Dosering eerste LSD trip (1-p LSD)

matsuru

Newbie
Hallo allemaal!

Volgende week is het zover. Na 2 zeer geslaagde 2CB trips, waar we volgens mij echt het randje op hebben gezocht (+35 mg) ga ik volgende week, met 3 anderen, in het bos (op een natuurcamping) trippen!

We hebben zowel AL LAD als 1-p LSD. Ik heb al vernomen dat AL LAD niet perse veel heftiger is dan 2CB. Omdat ik de diepte miste bij de 2CB trips, overweeg ik nu dus 1-p LSD omdat deze naar verluid erg lijkt op LSD. Ik wil dus echt meer de diepte in gaan.

De AL LAD zegels zijn 150 sterk, de 1-p LSD 100. Wat is een verstandige begindosis?

Ik hoor het graag!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Zelf nog geen 1p-LSD geprobeerd, maar als het op LSD lijkt (kan ik niks over zeggen dus), dan zou 100 microgram een prima dosering zijn.

Maar ja, je kunt ook het zekere voor het onzekere nemen en een halve zegel nemen de eerste keer. Dat zou ik doen, de boel een beetje rustig aftasten. Als het hetzelfde werkt als LSD heb je met een halve zegel ook zeker al veel plezier en ook meer diepgang dan bij iets als 2C-B en kun je het effect rustig wat aftasten. Meer nemen kan een volgende keer altijd nog.

Zelf weten dus. Je hebt al ervaring met andere psychedelica, dus 100 mics moet voor jou te doen zijn (heb je de zegels laten testen trouwens?), maar weet ook dat LSD en aanverwanten een flink lange werkingstijd hebben en een vervelende bodyload kúnnen hebben. Als het niet helemaal bevalt, zit je er wel 8-12 uren mee opgescheept in plaats van 4 uurtjes of zo. Daar zit toch echt een groot verschil in.

matsuru

Newbie
Zelf nog geen 1p-LSD geprobeerd, maar als het op LSD lijkt (kan ik niks over zeggen dus), dan zou 100 microgram een prima dosis zijn.

Maar ja, je kunt ook het zekere voor het onzekere nemen en een halve zegel nemen de eerste keer. Dat zou ik doen, de boel een beetje rustig aftasten. Als het hetzelfde werkt als LSD heb je met een halve zegel ook zeker al veel plezier en ook meer diepgang dan bij iets als 2C-B en kun je het effect rustig wat aftasten. Meer nemen kan een volgende keer altijd nog.

Zelf weten dus. Je hebt al ervaring met andere psychedelica, dus 100 mics moet voor jou te doen zijn (heb je de zegels laten testen trouwens?), maar weet ook dat LSD en aanverwanten flink lang duren en een vervelende bodyload kúnnen hebben. Als het niet helemaal bevalt, zit je er wel 8-12 uren mee opgescheept in plaats van 4 uurtjes of zo.

Bedankt voor je snelle reactie! De 1-p LSD zegels zijn niet getest, komen wel van een betrouwbare bron en een kennis met heel veel trip ervaring heeft ze eerder gebruikt.

IK heb inderdaad inmiddels redelijk wat ervaring. Een aantal weken terug ook ongeveer 20 mg 2cb in een club gedaan. Ook dit ging prima (kreeg wel last van de bodyload, maar kan ook te maken hebben met de biertjes die ik ervoor op had).

Ik ben een beetje bang dat, wanneer ik begin met een halve, ik net niet lekker in de trip kom en er dus niet uithaal wat ik er uithalen wil. Ik overweeg dus om een hele zegel te nemen. Anderzijds wil ik natuurlijk voorkomen dat het gelijk te heftig is en ik mogelijk bad zal gaan...

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Dat begrijp ik. Aangezien je kennis ze ook al heeft geprobeerd en je zelf aangeeft ruime ervaring te hebben met psychedelica, denk ik dat een hele zegel moet kunnen.

Dat het heftig wordt, is een risico dat je áltijd neemt met psychedelica. Daar kun je dus maar beter vrede mee sluiten in plaats van erover in te zitten dat het kan gebeuren. Grote kans dat het niet gebeurd als je er met een goede mindset in gaat en het in een goede setting doet. Heftigheid is het probleem niet, jouw oordeel óver de heftigheid is wat bepaalt of je op zo'n moment bad gaat of niet. Als dit wel een punt is waar je (erg) over in zit, dan raad ik je alsnog aan eerst te beginnen met een halve zegel om de stof rustig te leren kennen.

matsuru

Newbie
Dat begrijp ik. Aangezien je kennis ze ook al heeft geprobeerd en je zelf aangeeft ruime ervaring te hebben met psychedelica, denk ik dat een hele zegel moet kunnen.

Dat het (te) heftig wordt, is een risico dat je áltijd neemt met psychedelica. Daar kun je dus maar beter vrede mee sluiten in plaats van erover in te zitten dat het kan gebeuren. Grote kans dat het niet gebeurd als je er met een goede mindset in gaat en het in een goede setting doet. Heftigheid is het probleem niet, jouw oordeel óver de heftigheid is wat bepaalt of je op zo'n moment bad gaat of niet. Als dit wel een punt is waar je (erg) over in zit, dan raad ik je alsnog aan eerst te beginnen met een halve zegel om de stof rustig te leren kennen.

Eigenlijk ben ik niet zo bang voor een hele heftige trip omdat ik denk dat je juist van deze trips kan leren. Ondertussen heb ik inderdaad geleerd dat acceptatie de sleutel is, ertegen vechten zal zeker niet helpen, je kan het immers niet meer stoppen. Het zijn meer de mensen om me heen.

Tot nu toe vind ik de meeste psychedelica goed te handelen. Mijn heftigste ervaring was met spacecake (had ook 2,5 plakjes op). Daarom weet ik dat je geen enkele drugs moet onderschatten en je van te voren goed moet inlezen. Vandaar mijn vragen.

Ik ben vooral ook erg benieuwd naar de verschillen tussen 2cb en 1-p LSD. Ik heb 2cb ervaren als "eye candy", "diep" ging ik alleen omdat ik het met wiet versterkte. De visuals waren in het begin leuk en bijzonder. Maar zoals alles raak je er gek genoeg ook wel weer snel aan gewend. Dus bij een 3e 2cb trip was ik niet meer onder de indruk van de visuals en voelde ik een soort leegte.

Ik vind het heerlijk om te filosoferen en na te denken over de onzichtbare dingen in het leven. Met 2cb kom ik hier wel een beetje in, maar er lijkt een grens te zijn.

Herken jij dit en wat is volgens jou het verschil tussen bijvoorbeeld 2cb en lsd?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Dat herken ik zeker wel, al kon ik m.b.v. meditatie mijn tweede 2C-B trip nog wel een stuk verdiepen. Maar in ieder geval LSD is wel even heel wat anders. Daarmee word je vanzelf de diepte in gestuurd en gaat het al gauw om de onzichtbare dingen van het leven. Als ik het zo lees zit jij daarmee dus helemaal goed. Nu is het dus nog de vraag of dat ook zo is met 1p-LSD. De meningen zijn wat verdeeld, maar ik geloof dat het meerendeel het erg op LSD vindt lijken. Mocht het op een of andere manier toch tegenvallen, dan kun je ook nog eens ALD-52 proberen. Daar kom je net zo makkelijk aan als 1p-LSD (ik noem geen vendors wegens het beleid hier) en daarbij merk ik geen verschil t.o.v. LSD.

Ik zal binnenkort ook eens 1p proberen (heb het al liggen). Dan kan ik je meer vertellen over enige verschillen met LSD.

matsuru

Newbie
Dat herken ik zeker wel, al kon ik m.b.v. meditatie mijn tweede 2C-B trip nog wel een stuk verdiepen. Maar in ieder geval LSD is wel even heel wat anders. Daarmee word je vanzelf de diepte in gestuurd en gaat het al gauw om de onzichtbare dingen van het leven. Als ik het zo lees zit jij daarmee dus helemaal goed. Nu is het dus nog de vraag of dat ook zo is met 1p-LSD. De meningen zijn wat verdeeld, maar ik geloof dat het meerendeel het erg op LSD vindt lijken. Mocht het op een of andere manier toch tegenvallen, dan kun je ook nog eens ALD-52 proberen. Daar kom je net zo makkelijk aan als 1p-LSD (ik noem geen vendors wegens het beleid hier) en daarbij merk ik geen verschil t.o.v. LSD.

Ik zal binnenkort ook eens 1p proberen (heb het al liggen). Dan kan ik je meer vertellen over enige verschillen met LSD.

Top! Ben benieuwd!

Bovenaan