Dosering en bijnemen

pixo207

Belezen gebruiker
Vroeger las ik hier zo een topic dat over ongeveer hetzelfde ging maar ik kon het niet meer terug vinden dus daarom open ik maar een nieuw :)

Ik ga straks met oud en nieuw 2 blauwe driehoeken nemen. Ik heb al van dezelfde lading genomen en weet dus qua gevoel hoe sterk ze zijn (ik schat 125 mg.)

Nu zit ik te twijfelen over mijn dosering en wanneer ik bijpak, want ik ga ze natuurlijk niet allebei tegelijk in mijn kraag gooien :P .

Mijn vraag nu is gewoon: wat vinden jullie fijner? Eerst een kleinere hoeveelheid slikken en erna groot, of omgekeerd? Of 2x evenveel?

Ik zat zelf te denken aan eerst een halve (om 11u), daarna een hele(rond 12) en dan ietsje later nog een halve (1u?). Of zou ik gewoon één om 11 nemen en om half 1 gewoon de andere?

Ik kan echt niet kiezen :) . Geef hier jullie ervaring met bepaalde doseringen. Hopelijk ben ik er dan uit tegen vanavond :beer:

Chris Pontius

Badass junkie
Mijn ervaring afgelopen zondag met MDMA poeder :

(staat ook in een ander topic)

kwart voor 5 nam ik 100mg MDMA (bommetje)

17:45 sloeg het in.
tot 21:00 behoorlijk gevoeld, daarna zakte het af.
21:15 200mg bij genomen (eigenlijk niet de bedoeling)
21:30 sloeg het toen in en ik stond SUPER strak.
3:00 werd ik weer een beetje "normaal"

mij beviel dit aardig :)

anders om heb ik het niet gebprobeerd, maar dat lijkt mij minder.

J86

Bewuste gebruiker
hehe, zowwww :grin:

Ik zou eerst een hele nemen en later nog een hele.
Bij een halve komt het langzaam en matig op, waardoor je dus niet echt iets hebt van "WAUW!" maar meer van "mm chill". Bovendien is mijn ervaring als ik bijneem dat het niet echt inslaat maar meer het effect weer ff wat sterker maakt nadat het was afgezwakt. Met een halve red je dat misschien niet eens.

Tis chiller als je echt goed voelt dat het inslaat dus ik raad 2 x 1 hele aan.

caatje

Badass junkie
Ik neem hoe dan ook altijd een hele en pak bij als ik net op of net over de piek heen ben.

pixo207

Belezen gebruiker
Wat ik gister dus heb gedaan is de 2 blauwe driehoeken in 4 halfjes verdeeld, en om 11 uur 2 halve naar binnen gewerkt en later op de avond de andere 2 helften. Man man wat ging ik hard :hearteyes: . Mooie avond.

J86

Bewuste gebruiker
pixo207 zei:
Wat ik gister dus heb gedaan is de 2 blauwe driehoeken in 4 halfjes verdeeld, en om 11 uur 2 halve naar binnen gewerkt en later op de avond de andere 2 helften. Man man wat ging ik hard :hearteyes: . Mooie avond.

Hahaha, waarom heb je ze dan in helften verdeeld? :grin:

monkah

Experimenterende gebruiker
J86 zei:
pixo207 zei:

Hahaha, waarom heb je ze dan in helften verdeeld? :grin:

Tja halfjes slikken is beter dan hele ????? rare jongens die romeinen...

NOISESUPRESSOR

Belezen gebruiker
Slik altijd een hele en als die begint te werken slik ik de volgende etc. Dan ben je wel lekker van de kaart en als ik zoiets heb van heb er nog wel zin in 1tje dan tik ik er gewoon nog 1. Totdat ze op zijn :(

pixo207

Belezen gebruiker
Omdat ik ze in halfjes had verdeeld omdat ik op voorhand niet zeker wist hoe ik ze zou nemen (voor hetzelfde geld had ik eerst een halve genomen etc.) Bovendien slaan 2 halve sneller/lekkerder in dan 1 hele (uit eigen ervaring dan) :)

Kay

Newbie
Ik hoor ook vaak dat mensen meteen een halve of hele nemen. Persoonlijk vind ik het heel relaxed om steeds een stukje te nemen. Dus echt een klein hapje. Een driehoekje neem ik dus in 3 a 4 keer. Ik vind het lekker omdat je dan heel langzaam steeds meer voelt en je geleidelijk aan mega lekker voelt.. Maar voor iedereen is t persoonlijk lijkt me

Bovenaan