Dosering MDMA na LSD

Pikachu

Wijs gebruiker
We wilden graag volgende week zaterdag eerst s'ochtends rond 10 uur een zegel LSD gebruiken, en dan s'avonds uit gaan op MDMA.

Hoeveel miligram MDMA raden jullie aan? Is 160 te veel, is het misschien verstandiger wat minder te nemen, 140 ofzo?

Danku voor de antwoorden :wave:

-spaceman-

Badass junkie
Pas je wel op kleine pokémon!?

Pikachu

Wijs gebruiker
Lol mag ik dat plaatje gebruiken voor een avatar? :grin:

ff verkleinen :P

Hmm als ik niet oppaste dan zou ik t niet vragen he ^^

MetaalKonijn

Badass junkie
Ligt d'r aan hoeveel jij denkt dat je aankan.. en bij kristallen wil dat nog wel eens verraderlijk uit de hoek komen :mrgreen:, dus doe vooral met mate is mijn advies. :)

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Bereid je er op voor, dat je s'avonds nog steeds niet de oude bent. En heel erg raar zal overkomen naar anderen toe, zeker in combinatie met MDMA bijv.

LSD duurt lang namelijk, en maakt veel dingen in je los :)

Supervlieg

Wijs gebruiker
Ik vond t wel chill nadat de LSD piek geweest is. Werd niet extreem waus ofzo, gewoon heerlijk relaxed en ontspannen. Zeker een aanrader maar neem niet teveel, dat is gewoon niet leuk. Gewoon genieten van de LSD en de mdma voor t chille gevoel zonder waus te gaan.

Giorgo

Experimenterende gebruiker
Je kan het niet doen als je nog niet veel ervaring hebt met tripmiddelen.
Je kan er beter een weekje tussenlaten, neem de LSd iets later en je kan nog uitgaan. Je bent niet na 10 uur jezelf er zijn nog wat na-effecten.
Hou de MDMA voor een weekje erna dan ben je zeker dat alles goed gaat.

Pikachu

Wijs gebruiker
Eh ik was vergeten te vermelden dat ik al een keer LSD heb gebruikt :P

Maargoed, rond de 100mg dan? Gewoon voor een leuk einde van de avond? ^^

Supervlieg

Wijs gebruiker
Pikachu zei:
Eh ik was vergeten te vermelden dat ik al een keer LSD heb gebruikt :P

Maargoed, rond de 100mg dan? Gewoon voor een leuk einde van de avond? ^^

Hmja, maar zorg er in ieder geval voor dat de MDMA in dienst is van de LSD en niet andersom :)

Pikachu

Wijs gebruiker
Hmm wat ik wel had is dat de vorrige keer dat ik LSD gebruikt had ging ik aan het einde van de avond ook uit, alleen toen had ik echt nul zin om te dansen... Is dat normaal? Anders kan ik misschien beter de MDMA een andere keer doen en meer LSD bijpakken?

Jeller

Badass junkie
ik heb op lsd meestal veel zin om te dansen, behalve als ik te weinig geslapen heb

dus een goede nachtrust is belangrijk

Pikachu

Wijs gebruiker
Sorry voor het wederom ophalen van deze topic, de vorrige keer is het er niet van gekomen.

We zijn nu dus van plan om één zegel te pakken, en dan vlak na de LSD top wat MDMA bij te pakken. De bedoeling is wel dat de MDMA niet extreem overheerst, gewoon een prettig gevoel.

Hoe veel MDMA raden jullie aan als
a. we het vlak na de top pakken
b. enkele uren na de top pakken

Danku :wave:

Jeller

Badass junkie
gewoon meer LSD nemen als de LSD goed valt, je zult dan ook wel beseffen dat mdma een veel stommere drugs is :wave:

en zeker voor uit te gaan is lsd echt veel leuker, als je al oover de top bent dan kan je toch niet echt meer slecht gaan, en als je bijneem ook moeilijk hoor

maar als je uitgaat moet je wel zien dat je goed uitgeslapen bent, anders voel je veel te veel de vermoeidheid en als je juist niet moe ben dan krijg je er enorm veel energie van :wave:

Pikachu

Wijs gebruiker
Ik neem zowieso twee zegels p/p mee, dan kunnen we altijd nog ipv mdma wat lsd bijpakken :grin:

Het wordt een mooi dagje morgen!

Bovenaan