Dosering MDMA

Hallo

Een 3 tal maand geleden heb ik voor de 3 maal MDMA kristallen gedaan.
Een prachtige nacht gehad :)
Normaal maak ik nooit de bommetjes zelf, maar aangezien ik deze keer gekocht had en de persoon die dit normaal doet, later kwam heb ik ze zelf gemaakt.
Ik had 2 gram gekocht en had de 1e gram in 4 bommetjes gedaan.
Elk 1 in genomen, de andere gram in 8 en gedurende de nacht elk nog 2 bommetjes erbij.
We waren met vier en hebben dus die nacht elk 0.250 + 0.125 + 0.125 gram genomen.
Nu dit zal wel minder geweest zijn want heb op het feestje zelf gekocht en niet kunnen nawegen.
Ik moet wel toegeven dat ik op sommige momenten iets te strak stond maar voor de rest een leuke nacht gehad.

Binnen 2 weken gaan we nog eens feesten. Nu, ik ben van plan om terug een klein dosis te nemen van 0.125g, waarschijnlijk ook nog eens bijnemen dus in totaal 0.250g. Dit is de helft van vorige keer. Voordien nam ik ook altijd die hoeveelheid, buiten die 1e keer.
Wat mijn vraag nu is: ga ik er veel minder effect van hebben ivm alle andere keren dat ik dezelfde hoeveelheid nam, dit doordat ik vorige keer dubbel zoveel gebruikt heb?

Thx

Fool

Badass junkie
Mogelijk, daar kom je maar op één manier achter: elk lichaam werkt anders. In elk geval zijn je doseringen te hoog, zowel die van het debetreffende feestje als hetgeen je normaal wilt nemen.

Maximale doseringen voor mannen is 2.0 milligram per kilo lichaamsgewicht per 3 maanden. Dit gaat echter wel om de MDMA base, dus je moet de zuiverheid van je poeder hierbij meerekenen. Het overschrijden van deze doseringen heeft als gevolg dat je de effecten later minder zult merken en je zult je hersenen nogal wat schade aan doen.

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Inderdaad, wat Fool zegt klopt. 500mg op een avond is eigenlijk teveel, dan snap ik wel dat je te strak stond. 125 mg in een keer vind ik zelf ook al aan de hoge kant, maar als je het gewend bent zal het wel goedkomen. Doseer goed, hou je pauzes en neem vooral niet te veel. Zo blijft het nog leuk, ook voor de komende jaren. 250mg op een avond is in principe teveel, maar wel een stuk beter als 500mg. Het effect zal wel anders zijn. Heb zelf ook eens 400 mg op een avond gebruikt, vond het niet zo fijn als 200mg op een avond. Maar zoals Fool al zegt, elk lichaam is anders.

Bovenaan