Dosis 1P-LSD

Thiriand

Newbie
Hallo allemaal!

Samen met een vriend van mij hebben we twee zegels 1P-LSD 100 mcg weten te bemachtigen. Nu zijn we beide al aardig ervaren met drugs. We lopen al een tijdje drum N bass feesten af waar er meestal wel 4FMP, MDMA of xtc in gaat. Ook hebben we al zo'n 7x truffels, 2x paddo's, 1x 2C-B, LSA en Salvia gedaan.

Omdat we 27 mei naar een Drum N Bass feest gaan waar we al vaker geweest zijn, en we geen xtc, 4f of M willen nemen, kwamen we met het idee om 1P-LSD te nemen. Vrienden van ons, die tevens ook mee gaan naar dit feest, hebben wel eens LSD gehad. Na ons goed ingelezen te hebben over de werking van deze stof, het gebruik en verschillende trip reports te hebben gelezen. Hebben we besloten om dit 27 Mei te nemen.

Nu hebben we alleen verschillende dingen gelezen over de dosis. De één is helemaal van de planeet van 50 mcg, en de ander merkt er maar weinig van. Nu weet ik dat dit persoonlijk ligt, maar toch weten we niet wat nou een goede dosis voor ons is. We zitten eraan te denken om 100 mcg te nemen. Maar zijn bang dat dit een te heftige trip wordt voor op een feest.

Is het mogelijk om 50 mcg te nemen en later de andere 50 mcg nog? Of zou 100 mcg ook makkelijk kunnen?

Alvast bedankt! Do's and Don'ts zijn van harte welkom! :smoke:

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Als je later bij neemt verleng je de trip alleen maar en wordt het niet heel veel intenser. Aangezien het toch een nieuwe stof voor jullie is en jullie het niet thuis voor het eest uitproberen lijkt mij het wel verstandig om met 50mcg te beginnen. Beter veilig beginnen en misschien net niet ervaring hebben dan een te heftig en te overweldigende ervaring.

Met 1P-LSD heb ik vaker microdosing gedaan en heb per ongeluk een keer 25mcg ipv 10 genomen wat wel duidelijk aanwezig was. Het is even potent als LSD dus niet zoals AL-LAD/LSZ.

Thiriand

Newbie
Bedankt voor je reactie! Misschien is 50 mcg dan toch een betere dosis. Heb je toevallig ervaring met 50mcg?

Ik lees telkens erg verschillende dingen daarover. De een vind het even potent als LSD en de ander juist weer niet. Vandaar ook een beetje mijn vraag hierover!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Nog geen ervaring met 1P-LSD, maar voor LSD is 100ug voor het eerst op een feest veel te veel, dan zou 50ug beter zijn. Zeker de eerste keer wil je niet echt staan trippen op een feest, alles komt dan enorm op je af. Tegen trippen aanzitten kan dan wel weer erg leuk zijn op een feest.

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Je zou ook voor het feest 50mcg allebei kunnen uitproberen om te zien wat het doet. Als je dat bevalt kan je de tweede altijd nog delen op het feest. Het fijne aan een lage dosering is dat je niet al te veel uit je comfort zone wordt gepusht en voor nog niet zo ervaren trippers dus ook fijner is in sociale gelegenheden als een feest.
Dit is ook een veel gemaakt fout bij psychedelica, want hogere doseringen zijn echt een compleet andere ervaring. Als je richting de ego-loze zone gaat ben je echt hard aan het trippen en in plaatsen waar je je niet op je voelt kan dit erg storend zijn of zelfs paniek oproepen.

Dit zal je niet echt meemaken met 50mcg en dan kan je een goede balans vinden tussen kennis maken met LSD analogen en nog lekker kunnen socializen/elkaar kunnen vinden ect.
Kan mij best goed voorstellen dat als je nog niet veel ervaring hebt en echt hard tript je iemand erg moeilijk kan vinden op een groot feest, wat misschien soms wel irritant kan zijn :P

25mcg gaf bij mij al aanwezige gedachteverandering op de piek. Dat gevoel wat psychonauten wel kennen, als gedachten in golven binnen komen en je het gevoel hebt dat je wel tript.

Thiriand

Newbie
Haha kan me zeker goed voorstellen dat het een moeilijke taak gaat worden om iemand dan nog terug te vinden! :P

Maar een hele zegel gaat hem dan niet worden. Denk dat we voor 50 mcg gaan.
Bedankt voor alle goede reacties! Misschien dat ik nog een trip report post van de 1P-LSD aanstaande 27 Mei! :)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Thiriand zei:
Haha kan me zeker goed voorstellen dat het een moeilijke taak gaat worden om iemand dan nog terug te vinden! :P

Maar een hele zegel gaat hem dan niet worden. Denk dat we voor 50 mcg gaan.
Bedankt voor alle goede reacties! Misschien dat ik nog een trip report post van de 1P-LSD aanstaande 27 Mei! :)

Ik hoop van wel , lijkt me een interessante stof.
Enjoy!

Thiriand

Newbie
Als het goed is komt de 1P-LSD vandaag binnen. We hebben toch besloten om het eerst thuis, in een veilige omgeving te proberen. Zo weten we ook wat we kunnen verwachten op het feest. Waarschijnlijk gaan we het vanavond proberen!

Qua inname geld gewoon, onder je tong leggen en bij het voelen van de eerste effecten doorslikken? Bedankt!

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Je kan er beter even op kauwen en dit onder je tong laten voor beter opname. Zelf laat ik het 10-20min onder m'n tong om het maximaal op te nemen. Kan zijn dat er stukjes tussen je tanden zitten en dat kan je gewoon met een glas water doorspoelen. :wink:

Thiriand

Newbie
Heb echt de nacht van mijn leven gehad! Nooit zo'n ervaring gehad met drugs als deze. Ga vanavond een trip report schrijven :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Thiriand zei:
Heb echt de nacht van mijn leven gehad! Nooit zo'n ervaring gehad met drugs als deze. Ga vanavond een trip report schrijven :)
Nice, ben benieuwd naar je report.

Thiriand

Newbie
Thiriand zei:
Als het goed is komt de 1P-LSD vandaag binnen. We hebben toch besloten om het eerst thuis, in een veilige omgeving te proberen. Zo weten we ook wat we kunnen verwachten op het feest. Waarschijnlijk gaan we het vanavond proberen!

Hebben het eerst thuis geprobeerd omdat het de eerste keer was voor ons. Mijn trip report staat online :)

Bovenaan