1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dosis en bijslikken

Discussie in 'MDMA (XTC)' gestart door Onwetende, 11 jul 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Onwetende

Onwetende Newbie

Hallo,
    Laatst was ik met vrienden naar Defqon. Om de beleving nog intenser te laten zijn namen we XTC mee. Om 14u namen we ons 1e kwart, daarna ieder uur een kwart erbij tot 21u, dus in totaal 8x... Achteraf toch wel veel denk ik? Graag jullie ideeën hierover.

2. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Dit is een retorische vraag.

Krullen en acht.zes vinden dit leuk.
  3. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

☝️Waren het 50mg of 300mg pillen?

4. Rc-newbie

Rc-newbie Belezen gebruiker

Dat is moeilijk te zeggen als we niet weten hoeveel mg er in 1 pil zat. Je hebt dus in totaal 2 volledige pillen op? (8x een kwart). Aangeraden wordt in ieder geval om maximaal 1-1.5x je lichaamsgewicht in mg totaal te nemen. Dus als je 80kg weegt maximaal 80-120mg. Maar zolang we niet weten hoeveel mg er in je pillen zat is er niks over te zeggen en speculeren is hier op het forum verboden. Dus alleen als ze getest zijn kunnen we antwoord geven. Alleen zeggen hoe hij eruit zag heeft ook geen nut, want dan kan het nog per batch verschillen.

5. X vili X

X vili X Newbie

8x een kwart is over het algemeen erg veel. Wat was het doel om zo vaak iets te slikken? Bij MDMA is het namelijk zo: less is more. Ja, de trip wordt heftiger. Maar op een gegeven moment krijg je meer negatieve (trillende handen, temperatuurstijging en dergelijke) dan de positieve effecten (love gevoel, tintelingen en sociaal actief).

6. stomme eend

stomme eend Bewuste gebruiker

Wat iedereen al zegt: zonder info over de sterkte van de pil is er weinig over te zeggen.

In zijn algemeenheid wordt de totale hoeveelheid die je wil slikken op een avond door de meesten niet in zoveel bijneemmomenten verdeeld. 1 x begindosis slikken en daarna nog 1 of 2 x bijnemen is denk ik de meest gangbare manier. Als jouw avond het tofst verloopt door het in 8 keer in te nemen, dan mag je dat helemaal zelf weten. Leuk he :) ( maar voor de meesten is het niet de effectiefste manier om het te nuttigen)

Maar het gaat natuurlijk vooral over de hoeveelheid die je gehad hebt. Maar ja, daar weten wij niks over, en jij denk ik ook niet. Dus volgende keer netjes testen, rekensommetje op je gewicht loslaten en dan weet je hoe je zit!

Laatst bewerkt: 18 jul 2019 om 01:13
    De Dunne vindt dit leuk.
Azarius vaporizers and accessories
Laden...