Dosis Explosion

neti

Badass junkie
Mijn vriendin vroeg zich af waar je een buisje Explosion mee kunt vergelijken qua dosis. Ik heb haar verteld dat dit waarschijnlijk gewoon een gemiddelde XTC-pil is...

Klopt dit? Met hoeveel XTC-pillen kun je een buisje vergelijken?

Allolalie

Bewuste gebruiker
Ik heb vaak explosion gehad en het is gewoon anders dan xtc. Ik vind het persoonlijk minder.. Wel lekker los en hyper en kletsen enzo, niet zo strak of pillenkop, maar xtc is gewoon meer, soort overstijgend iets. Zo van caffeine -> Explosion -> XTC.. Gewoon geen explosion kopen veel te duur en minder lekker!

disaster

Bewuste gebruiker
Heb het ook weleens gebruikt, had in totaal 2 van die buisjes op, was lekker van de kaart. Maar ik ben persoonlijk meer voor XTC, is iets harder en spacender.

neti

Badass junkie
Xp gekocht omdat ik door de X heen zat... en gewoon ook nwsgrg... heel wisselende ervaringen lees ik her en der, de een is dr lirisch over, de ander minder

Delirium

Badass junkie
Explosion voelt oppervlakkiger aan dan MDMA, vind ik. De liefde en de roze wolk waarin je je met MDMA begeeft is er niet met Explosion/Methylon.

Bovendien vind ik Methylon lichamelijk veel aggressiever aanvoelen dan MDMA. Ik kan nooit slapen na een buisje Explo, en ik vermoed dan ook dat het buisje met de vloeistof iets van amfetaminen bevat.

Desalniettemin wel een leuke drug! Als je even geen xtc bij de hand hebt is dit prima alternatief. :)

nutsss

Wijs gebruiker
paupie zei:
explosion is toch al lang nergens meer te verkrijgen?

Hier en daar duikt het weer even op. Ik heb het ook al onder de naam APK gezien en gedronken... Hetzelfde spul. Te duur en te weinig.

Bovenaan