Douane DOUR - Straf? boete ?

slunse

Bewuste gebruiker
aanwezig! en ditmaal wordt het eens een dopeloze dour denk ik wegens sociale verplichtingen.. :tongueout:
en gastjes, niet zo vrezen voor die straffen en controles. ik ben gepakt met de drugshond, de woensdag voor het festival, dus die dag ben je ook niet veilig als je dat denkt. ik had tien grm mdma bij, verpakt in 12 sealtjes ready for sale, 99 microdots die later nog in de krant gekomen zijn als papaverzaadjes :'), nog wat 5 meo-dmt en methylone en ketamine, dit hebben ze zelfs niet opgeschreven omdat ze mn enthousiaste uitleg over research chemicals beu waren.
over die tien gr mdma ben ik uiteindelijk met hen overeengekomen dat het voor eigen gebruik was.. dus vrees niet mijn vrienden :grin:

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
haha, vet! :mrgreen:

Nou ja, ik neem wat wiet en een flinke brok hasj mee, en we zullen wel zien :sunglasses:

Wie het eerst dit gare hoofd ziet en aantikt krijgt een joint :grin:

tom

Newbie
slunse zei:
over die tien gr mdma ben ik uiteindelijk met hen overeengekomen dat het voor eigen gebruik was.. dus vrees niet mijn vrienden :grin:

Dus als het voor eigen gebruik zou zijn(= minder als 5 gram wiet ofzo, of ene paar pillen) dan krijg je geen boete ofzo?
Wij gaan dit jaar donderdag morgen, we willen rond 9 uur daarzijn, en pakken zowieso een afslag eerder, maar ik vraag me ook af of er bij de parking gecontroleerd word?

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
Ik ben gepakt met 600 pillen. Ze wisten dat ik dealde en verkocht.
Ik heb huisarrest gehad voor 2 maanden en ik moet nog drugsles volgen.

Ben ook van Belgie, maar wel minderjarig.

geox

Bewuste gebruiker
Morgenvroeg is het zover.
Mensen daar is trouwens genoeg MDMA, speed en trips te vinden dus je hoeft niks te riskeren.
Wiet wordt volgens mij wel door de vingers gezien indien je geen 50 gram bij hebt ofzo..

Ik wens iedereen die gaat een fijne Dour!

Best ga ik slapen nu moet om 10u eruit :P

Soma

Bewuste gebruiker
Pfff, vannacht maar 5 uurtjes slaap gehad :tongueout:. Ik vertrek binnen een uurtje naar Dour (met de auto). Laten we maar hopen dat er niet te strenge controle zal zijn! :wave:

peaches

Newbie
sorry dat ik dit topic weer naar boven haal, maar ik ga dit jaar voor 't eerst naar Dour en ik vraag me af of 12pillen en wat wiet/hasj onder eigen gebruik vallen? ik neem aan van wel? is het misschien een goed idee om pillen in een aluminiumfolie te wikkelen en in behavulling te stoppen of word dat geroken door honden?

Intoxication

Bewuste gebruiker
peaches zei:
sorry dat ik dit topic weer naar boven haal, maar ik ga dit jaar voor 't eerst naar Dour en ik vraag me af of 12pillen en wat wiet/hasj onder eigen gebruik vallen? ik neem aan van wel? is het misschien een goed idee om pillen in een aluminiumfolie te wikkelen en in behavulling te stoppen of word dat geroken door honden?

Iedereen maakt zich steeds zorgen of alles wel geregeld raakt over hun stuff, maar we zouden ons beter wat zorgen maken over wat er nog kan mislopen als je naar een feest toe gaat!!
laat gewoon niet alles slingeren in de auto, verstop alles deftig bvb in het medicatie kitje ergens in .. en want neemt het nu: hoogstens 5min dat is toch geen werk :P
de flikkers gaan misschien je auto wat bekijke maar toch niet zo diep onderzoeken dat ze in het ehbo kisje beginne te rommelen, en trouwens moeste ze dat doen dan staan ze tegen het einde van het festival nog maar de 10e wagen onderste boven halen :P
maar als er drugshonde zijn kun je eventueel wel de lul zijn :P
doei x

dark_ikkeuh

Experimenterende gebruiker
ga al 4 jaar naar dour en heb zelf nog nooit last gehad van controles
ik denk als je beetje creatief bent dat je alles mooi en veilig weg kan stoppen :)

Irie

Belezen gebruiker
Ging al 10 jaar naar Dour ... maar sla dit jaar mooi over hoor. Dour heeft echt al zijn charmes van vroeger verloren, maar bon, als al de andere scheverds hun maar amuseren, dan doen ze maar.
De controles (merk ik toch) worden jaar na jaar strenger ... ik weet nog dat ik vroeger naast een hoop feestende agenten stond te blowen, dat is nu niet meer mogelijk, jammer.

Ik zou het zeker wat verstoppen, drugshonden gaan ze echt niet gebruiken (die beesten worden gek !) , maar ze pikken er wel her en der mensen uit ter controle. Heb je pech, dat zijn dan maar de risico's van het vak ! Eens op de camping / op het terrein, laten ze je relatief met rust (of je moet daar met grote vlaggen en megafoons lopen te verkondigen dat je dealt, maar met 12 pilletjes zal dat welgeteld 1' duren voor je zou 'uitverkocht' zijn, lol)

Have fun @ Dour ... and DOur, but don't OVERDOur (wat helaas meer de regel dan de uitzondering is)

Bovenaan