Dove (coke, speed en mdma)

Ik wist niet echt waar ik het moest plaatsen dus zet ik het hier maar. De laatste tijd hoor ik meer en meer over dove (engels uitgesproken). Het zou een combinatie zijn van coke, speed en mdma. Heeft iemand hier nog over gehoord of gebruikt? Ik woon in belgie dus ik weet niet of het i nederland bekent is.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Nooit van gehoord! Ligt het qua effect tussen die drie middelen of is het echt een mix ervan? Als het echt een mix tussen Coke, Speed en MDMA is raad ik niet aan het te gebruiken. De schadelijkheid voor je lichaam is veel groter en het heeft geen voordelen...

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ja hoe bedoel je dan? Effecten of het poedertje op zijn eigen? Als je speedy mdma achtige effecten hebt zal die waarschijnlijk versneden zijn.. Ben ook belg en denk dat zo een "dove" hier goed rond gaat, je mag al blij zijn als je ergens 60% vind...

Missyy23

Bewuste gebruiker
Zo, die combi lijkt me echt een recept voor een enkeltje Eerste hulp...lijkt me niet dat een hart dit aan kan, maar ja, ik heb er iig niet over gehoord nog, mij lijkt het persoonlijk nix, maar ja, feel free to try natuurlijk, wie ben ik :)

Bovenaan