Downers

yellow2020

Belezen gebruiker
Benzodiazepinen, GHB, opiaten, barbituraten en wiet in zekere mate zijn allemaal downers. Zijn er nog meer middelen die onder die categorie vallen die recreatief te gebruiken zijn en het liefst met een euforische werking?

Fool

Badass junkie
Kratom (+minder effectief smartshop gerei)
GBL
Baclofen
2-methyl-2-butanol
Methaqualon (+analogen)

Dan heb je de meeste soorten wel gehad, denk ik. :wink:

yellow2020

Belezen gebruiker
Fool zei:
Kratom (+minder effectief smartshop gerei)
GBL
Baclofen
2-methyl-2-butanol
Methaqualon (+analogen)

Dan heb je de meeste soorten wel gehad, denk ik. :wink:

GBL is qua effect gewoon te vergelijken met GHB toch? En Baclofen ken ik wel maar geeft dat ook euforie?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Gbl is alleen een potentere versie van GHB. Nog lastiger doseren dus, daarnaast is het een zure vloeistof dus als je het niet genoeg verdunt kan het je slokdarm beschadigen. Als het aan mij ligt niet echt de moeite dus

Fool

Badass junkie
Lijkt me ook niet echt de moeite inderdaad, maar meneer wou graag een zo volledig mogelijk lijstje, volgens mij. :P

Maar daarbij, met een fatsoenlijk spuitje is 1 milliliter net zo makkelijk afmeten als 2 milliliter :P

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Uiteraard 1ml wel. Echter verschilt de dosis wel per persoon toch?. Bij GHB heb ik bijvoorbeeld vaak slechts 3 ml nodig en bij herdoseren vaak nog minder. Het lijkt me dat dit voor GBL ook geldt?

In dat geval kom je, als de dosering tenminste zo vergeleken kan worden, in mijn geval uit op 0.75ml en bij herdoseren op 0.5 tot 0.625. Dat is heel lastig precies te doen. Dit is puur mijn beredenering dus misschien kan iemand met ervaring met GBL zeggen of dat inderdaad zo werkt? Lijkt me logisch ivm tolerantie, lichaamsgewicht en de hoeveelheid die reeds in je bloed zit..

EDIT
ik lees nu dat het grofweg twee keer zo sterk is dus mijn berekening klopt niet helemaal. Het punt is gewoon dat hoe kleiner het volume van de drugs, te lastiger is precies doseren

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Oh? Ik ken alleen de 5ml en 10ml spuitjes die voor hoestdrank gebruikt worden. Kan je zo iets gewoon in de winkel kopen dan? Nooit tegengekomen...

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
SmartieAndMe zei:
Oh? Ik ken alleen de 5ml en 10ml spuitjes die voor hoestdrank gebruikt worden. Kan je zo iets gewoon in de winkel kopen dan? Nooit tegengekomen...

Bezoekje aan apotheek, de ene keer dat ik het nodig heb zeg ik dat van thuiszorg ben en nodig heb. Of het even moest ophalen voor een loge die het vergeten was enz.

Zijn meerdere merken, zelf is het een "Jection" van 2ml voor mij zonder naald dit geval.

Kost bijna niets denk aan 10-20 cent tot nu toe voor mij Voor een euro krijg je er gewoon een stapel mee (of heb ik geluk?) iig vrij te verkrijgen daar.

Je kan ook zeggen dat het is om inktpatronen van printer te vullen als je je daar makkelijker bij voelt.

Peace

gandwarf777

Belezen gebruiker
Antihistaminen/anticholinergica kunnen je ook behoorlijk slap en moe maken in lage dosis(nooit te hoge dosering nemen anders schizo en hartritmestoornis)

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
gandwarf777 zei:
Antihistaminen/anticholinergica kunnen je ook behoorlijk slap en moe maken in lage dosis(nooit te hoge dosering nemen anders schizo en hartritmestoornis)

Dat geldt alleen voor de oudere series antihistaminica. Tegenwoordig wordt vrijwel alleen nog maar (levo)cetirizine en (des)loratadine uitgegeven, hier heb je die effecten vrijwel niet mee. De oudere versuffende antihistaminica zijn nog wel te krijgen maar worden niet zomaar voorgeschreven.

Bovenaan