Downers

Hallo mede-forummers. :)

Ik wil graag binnenkort een downer proberen, maar kan iemand mij een leuke downer adviseren? Ik wil namelijk iets verdovends proberen maar dit zal mijn eerste keer worden met deze soort drugs..

Als je hier op reageert graag de waarneembare effecten en beginnersdosis etc vernoemen..

Greetz Ragazzo d'Oro

Bobsacamano

Badass junkie
Etizolam is een prima beginner die niet zo heel lang duurt. Pas wel op met kopen je kan het makkelijk op de RC markt kopen maar tegenwoordig zijn pillen bijna niet meer te krijgen. Poeder is heel moeilijk te doseren gezien het goed effect heeft bij 1-2mg

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Downers is nogal een brede categorie. Je hebt benzo's, barbituraten, opiaten, ghb, alcohol en zo kan ik nog wel even doorgaan eigenlijk. Wat zoek je er precies in?

Eigenlijk ben ik gewoon op zoek naar iets dat me een chill avondje gaat geven haha.
Benzo's heb ik nog nooit gehad en zou ik wel een keer willen, GHB durf ik voor t eerst nog niet haha.

Opiaten is ook een optie. Mijn vriendin heeft namelijk nog een pakje Tramadol liggen...

Hoop dat jullie hier iets meer mee kunnen haha.

Greetz Ragazzo d'Oro

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Tramadol is niet zo bijzonder , maar je kan het een kans geven. Verwacht er niet (te) veel van. Persoonlijk vind ik daar niets aan en gebruik het waar het voor bedoeld is. Pijnstillende werking thats it for me.

Ik neem aan dat je wiet en hasj al kent?

Anders zou ik zoiets aanraden.
Effecten :
Schiet snel in de lag (lachkick)
Lekker eten smaakt soms lekkerder
Seks op wiet of hasj zorgt ervoor dat het intenser word
Film kijken is vaak relaxed
En je zal vast makkelijker slapen als de avond om is.

Verder weet ik het niet echt kwa downers of heb je veel keuze?
Zoja post er een paar. Is een stuk makkelijker advies geven dan voor ons :)

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Hehe en het grappige is nog dat het deels fout is ook. Het is een dissociatieve downer aangezien het het bewustzijn kan dempen.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ragazzo 'd Oro zei:
Eigenlijk ben ik gewoon op zoek naar iets dat me een chill avondje gaat geven haha.
Benzo's heb ik nog nooit gehad en zou ik wel een keer willen, GHB durf ik voor t eerst nog niet haha.
GHB is wel een goede downer om mee te beginnen hoor. Zo lang je niet meer dan 3 tot 5 milliliter neemt en niet herdoseert, kan er weinig verkeerd gaan.

Ragazzo 'd Oro zei:
Opiaten is ook een optie. Mijn vriendin heeft namelijk nog een pakje Tramadol liggen...
Tramadol is ook een prima optie. Honderdvijftig milligram ofzo. Het gevoel is niet onwijs overheersend, maar het geeft wel een fijne high. Uitstekende drug als je een dagje niets te doen hebt en heerlijk op de bank wilt liggen. Eventueel kun je later nog bijnemen, maar wees hier wel voorzichtig mee, je zult niet de eerste zijn die een epileptische aanval krijgt door een te hoge dosis. Voor mezelf houd ik een maximum aan van 400-500 milligram per dag.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik zou denk ik ook met GHB beginnen. Neem nooit meer dan 2,5 tot 3 milliliter de eerste keer. Het kan zijn dat je niks voelt, maar dan weet je zeker dat je niet te hard gaat.

Blokfluit

Experimenterende gebruiker
Ragazzo 'd Oro zei:
Blokfluit zei:
Vind een kleine dosis mxe wel chill :sunglasses:

Wat is het effect van mxe dan?
Sorry Ben nog niet helemaal op de hoogte van alles haha

Je krijgt een warm gevoel over je lichaam en ik zelf kan me veel beter in leven in muziek/films/docu's etc.

Je krijgt er een beetje een waas van wat ik best vergelijkbaar vind met alcohol.

Dit is dan dus wel in een lichte dosis.

SmartieAndMe zei:
http://drugsforum.nl/search.php?keywords=methoxetamine&terms=all&author=&fid%5B%5D=21&sc=1&sf=all&sr=posts&sk=t&sd=d&st=0&ch=300&t=0&submit=Zoeken

Kijk hier eens, alle tripreports waar het woord methoxetamine (MXE dus) in voorkomt.

Niet echt de downer die je zoekt denk ik, maar kan ook heel chill zijn.

Dit is inderdaad niet echt wat ik bedoel. Alles wat met het bewustzijn plooit zeg maar, lijkt me nogal eng omdat ik Eigenlijk bang Ben dat ik in t gevoel blijf hangen of iets dergelijks..

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ragazzo 'd Oro zei:
Dit is inderdaad niet echt wat ik bedoel. Alles wat met het bewustzijn plooit zeg maar, lijkt me nogal eng omdat ik Eigenlijk bang Ben dat ik in t gevoel blijf hangen of iets dergelijks..
Wees dan bang voor dingen die objectief gezien ook echt gevaarlijk zijn. Spinnen ofzo.

Exceptional Insight zei:
Ragazzo 'd Oro zei:
Wees dan bang voor dingen die objectief gezien ook echt gevaarlijk zijn. Spinnen ofzo.

Het is niet per se dat ik er bang van ben maar, dat het langer blijft hangen dan normaal enzo. Daarom zou ik liefst als ik zoiets zou doen, er kort in willen zitten en niet zo diep in het onderbewustzijn zeg maar... En volgens mij is dat bij mxe wel een ander verhaal als ik die tripreports zo lees.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
hangt wel enorm van je dosis af. Als je een heel klein beetje neemt zul je een beetje mellow en chill zijn voor een paar uur, maar als je veel neemt snap je 6 uur lang niks meer van de wereld.

SmartieAndMe zei:
hangt wel enorm van je dosis af. Als je een heel klein beetje neemt zul je een beetje mellow en chill zijn voor een paar uur, maar als je veel neemt snap je 6 uur lang niks meer van de wereld.

Oké bedankt voor de informatie!
En wat is dan een goede dosis voor mij om een chill mellow gevoel te krijgen? Ik ben man, 1.80m en 95 kg.

Dan ga ik me hier even wat verder over inlezen, bedankt in ieder geval alvast!

Bovenaan