Downs tijdens je trip

Heuj ik heb nu al 7 keer xtc gebruikt en bijna elke keer ga ik erg lekker maar opeens lijkt het gevoel af te nemen en voel ik me depressief, en dan ga ik terug lekker uit het niets. Nu mijn vraag zijn er hulpmiddelen om uit een "down" te geraken? :rolleyes:

Ik had laatst precies hetzelfde als jij! :( Had laatst dat ik weer een piletje nam en toen die werkte had ik eigenlijk totaal geen fijn gevoel alleen super depri en wou naar huis. Wel stijve kaakjes
Was niet leuk heb namelijk zulke toffe ervaringen gehad en zou er nog wel meer van willen.
Wat ik in ieder geval veel lees is dat je gewoon een tijd niet meer moet gebruiken en alleen gebruiken als je je mentaal ook echt goed voelt en lekker in je vel zit en met leuke mensen bent.
Het kan ook helpen om van te voren een glaasje alcohol te drinken dan zit je wat losser in je fel.
Wat je niet moet doen is bang zijn om niet lekker te gaan zoals en ook moet je er niet teveel bij nadenken en dan gaat het meestal wel lekker.
Gewoon genieten :rock:
Succes dermee

Chuckie

Newbie
Zoals jij je probleem beschrijft, is dit vrij normaal bij xtc, xtc komt nou eenmaal in vlagen, vooral als je al wat verder in je trip zit.
Je raakt steeds een beetje meer 'down to earth' met af en toe nog even lekker gaan, meestal als je echt uitspaced voel je je meestal ook 'down' toch? Denk dat dit het is.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ja, xtc is altijd in golven, ene moment wat heftiger en dan even wat minder. Als het op een momentje wat minder is moet je dat accepteren, want je doet er niet zoveel aan, hoort erbij. Probeer er de volgende keer een beetje op in te spelen door je te focussen op leuke dingen en niet proberen aan negatieve dingen te denken of in een negatieve flow te raken.

Bovenaan