DPT

erwin krol

Bewuste gebruiker
Van elke stof staan bad trips and train wrecks, kijk eens bij mdma. Of speed. Ik neem aan dat ze de juiste stof genomen hebben. Dan is het wel een bizar verhaaltje zeker voor de lage dosis en het feit dat de andere twee nergens last van hadden en degene die fout ging al voor de trip slecht in zijn vel zat.

Amerikanen en drugs, pff.

sunshine

Experimenterende gebruiker
Een kennis heeft laatst 25 mg DPT gesnoven, hij vond het wel erg lekker. Met deze lage dosering ( kennismaking met de stof) was een soort langdurige lage DMT dosis. Het moment leende zich niet voor verdieping van de drug, dat gaat natuurlijk wel gebeurden :wink:

jcp

Bewuste gebruiker
Hehe, misschien moet je eens bij die Temple of the True Inner Light gaan kijken :)

erwin krol

Bewuste gebruiker
Ja, ik weet het, Alex Grey is niet voor niets zo'n psychedelische schilder :) Maar voor die DPT ga ik niet helemaal naar NYC, dat lijkt me een beetje straf.

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
Ja heb het wel eens geprobeerd, een lage dosis, ong. 30 mg
Vond het niet zo speciaal, voelde me wat trippy en kleuren waren feller enzo maar verder niets, maarja kan ook moeilijk anders met zo'n lage dosis...
Heb het regelmatig aan vrienden gegeven variërend van 25 tot 50 mg en die vonden het wel elke keer leuk...

Heb trouwens nog een grammetje liggen maar heb er geen zin meer in :(

erwin krol

Bewuste gebruiker
hehe, grapjas. Heb je al eens gedacht aan de combi met peganum harmala of banisteropsis caapi? Dan heb je ( lage orale dosering plus de maoi) propyhuasca. Schijnt ook erg mooi te zijn, of heb je dat toevallig al gedaan?

En mag ik vragen waarom je geen goeie dosis genomen hebt? Sommige stoffen hebben in lage dosering niet zoveel te melden.

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
erwin krol zei:
hehe, grapjas. Heb je al eens gedacht aan de combi met peganum harmala of banisteropsis caapi? Dan heb je ( lage orale dosering plus de maoi) propyhuasca. Schijnt ook erg mooi te zijn, of heb je dat toevallig al gedaan?

En mag ik vragen waarom je geen goeie dosis genomen hebt? Sommige stoffen hebben in lage dosering niet zoveel te melden.
Was de eerste keer dus nam ik een lage dosis om men gevoeligheid te testen, sindsdien heb ik het niet meer gebruikt...

maar dat komt er nog wel eens van, en dan neem ik wel een goede dosis... :)

erwin krol

Bewuste gebruiker
Mooi om te horen, ik kreeg net een neus vol DPT en dat was niet verkeerd :wink:

Ik wacht nog even met een oordeel, een ervaring zegt niet zoveel.

Bovenaan