Dragons Dynamite!

Goedeavond heren/dames!

Ik en 3 vrienden van mij gaan morgenavond rond een uur of tien de dragon dynamites voor de 2e keer doen! Nou is mijn vraag wie kan er mij tips geven dat ik harder ga trippen ?

Wij nemen nu het totale bakje (15 gram) per persoon dus ik verwacht er alweer veel van. Maarja dus ik vraag jullie om tips (muziek,plaatjes om naar te kijken etc etc.) ik hoor het graag!

en natuurlijk komt er een tripverslag!

groeten,
stefjoeownz

echt in het bos bedoel je ?

fuck het gaat morgen waarschijnlijk regenen denk ik en tis niet warm buiten haha.

maar wat ik me al enige tijd afvraag is het nou slim om die truffels in te nemen met j'us de orange ? dat werkt toch tegen ofniet. Had het hier op het forum in een tripverslag gelezen. Tips iemand voor het innemen van die zooi (chips,vla, weet ik veel) :P ?

cheers!

Nathaniel

Wijs gebruiker
Nee lekker buiten trippen zit er nog effe niet in inderdaad.

Sinaasappelsap werkt de trip absoluut niet tegen. De laatste 3 keer dat ik paddo's nam was uit de blender met sinaasappelsap en dat waren alle 3 donders harde trips :grin:
Enige theorie die rondgaat is dat vitamine c of iets anders in citrusvruchten de psilocibine omzet in psilocine, wat het lichaam anders moet doen. Hierdoor zou de trip dan harder op komen, maar ook abrupter eindigen.

Wetenschappelijk bewijs heb ik hiervoor echter nog nooit gezien.

Ik vind het in ieder geval een fijne manier om te consumeren omdat het de vieze smaak van paddo's/truffels wat verbergt, en zo'n shake klok je ook sneller naar binnen dan dat je alles moet zitten kauwen.

Zou chips tegen werken of weet ik wat ? Wij gaan eerst bij een maat in het 'hok' zitten en daar nemen we ze in en dan gaan we waarschijnlijk het bos in gezellig met zn 4e :P

Vorige keer hadden we gewoon de hele dag geen fuck gegeten haha alleen maar om dat het dan sneller werkt. wat raden jullie aan om te eten morgen ? sorry dat ik zoveel vraag maar ben benieuwd hoe jullie het altijd doen.

Tostini

Belezen gebruiker
je hoeft geen sorry te zeggen om iets te vragen :wink:
maar eet gewoon iets lichts, een boterham whatever, het maakt niet echt uit. al lijkt heel vet eten enzo me niet bevorderend voor je maag.
als je maar niet vlak ervoor eet want dan duurt het lang voordat ze werken en kun je misselijk worden door de body-load.

Smokin046

Experimenterende gebruiker
Ik ben ook al lange tijd opzoek naar de dragons dynamite, hebbe ze deze nu bij meerdere smartshops want ik ben ze nog nooit tegengekomen :confused:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
stefjoeownz zei:
Zou chips tegen werken of weet ik wat ? Wij gaan eerst bij een maat in het 'hok' zitten en daar nemen we ze in en dan gaan we waarschijnlijk het bos in gezellig met zn 4e :P

Vorige keer hadden we gewoon de hele dag geen fuck gegeten haha alleen maar om dat het dan sneller werkt. wat raden jullie aan om te eten morgen ? sorry dat ik zoveel vraag maar ben benieuwd hoe jullie het altijd doen.

Chips zou kunnen, maar hier moet je dan toch weer wat bij drinken, dus waarom niet meteen met wat drinken?

Zoals Nathaniel al zei, het maakt vrij weinig tot niets uit met wat je het inneemt. ( of het moeten moa-remmers zijn, maar trip eerst nog maar eens een paar keertje voor je er nog maar over in te lezen).

Het beste dus met wat drinken, of beetje vla. Hoe lichter hoe beter.
Je kunt beter 3 tot 4 uur van te voren niets eten, daarvoor kan een boterhammetje wel, maar is onbeperkt sparerips gaan eten onverstandig.

Over de locatie:

Zoals ik het lees niet echt ideaal, jullie gaan eerst in een hokje de truffels consumeren om vervolgens een uur of 4/5 door het bos te struinen?

In de zomer heel leuk, nu lijkt het me voor zo lang verschrikkelijk.
Hebben jullie geen mogenlijkheid naar binnen te gaan, om op te warmen/ op te drogen of om naar toe te gaan als er iemand 'bad' gaat?

Ja we hebben wel een plek waar we warm kunnen zitten maar ik denk dat we daar niet veel gaan zien qua kleuren etc. Maar ik ben niet bang dat iemand bad gaat van truffels.. weet niet of dit echt mogelijk is.

We hebben het gister maar niet gedaan we zijn naar een feestje gegaan we wouden dat niet missen :) dus vanavond gaat het gebeuren! Bedankt voor de tips etc volgende week komt er een tripverslag!

groeten!

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
stefjoeownz zei:
Ja we hebben wel een plek waar we warm kunnen zitten maar ik denk dat we daar niet veel gaan zien qua kleuren etc. Maar ik ben niet bang dat iemand bad gaat van truffels.. weet niet of dit echt mogelijk is.

Dat is wel mogelijk hoor. Ik zou het zeker niet onderschatten. Binnen hoef je niet per se minder te zien, maar ik ben het wel met je eens dat buiten de visuals leuker zijn. Als je gewoon in de buurt blijft van de plaats waar je binnen kan zitten, dan is het een prima idee om naar buiten te gaan. Aan het einde van de trip (of waarschijnlijk al een stuk eerder) zal je toch wel graag weer naar binnen willen.

Veel plezier!
Smokin046 zei:
Ik ben ook al lange tijd opzoek naar de dragons dynamite, hebbe ze deze nu bij meerdere smartshops want ik ben ze nog nooit tegengekomen :confused:

Dragon Dynamite is ook geen wetenschappelijke naam, maar een naam die de smartshops eraan hebben gegeven. In heel veel shops doen ze dit ook niet (ik ben ze ook nooit tegengekomen) en geven ze gewoon de wetenschappelijke naam aan de truffels (Mexicana, Atlantis, Tampanensis enz.) Welk soort deze Dynamites dan zijn, weet ik niet.

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Dragon's dynamite is in ieder geval verkrijgbaar in Roosendaal, bij 'de bazaar'. De officiele naam van de soort is psilocybe pajateros. 15 gram is best veel voor een trip, als het goed gaat zal het wel een visueel spektakel worden :hearteyes:
Of sinaasappelsap de trip versterkt weet ik niet, het werkt wel goed tegen de smaak :)

KoxBox

Badass junkie
soldiermoney zei:
Dragon's dynamite is in ieder geval verkrijgbaar in Roosendaal, bij 'de bazaar'. De officiele naam van de soort is psilocybe pajateros. 15 gram is best veel voor een trip, als het goed gaat zal het wel een visueel spektakel worden :hearteyes:
Of sinaasappelsap de trip versterkt weet ik niet, het werkt wel goed tegen de smaak :)

Ja man! Als je 20 appelsienen eet trip je helemaal uit je dak, jeweeeet!!

Beetje zoals dat Lemon tekken... Ik heb er toch zwaar mijn twijfels over of dat nu echt zoveel uitmaakt. Het placebo effect is snel bereikt.

Mayan

Bewuste gebruiker
stefjoeownz zei:

fuck het gaat morgen waarschijnlijk regenen denk ik en tis niet warm buiten haha.

Heeft U al eens een witte oppervlakte in de barre kou buiten bekeken in het ruimer perspectief?
Sneeuwlandschappen kunnen zo mooi zijn dan :wink:
Helaas, de sneeuw is gesmolten.

leppeh

Bewuste gebruiker
Nathaniel zei:
Nee lekker buiten trippen zit er nog effe niet in inderdaad.

Sinaasappelsap werkt de trip absoluut niet tegen. De laatste 3 keer dat ik paddo's nam was uit de blender met sinaasappelsap en dat waren alle 3 donders harde trips :grin:
Enige theorie die rondgaat is dat vitamine c of iets anders in citrusvruchten de psilocibine omzet in psilocine, wat het lichaam anders moet doen. Hierdoor zou de trip dan harder op komen, maar ook abrupter eindigen.

Wetenschappelijk bewijs heb ik hiervoor echter nog nooit gezien.

Ik vind het in ieder geval een fijne manier om te consumeren omdat het de vieze smaak van paddo's/truffels wat verbergt, en zo'n shake klok je ook sneller naar binnen dan dat je alles moet zitten kauwen.

Vitamine C wat defosforylatie bewerktstelligt? Lijkt me vrij sterk :P Bepaalde citrusvruchten zoals grapefruit hebben wel invloed op de werking van een aantal leverenzymen. Voor zover ik weet is dat echter voor sinaasappels niet het geval. Je kunt dus gewoon sinaasappelsap drinken bij je paddo's zonder de trip op wat voor manier dan ook te beinvloeden (behalve misschien dan dat hij leuker wordt omdat sinaasappelsap relaxt is ;D)

edit: Spuit 11 geeft ook nog modder, trip uit de OP heeft al plaatsgevonden :')

op die truffels ongeveer 2 - 3 min kouwen en dan doorslikken , dan komt dikke space have a nice trip
stefjoeownz zei:

maar wat ik me al enige tijd afvraag is het nou slim om die truffels in te nemen met j'us de orange ? dat werkt toch tegen ofniet. Had het hier op het forum in een tripverslag gelezen. Tips iemand voor het innemen van die zooi (chips,vla, weet ik veel) :P ?

cheers!

Bovenaan