Drang naar drugs

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Dat klopt wel, maar welk drugsforum is actiever en wordt vaker bezocht. Drugsforum.nl of Drugsforum.info? Je merkt trouwens dat het hier de laatste tijd wel steeds drukker wordt, dat is dan wel weer lachen.

Devilwish91

Newbie
Ja het is jaar en half is normaal ,dat de mensen die om u geven zich zorgen maken. Bij mij is het 1 jaar, niet zo veel verschillende shit, maar de grootste shit toch voor mij coke, maar dan ook elke dag en heb goed overdreven waar ik zwaar spijt van heb. Ik heb er ook drang naar ik ben vandaag 15 dagen nuchter en ik kan u zeggen ,dat ik me echt erg voel, en ik denk er constant aan, er is geen uur voorbij gegaan dat ik niet aan drugs heb gedacht.. :/ Ik denk dat het voor u ook tijd is om te stoppen. Groetjes

Wiewere

Newbie
SmartieAndMe zei:
Die 316 gaat over geregistreerde gebruikers, daarnaast dus nog een hoop gasten. Dat is vrij veel en overtref je niet zomaar :wink:

hardhead zei:
Maybe ligt het aan het feit dat er nog een drugs forum site beschikbaar is. Dit wekte al eens wat verwarring bij mij. Hebben beide veel overeenkomsten in lay out etc.

Dat zou kunnen, maar er is maar 1 echt DrugsForum :grin:

Hoe zit dat trouwens met .info? Is het gewoon een dude die ooit dacht om dit forum te kopiëren?

MusicIsLife

Wijs gebruiker
theholyganja zei:
wie wil er nu in godsnaam amphetamine doen? tenzij je echt dood wilt natuurlijk...

Beetje vaag dit, denk dat het merendeel hier wel eens amphetamine heeft gedaan...
Bedoel je niet methamphetamine? Want dat is wel redelijk riskant

Missyy23

Bewuste gebruiker
theholyganja zei:
wie wil er nu in godsnaam metaphetamine doen? tenzij je echt dood wilt natuurlijk...

Is het uberhaupt verkrijgbaar in NL ? Vind metamphetamine net zo'n onaantrekkelijke drug om te gebruiken als krokodil en pcp, meer kuteffecten dan voordelen.

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Bijna niet, het middel is voornamelijk in amerika te vinden toch? Al zullen we in de randstad ook mensen dit middel gebruiken.

dude

Experimenterende gebruiker
SmartieAndMe zei:
Die 316 gaat over geregistreerde gebruikers, daarnaast dus nog een hoop gasten. Dat is vrij veel en overtref je niet zomaar :wink:
Dat is ook wel een behoorlijk aantal I guess, zit zelf over het algemeen meer op internationale
forums denk dat het me daarom aan de lage kant leek.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ontopic: Mijn drang naar drugs is eigenlijk helemaal weg nu hoor. Heb van de week nog wel een keertje geblowd voor het eerst in 6 weken of zo maar dat was t.

Smikkel

Hoi!

Updateje; het is me niet gelukt om vanaf Ground Zero tot aan 31 Oktober geen MDMA/X te gebruiken. Ongeveer 2 weken geleden hadden we een truffelavondje, iedereen nam nog wat truffels bij maar ik had er geen meer, er waren ook mensen onder invloed van X en het werd me aangeboden.. Heb die avond 1,25 pil gehad + truffels.

Afgelopen weekend heb ik weer X gebruikt, dit keer icm met een redelijke hoeveelheid speed.
Dit weekend heb ik intotaal (feest+after) 2 pillen gebruikt die ong 200 mg bevatten.

Stoppen/minderen met blowen is me ook niet gelukt.. er lijkt maar geen verandering in te komen..

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Balen man!

Maar je hebt het vanaf ground zero wel ongeveer anderhalve maand uitgehouden... Dat is denk ik iets waar je op kunt voortborduren. Alleen een beetje jammer dat je dan afgelopen weekend weer gebruikt hebt

Smikkel

MusicIsLife zei:
Balen man!

Maar je hebt het vanaf ground zero wel ongeveer anderhalve maand uitgehouden... Dat is denk ik iets waar je op kunt voortborduren. Alleen een beetje jammer dat je dan afgelopen weekend weer gebruikt hebt

Dit weekend kon ik mezelf niet tegenhouden.
Hardcore feestje, iedereen van de groep aan de xtc, er kwamen zelfs mensen uit andere steden/dorpen naar hier, dus de sfeer zat er wel dik in! Ook nog een vriendin van me die voor het eerst aan de X ging, wat ik wel samen met haar wou doen, ook was ik de enige die ze kende van onze groep,

Het probleem is, dat ik 1,5 maand (6 weken) pauze houden elke keer doe. Sinds dat ik gebruik heb ik vaak pauzes gehad van 1,5 maand en soms 2 a 2,5 maand er tussen. Toch merk ik de laatste tijd dat ik een soort tolerantie langzaam aan het opbouwen ben. Ik baal wel om het feit dat ik geen 3 maanden pauze hou en regelmatig mdma icm speed gebruik.. niet enorme balen speed ofzo. Eerst was het een paar punten op een avond, nu een vijfje voor voor t feest, tijdens en dr na.

Bovenaan