Drang naar meer

Dampie

Newbie
De meeste hier zullen wel eens cocaïne gebruiken. Ik zelf kan het beperken tot ongeveer 1 keer in de 2 maanden.

Alleen als ik dan gebruik blijf ik heel dringend de behoefte naar meer houden. Dit leidt zelfs soms tot 1 of 2 x extra de dealer bellen op het moment dat je eigenlijk je bed in zou moeten kruipen. Eigenlijk vanaf het 1e gebruik heb ik ieder half uur onwijze drang.

Weet iemand een manier (volgens mij heeft iedereen hier wel last van) om hier geen last van te hebben?

Ik hoop dat iemand van jullie de oplossing heeft!

Alvast bedankt.

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Dat is gewoon een typische eigenschap van sos, het maakt 'hongerig'. De enige oplossing is geen sos gebruiken.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Deamon zei:
Dat is gewoon een typische eigenschap van sos, het maakt 'hongerig'. De enige oplossing is geen sos gebruiken.

Je slaat de spijker op de kop, het 'probleem' is de cocaine; niet gebruiken zou de oplossing zijn & gezond.
Vergooi je leven niet aan deze zooi is het niet waard! (been there done that, in zekere zin)

Heb mensen gezien die sieraden die ze van hun familie hadden gekregen (erfenis.... RIP) die het wouden verpatsen voor een beetje cocaïne (uitgerookte maar is dezelfde stof); deed me bijna een trauma ervaring op mijn jonge leeftijd jaar of 16-18 toen ik bij iemand inwoonde half wat niet het slimst was (gezondheid meegerekend). Had wel respect hoe SWIM het oploste; die gaf gewoon wat mee en zei kom later maar weer dit is van mij voor jou. Er bestaan nog dealers met emoties (wss erg zeldzaam vermoed ik:<)

Kijk uit hiermee is mijn boodschap in het kort! Maak van te voren een afspraak over hoeveel je halen & nemen zal en ga daar niet overheen (vooral icm met drank zie ik bij veel)
Greets

_shikantaza

Badass junkie
25tolife zei:
Kijk uit hiermee is mijn boodschap in het kort! Maak van te voren een afspraak over hoeveel je halen & nemen zal en ga daar niet overheen (vooral icm met drank zie ik bij veel)
Greets

Ter info voor de TS... 25tolife weet het ongetwijfeld al :wink:

Dit vereist wilskracht i.c.m. coke. Afspraken die je met jezelf maakt vervagen vrij snel, dus wees ook daarvoor en daarmee op je hoede :)

Bovenaan