drank tijdens de kerst

zjimiz

Bewuste gebruiker
Wat drinken jullie zo ongeveer gemiddeld tijdens de kerstdagen?

gwoon ff nieuwsgierig.... :)

ik zit nl gemiddeld wel op bizarre hoeveelheden van van alles en nog wat

:wave:

Vanadesse

Wijs gebruiker
Niet extreem veel. Ga niet uit dit weekend, dus sowieso minder dan anders. Gisteren (kerstavond) een beetje glühwein en een halve zoete witte. Vanavond denk ik 1 bij het eten en misschien 2 vanavond ofzo, morgen denk ik alleen bij het eten.. 's avonds niet, want ik kom na alcohol altijd heel moeilijk uit bed en moet er maandag weer half 7 uit.

Vind het toch heel anders drinken dan tijdens het uitgaan, want nu geniet ik echt van de smaken, en met uitgaan heb je dat toch een stuk minder.. :)

Karhu

Wijs gebruiker
Niet zo heel veel, mijn ouders willen niet dat ik drink dus zal het bij een biertje bij eten of een whiskey na blijven.

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
meer dan verwacht eigenlijk, tot nu toe zijn langsgekomen; bacardi, safari, disaronno, 43, jupiler, maredsous, la chouffe, duvel, jillz, champagne, droge witte wijn, mojito en wodka.

gister een bedrijfsfeestje gehad met gratis drinken dus dat verklaard een hoop en vandaag diner met de familie. :)

zjimiz

Bewuste gebruiker
TRAVOLTA zei:
meer dan verwacht eigenlijk, tot nu toe zijn langsgekomen; bacardi, safari, disaronno, 43, jupiler, maredsous, la chouffe, duvel, jillz, champagne, droge witte wijn, mojito en wodka.

gister een bedrijfsfeestje gehad met gratis drinken dus dat verklaard een hoop en vandaag diner met de familie. :)

Da's een indrukwekkende variatie!

Eerste kerstdag heb ik nog wel bier, baco en rode wijn door elkaar gemixed, wat leidde tot een lastige start de dag erna.

Tweede kerstdag zijn het sloten met rode wijn geworden.......nog net geen :kots: maar het scheelde niet veel

Bovenaan