• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Dream Potion

Little Monk

Experimenterende gebruiker
Voor een recept en hoe en wat: zie "Natuurlijke Empathogenen" onder het topic "Experiment"

Tussen 21:15 en 21:30 hebben wij de drank (bestaande uit Kratom, Damiana en Blue Lotus) ingenomen en na ong. 15 á 20 minuten beginnen de eerste subtiele effecten. Je wordt wat rustiger, je lichaam went even aan een nieuwe 'chill-modus' en je ontspant langzaam. Wij hebben gekozen voor een setting waarin gelegen kan worden en hebben veel lounge muziek opgezet met een duidelijk beat erin.

Rond 22:00 hebben wij dan toch een eerste klein jointje gerookt en deze kickte in als een bom. Een zeer zwaar en relaxed gevoel komt je lichaam binnen wandelen en te gelijker tijd komen ook ideeën en creatieve hersenspinsels je hoofd binnen gezet. Een aantal regels lijken te omschrijven wat deze drank met je doet:

- Je hebt ideeën en realiseerd je wat je allemaal zou kunnen doen.
- Maar je ligt lekker en ziet niet per sé nut in het uitvoeren van deze ideeën.

- Je hebt zin om iets te doen, om bezig te zijn.
- Maar als je opstaat ben je zwaar in je benen en is liggen en niets doen toch lekkerder.

Rond 22:30 á 22:45 is een eerste 'peak' merkbaar. We hebben alledrie zin om dingen te doen en hebben zelfs energie om een beetje te dansen als we opstaan. Het nadenken gaat prima maar er komen veel ideeën in ons hoofd en dat vertroebeld de dingen die je graag wilt doen. Het gevoel is een soort warme deken die over je heen wordt gelegd en een zwaar chill gevoel terwijl je hoof juist lichter voelt. We zijn gaan kaarten in een andere kamer maar het duurde een kwartier voordat we alles wat we nodig hadden, hebben gepakt en klaar gezet. Niemand lette echt op het kaartspel, we wilden nog steeds iets doen maar zaten ook erg lekker, deze tweestrijd is continu aanwezig. We hebben nog een jointje voor de helft gerookt en besloten in plaats van naar buiten, terug naar de chill kamer te gaan.

23:15 begon een tweede diepere 'peak' we zijn gaan liggen in de eerste kamer en hebben het halve jointje opgerookt. Budha Bar en Club Jazz geluisterd en totaal weggespaced! We zijn alle drie praters maar hoewel we in de eerste twee uur alleen maar aan het praten waren werden we nu alledrie doodstil. We hebben minstens een uur lang met ogen dicht liggen luisteren naar de muziek en vanaf dit moment is de drank duidelijk droomdrank te noemen.

Het gevoel is te vergelijken met een zeer voldaan gevoel dat je na zo'n zomerse dag kan hebben. Je bent moe en gaat gewoon lekker in bedje liggen. Het moment vlak voordat je slaapt denk je aan allemaal mooie dingen. Maar nu val je niet inslaap! Je ontspant ultiem en drijft helemaal weg in de muziek en gedachten. Soms verschenen er bij mij lichte C.E.V.'s zoals ik die ook ken van het dromen als je net even wakker bent geweest. Een enorme rustgevende gedachten stroom kronkelde als een rivier door mijn hoofd in totale harmonie met de muziek en mijn gevoel.

Na een uur werden we gebelt door een vriend maar niemand nam op (we zijn alledrie een of twee keer gebelt). Toen kwam de moeder van de vriend waar we thuis zaten naar boven met de huistelefoon (het is een top moeder, vind alles goed :)) om te melden dat er telefoon was. Weer die vriend. Goed, helemaal uit de space opgenomen en besloten dat t okee was dat die vriend langs kwam.

Vanaf dat moment, 00:15 á 00:30 hadden we vooral een loom gevoel en hebben we nog een jointje gedraaid. De andere vriend kwam ook en we besloten naar buiten te gaan om het laatste spacende van deze trip te benutten in de natuur. We hebben ongeveer een uur buiten gelopen en een jointje gerookt en het is letterlijk een nuchtere niet hallucigene staat van bewust zijn die toch erg dromerig en moe aan doet. Erg aangenaam! We hadden namelijk wel de energie en wil om een lekker stuk te wandelen.

Rond 01:45 kwamen we thuis en hebben we de avond afgesloten met een dikke vreetkick en nog wat gehang in de chillkamer. De rest van de trip geen honger gehad, soms beetje dorst en alleen voor een kleine boodschap naar t toilet toe. Ik ben zelf rond 02:35 's nachts naar huis gefiets. Met een zeer voldoen, maar moe en stoned gevoel lag ik om 03:00 in mijn bedje.

Ik werd vanmorgen wakker zonder enige kater maar met een brak moeheids hoofd. Na t eten voelde ik mij weer prima. Dream Potion is niet te zwaar maar zeker de moeite waard. Diep en zeer innig spacen op je gedachten zonder een soort paddo mindfuck. De vierde vriend omschreef ons als:

"Vaag als het paddo'en met een vleugje dronkenschap en een stoner-uitdrukking. Jullie zijn wel te volgen, geen wartaal dus, maar jullie zijn duidelijk onder invloed."

Groetjes en tot het volgende experiment!

Little Monk(ey)

Little Monk

Experimenterende gebruiker
@ Drientje

Ja, wel zelfbedacht maar op aanraden van dingen en reacties die ik op internet gevonden heb.

Bovenaan