littleangel
Newbie
Heb een urinetest voor drugs voor de boeg maar heb xtc genomen, hoe kan je dat neutraliseren??? Heel graag zoveel mogelijk tips???

Delirium zei:Als je watervergiftiging krijgt val je dood neer inderdaad, da's niet echt aan te raden![]()
thunder-droopy zei:lekker veel melk drinken, melk heeft een neutraliserende werking.
aangezien de test volgende week is take it easy.![]()
TechNora zei:Waarom is het zo erg als ze weten dat je xtc hebt gedaan?

verder laatst gezegt dat ik ook harddrugs had geprobeerd en vond ze ook allemaal best, als ik maar goed oplette en niet verslaaft werd / word 
TimKGB zei:^
valt over het algemeen in de praktijkwel mee hoor alleen denken de meeste dat ze zo zullen reageren
![]()
Sgele™ zei:ik ben wel heel benieuwd waarom TS ineens een bloedtest moet laten doen en waarom hij zo zenuwachtig is![]()
DjTrips zei:Evian, het zuiverende water...
Vince_ zei:Wat ik me al even afvraag... Op elke site staat dat xtc na +-72uur uit je bloed is. Nu vermoed ik dat er een verschil is tussen een avond dat je 1 pil of 10 pillen hebt genomen.
Dus: heeft de hoeveelheid MDMA veel effect op de duur van de aantoonbaarheid in urine of maakt dit niet zoveel uit?
Ik kan me wel inbeelden dat dit niet zoveel uitmaakt door de exponentiele(logaritmische?) daling, maar kan iemand hierover uitsluitsel geven?
Everio zei:Vince_ zei:Wat ik me al even afvraag... Op elke site staat dat xtc na +-72uur uit je bloed is. Nu vermoed ik dat er een verschil is tussen een avond dat je 1 pil of 10 pillen hebt genomen.
Dus: heeft de hoeveelheid MDMA veel effect op de duur van de aantoonbaarheid in urine of maakt dit niet zoveel uit?
Ik kan me wel inbeelden dat dit niet zoveel uitmaakt door de exponentiele(logaritmische?) daling, maar kan iemand hierover uitsluitsel geven?
je zal het idd wel iets langer in je hebben of je nu 1 of 10 pillen pakt, maar tis zeker geen 10x zoveel of zelfs maar te vermenigvuldigen