Drinken voor xtc

Ybez

Experimenterende gebruiker
kwam laatst op het idee om misschien wat biertjes achterover te tikken voordat ik ga droppen...
i.v.m ongeduldig en zenuwachtig gedoe en om lekker onverwachts in te laten slaan...

meer mensen die dit doen of ervaring ermee hebben?

trippelh

Bewuste gebruiker
Ik drink geen alcohol want dat neemt zoveel van de trip weg .Als je nerveus bent voor de tijd kan dat ook leuke spanning zijn.

Ybez

Heb het ook over dat je simpelweg aangeschoten word, en vorige keer was ik zo nerveus dat ik er gewoon last en pijn van in me maag kreeg terwijl ik het wel heel graag wou doen...

fly--

Bewuste gebruiker
De eerste keer dat ik xtc gebruikte had ik ook gedronken, een paar biertjes.
Het was de eerste keer, dus ik weet ook niet of het echt anders was geweest als ik niet had gedronken.
Maar ik heb er verder geen negatieve ervaringen mee gehad.
En ik vond het de eerste keer ook spannend, maar dat is met bijna alles zo, als je er met een goed gevoel ingaat dan komt het vast wel goed (:

zornax

Ik drink altijd wel een paar biertjes ervoor. Maar dat is meer om lekker in te komen, dan heb ik het goed naar me zin en dan weet ik al dat ik het over een tijdje nog leuker ga krijgen. Dan uur voordat ik neem neem ik een meestal cola en flesje water. Dan pas neem ik.

Heb ooit 1x genomen toen ik aardig dronken was. Erg leuk, maar veel snappen doe je dan niet meer :wink: Het gevoel zonder alcohol is lekkerder. Al had dit ook wel zijn charmes.

walnootje

Belezen gebruiker
De eerste keer XTC voor mij was helaas ook gecombineerd met alcohol, Heeft geresulteerd tot kotsen vervolgd door een hemels gevoel wat ik daarna ook nooit meer van X gekregen heb. Ik moet ook zeggen dat ik een hele fles whisky op had en niet wist waar ik mee bezig was, dom dus. :mrgreen:

Maar om antwoord te geven op je vraag, ja, een paar biertjes om in te komen kan, vind alcohol wel riskant omdat je veel sneller uitdroogd en het gevaarlijk kan worden. Ik ben zelf alleen niet zo van de alchol en zou het ook niet graag doen, blowen daarintegen vind ik heerlijk voor/tijdens mijn XTC trip! :stoned:

Bovenaan