drinkgedrag

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Zeker vier keer per week flink, en de andere dagen nog wel aardig hard... een dag per week standaard niet, omdat ik er dan even genoeg van heb.....
En nu wil ik minderen, want het doet me geen goed, en mijn studie en werk gaan ook naar de knoppen...

't onvermijdelijke

Belezen gebruiker
TechNora zei:
Zeker vier keer per week flink, en de andere dagen nog wel aardig hard... een dag per week standaard niet, omdat ik er dan even genoeg van heb.....
En nu wil ik minderen, want het doet me geen goed, en mijn studie en werk gaan ook naar de knoppen...

Herkenbaar dit. Al drink ik gemiddeld drie dagen per week (vrijdag t/m zondag). Het maakt niet uit hoe vaak of hoe lang ik ga, ik ben altijd flink dronken als ik weer thuis ben. Het is nu woensdag en ik voel me nog steeds brak van het weekend (hoofdpijn, last van maag etc.)

Ook ik wil (flink) minderen, wetende in mijn achterhoofd dat er vanavond weer een feestje is in mijn favortiete kroeg en morgen een festival van 11.00 t/m 18.00 uur. Ik vraag me af hoe ik me vrijdag weer zal voelen :rolleyes: .

Ik heb veel drugs gebruikt in mijn leven, maar de enige drug waar ik in mijn ogen echt problemen mee heb en ik echt niet kan laten is toch alcohol vrees ik.

plopkoek

Bewuste gebruiker
In de week bijna nooit, behalfe als het goed weer is, en ze me vragen voor terrasje ! :beer:
OP terrasje ( S'avonds) drink ik op 2-3 uurs toch wel 5 Biertje...

Als ik uitga, hangt vanaf naar waar, dan is het meestal tot ik er bij neerval (letterlijk). :rolleyes:

Timmeh

Newbie
Ik drink ook bijna wel elke dag wel een paar biertje na het werk.
Echter is dit wat meer geworden nadat ik een einde heb gemaakt aan mijn 4 jarige THC "verslaving".
Meestal kom ik nu uit op zo'n 4 biertjes per dag :flushed:

pretender

Belezen gebruiker
ik drink elke dag een paar biertjes, meestal na werk, om ff de dag goed te relativeren...

ik vind er niets mis mee iig, maar goed is het niet.. :beer:

proost!!

NexxtGen

Belezen gebruiker
op vrijdagavond tijdens of na het sporten 2 tot 4 bier en bij feesten 8 bier ongeveer zo'n beetje half 2 keer de helft misschien zoiets.

Tijdens uitgaan niet meer, sinds ik drugs gebruik.

Bovenaan