teebo zei:ik schat de kans dat je ervan gaat trippen toch nog groot in
liefst wel mengen met veel smaak
Psycho_Chrono zei:Wow die zien er echt slecht uit, lijkt wle kattekak.
Ik snap eigenlijk ook niet waarom mensen ze willen drogen, teveel risico, geen gevolg. Vind je de paddo's niet lekker spuit je der een fles mayo of ketchup over en je vind het heerlijk!!
Shroomie zei:kheb s precies hetzelfde gehad, door eerst de paddos te wassen en dan te drogen. een vriend van me had zoon hele (bedorven) portie opgegeten maar voelde er niets van
Jpilot zei:Lijkt wel of deze te lang in de koelkast gelegen hebben en daarna gedroogd zijn. Op zich kan je daar niet ziek van worden.
Maar ik zou ze toch weg gooien.
En tsja waarom drogen, ik kan je legio redenen geven waarom je dat zou kunnen doen. In principe wordt je er financieel beter van. Minder ruimte in de opslag. Rendabel om te verzenden. Houdbaarheid ver_tig_voudigd. En de smaak wordt neutraler dus toegankelijker.
-spaceman- zei:Jpilot zei:Lijkt wel of deze te lang in de koelkast gelegen hebben en daarna gedroogd zijn. Op zich kan je daar niet ziek van worden.
Maar ik zou ze toch weg gooien.
En tsja waarom drogen, ik kan je legio redenen geven waarom je dat zou kunnen doen. In principe wordt je er financieel beter van. Minder ruimte in de opslag. Rendabel om te verzenden. Houdbaarheid ver_tig_voudigd. En de smaak wordt neutraler dus toegankelijker.
dan heb je ze waarschijnlijk nog niet gedroogd gegeten, de smaak is natuurlijk 10 keer zo sterk omdat het minder volume heeft... gadverdamme wat zijn gedroogde paddo's smerig... ik kan me niet voorstellen wat viezer is... maar zoals al gezegt werd er is niet voor niets ketchup uit gevonden!