Dromen, veel dromen!

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
Afgelopen weekend heb ik aardig wat xtc gebruikt, was echt geweldig, vooral als je net ffies iets meer neemt dan je gewend bent, je raakt helemaal de weg kwijt het is gewoon TE grappig eigelijk. maardus... waar ik mee zit, ik kan vaak de 2 nachten na gebruik moeilijk in slaap komen, ik val uiteindelijk wel in slaap maar pas na 2 uurtjes liggen draaien je kent het wel. Als ik dan rond 2 uur slaap, krijg ik echt de raarste, ruigste en engste dromen die ik ooit in m'n fckng leven heb gehad, ik moest een paar dagen later werken, en het voelde echt heel anders aan, net alsof ik daar voor het eerst kwam ofzow, opsich wel grappig, je bent dan helemaal in de war en na paar dagen voel je je weer helemaal thuis :hearteyes: moest dit gewoon ff kwijt, zomaar :sunglasses:

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
ja hoor dit heb ik veel gehad. Gewoon teveel gebruikt je serotonine krijgt een stootje denk ik.
Inderdaad na een paar dagen is dit weg maar het is echt een vreemd gevoel. Net of je droomt overdag. En na gebuik heb ik ook echte nachtmeries.

onderbroek

Experimenterende gebruiker
herken het ook... meestal na een zware nacht ( max 6 pillen )
gewoon helemaal van de kaart... net of mensen het aan me kunnen zien ofzo voel me vet bekeken enzo en ben er ook vaak beetje ''ziek'' van... zweten temp wisselingen enzo :rock:

Johnson

Experimenterende gebruiker
Oh ik heb d'r ook altijd zo'n last van!
Dan lig ik in bed en dan ben ik gewoon echt hele gesprekken aan 't voeren tegen andere in m'n hoofd! Echt zo fucking wazig! Ik zie allemaal mensen voor me en dan doe ik m'n ogen weer op en dan is 't van huh? Bij mij hangt 't niet echt van de dosis af.. Ik heb 't bij een halve maar ook bij 4 ofzo! Wazige shit xD Maar ik heb het er zo max eens per maand wel voor over! :hearteyes:

Bovenaan