droogproces paddo's raare reur

emnasiah

Experimenterende gebruiker
heb al aantallen paddo's gedroogd maar
Heb een reur probleem bij 1 van men paddo's
had een paddo van 68g. ben hem aan het drogen in keukenrol papier
maar zijn hoed ( die eraf gevallen is ) begint echter zeer zwaar te ruiken
Amoniac geur kan ik het mee vergelijken. hij is ook heelvochtig
normaal wou ik deze weg gooien maar , maar omdat deze zo groot is zou het wel zonde zijn.
Toevallig iemand in de buurt die hier meer over weet ?

azgaza

Badass junkie
Als hij niet goed droogt kan het zijn dat hij gaat rotten. Ik heb nog nooit stinkende drogende paddo's gehad, hoogstens een licht paddo achtige geur. Leg de rare hoed iniedergeval een flink stuk weg van de rest van de drogende paddo's, dat hij niet anderen in een rottingsprocess mee kan trekken.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb ze wel eens tussen kokospapier gelegd(dat spul zit ook wel eens onder koekjes) en in een pers samengedrukt, dan laten drogen, maar na een week was het erg aan elkaargeplakt, dus gewoon maar reepjes gesneden van het kokospapier. Had meteen een associatie met papertrips, misschien is dat wel iets, paddothee laten indrogen op kokospapier... dan kan je velletjes meenemen, in je agenda, voor op vakantie.

azgaza

Badass junkie
Als je eerst de psilocybine uit de paddo's haalt kan je die technisch gesproken wel op een blotter vel doen, maar dan moet je echt volgensmij wel een half vel of meer van dat papier eten en dat kan nooit goed zijn. Gedroogde paddo's verpoederen en in capsules doen is voor bewaring denk ik een beter idee.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Hij had het over kokospapier, maar om nou al die velletjes van die koekjes af te trekken lijkt me een beetje kansloos. Maar je kunt bij de supermarkt ook kokosbrood kopen, zelfde principe, als dat zou werken zou dat wel erg handig zijn. Of plain and simple, een boterham?

Bovenaan