Droom DMT elfje

Echelon

Belezen gebruiker
Even een vraagje...

Ik heb een aantal weken geleden tijdens een LSD trip, in de afbouw, ook DMT gerookt. Het was niet de juiste hoeveelheid om gelanceerd te worden, (gelukkig maar trouwens... want volgens mij is het niet echt respectvol om DMT te gebruiken als 'side-drug'...) maar de kamer veranderde wel een aantal keren flink van kleur.
Dit was echter maar van korte duur en ik had het gevoel dat de LSD geen ruimte maakte voor de spirit molecule.
enfin...

Ik heb nu drie keer een terugkerende droom gehad (vanochtend weer), waarin een groen elfje, met heftige gekleurde vlindervleugels mij tot haar/hem wenkt. Dan word ik elke keer weer wakker. De droom is niet als andere... Hij is ontzettend kleurrijk en de beelden staan werkelijk in mijn geheugen gebrand.

Heeft iemand dit ook eens meegemaakt? En heeft iemand een idee wat het kan betekenen?

HallucineerMeneer

Belezen gebruiker
ik heb dit ook vaak een weekje nadat ik dmt heb gerookt, het lijkt net of ik in sommige dromen met archetypen of delen uit mijn onderbewustzijn communiceer
alles is zo duidelijk in zo'n droom, en als ik wakker word laat het altijd een diepe indruk achter

J0rrit

Badass junkie
Inderdaad, gewoon nog een keertje proberen, wil zelf ook snel nog eens dmt roken want aangezien ik hier thuis daar nooit echt kans voor heb is dat inderdaad alweer tijdje terug.
Maar volgende keer doen we het beter, sowieso heb je denk ik een grotere dosis nodig, en, een absolute must, alles MOET in 1 of 2 teugen weg, na een teug heb je namelijk al tollerantie.
Maar omdat het roken een beetje onwennig was ofzo had je het in 5/6 teugen opgerookt, maar dat werkt bij dmt nu eenmaal niet, en zal je idd nauwelijks wat gevoeld hebben.

HallucineerMeneer

Belezen gebruiker
J0rrit zei:
Inderdaad, gewoon nog een keertje proberen, wil zelf ook snel nog eens dmt roken want aangezien ik hier thuis daar nooit echt kans voor heb is dat inderdaad alweer tijdje terug.
Maar volgende keer doen we het beter, sowieso heb je denk ik een grotere dosis nodig, en, een absolute must, alles MOET in 1 of 2 teugen weg, na een teug heb je namelijk al tollerantie.
Maar omdat het roken een beetje onwennig was ofzo had je het in 5/6 teugen opgerookt, maar dat werkt bij dmt nu eenmaal niet, en zal je idd nauwelijks wat gevoeld hebben.

Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik dat betwijfel, ik heb al een aantal mensen waaronder de bekende psychedelica-gebruiker Terrence Mckenna horen zeggen dat je het beste 3 hijsen kan nemen voor een total breakthrough
Eerst 1 diepe, dan nog eentje om je longen vol te maken, en ga dan niet gelijk naar elfjesland maar wacht even en neem een 3de hijs en laat voordat je die hebt uitgeblazen jezelf gaan
ik heb het zelf de laatste 2 keer gedaan, en een breakthrough zat er dik in

Echelon

Belezen gebruiker
Pikachu zei:
Misschien kan je er achter komen door weer een keer DMT te roken?

Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar ik ben bang dat ik het een beetje verkloot heb aan de 'gene zijde'...
Ik heb wel vaker gehoord van de duistere versie van de DMT wereld... de wereld waar je in terecht kan komen als je niet respectvol met DMT bent omgegaan. Dat schijnt echt hels te zijn.

Ik heb het idee dat ik die wereld over me afroep als ik DMT weer gebruik. Of slaat dit helemaal nergens op??? :P

maar goed... aan j0rrit' reactie te horen, gaan we binnenkort knallen... dus we zullen zien

J0rrit

Badass junkie
HallucineerMeneer zei:
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik dat betwijfel, ik heb al een aantal mensen waaronder de bekende psychedelica-gebruiker Terrence Mckenna horen zeggen dat je het beste 3 hijsen kan nemen voor een total breakthrough
Eerst 1 diepe, dan nog eentje om je longen vol te maken, en ga dan niet gelijk naar elfjesland maar wacht even en neem een 3de hijs en laat voordat je die hebt uitgeblazen jezelf gaan

Dan begrijp je me idd verkeerd ( en ik heb dat er ook niet bij vermeld eigenlijk ). Maar die 5-6 teugen waren niet instantly, dus niet teugen, vlammen, teugen, vlammen enz. Maar meer teugen, even achterover liggen en wachten op de inkick, niks voelen, even uitleg over de juiste manier van smoken weer enz. Dus 5-6 teugen over een bestek van ongeveer 4-5 min, dat is een heel ander verhaal dus, er zat ongeveer 30-40 mg in de pijp ( zeker niet genoeg voor een breakthrough, maar wilde em even laten wennen aan het roken ervan en aan de stof zelf, aangezien ik de 1e keer 50 mg teugde en toen het gevoel had alsof ik me geestelijk een beetje verzette tegen het totaal verliezen van de controle, hetgeen een beetje zonde is én je misschien stapsgewijs moet leren door te oefenen met iets minder, zo denk ik erover namelijk ).

De keren dat ik 30-40 mg rookte had ik die binnen 10 sec opgerookt binnen 1 of 2 teugen ( miss bleef er zelfs iets over ) en toen ging ik ook echt wel heftig, dat moet ook wel bij zon hoeveelheid, dan moet je echt wel heftig trippen. Volgende keer dus gwn echt even betere voorbereiding en manier van roken,

Gr,

Echelon

Belezen gebruiker
Komt goed ouwe :)
We gaan het gewoon binnenkort dunnetjes overdoen.
Ik ben toch echt te benieuwd, naar wat de droom nu betekent.

Echelon

Belezen gebruiker
HallucineerMeneer zei:
ik heb dit ook vaak een weekje nadat ik dmt heb gerookt, het lijkt net of ik in sommige dromen met archetypen of delen uit mijn onderbewustzijn communiceer
alles is zo duidelijk in zo'n droom, en als ik wakker word laat het altijd een diepe indruk achter

Zou je daar iets meer over kunnen vertellen? klinkt erg herkenbaar.
indruk in de goede zin van het woord?

HallucineerMeneer

Belezen gebruiker
Echelon zei:
HallucineerMeneer zei:

Zou je daar iets meer over kunnen vertellen? klinkt erg herkenbaar.
indruk in de goede zin van het woord?

ja opzich wel een goede indruk, tijdens een dmt-trip communiceer ik duidelijk met bepaalde wezens, en in mijn dromen zijn deze op de achtergrond soms aanwezig
net als jouw elfje
ze geven me meestal 1 blik, een heel ander soort blik dan andere mensen uit mijn dromen, en dan weet ik dat ze er zijn, maar ik praat niet met ze ofzo

HallucineerMeneer

Belezen gebruiker
J0rrit zei:
HallucineerMeneer zei:

Dan begrijp je me idd verkeerd ( en ik heb dat er ook niet bij vermeld eigenlijk ). Maar die 5-6 teugen waren niet instantly, dus niet teugen, vlammen, teugen, vlammen enz. Maar meer teugen, even achterover liggen en wachten op de inkick, niks voelen, even uitleg over de juiste manier van smoken weer enz. Dus 5-6 teugen over een bestek van ongeveer 4-5 min, dat is een heel ander verhaal dus, er zat ongeveer 30-40 mg in de pijp ( zeker niet genoeg voor een breakthrough, maar wilde em even laten wennen aan het roken ervan en aan de stof zelf, aangezien ik de 1e keer 50 mg teugde en toen het gevoel had alsof ik me geestelijk een beetje verzette tegen het totaal verliezen van de controle, hetgeen een beetje zonde is én je misschien stapsgewijs moet leren door te oefenen met iets minder, zo denk ik erover namelijk ).

De keren dat ik 30-40 mg rookte had ik die binnen 10 sec opgerookt binnen 1 of 2 teugen ( miss bleef er zelfs iets over ) en toen ging ik ook echt wel heftig, dat moet ook wel bij zon hoeveelheid, dan moet je echt wel heftig trippen. Volgende keer dus gwn echt even betere voorbereiding en manier van roken,

Gr,

ow precies nu begrijp ik je :wink:
je hebt idd wel gelijk ja

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik geloof echt helemaal niets van die tolerantie.

De keer dat ik echt verreweg het diepst ben gegaan was halvewege een eerdere poging, zeg maar 5 tot 10 minuten na de vorige hijs. Werkte beter dan ik wou dat het werkte :P
En Strassman's onderzoek toonde ook geen enkele tolerantie aan, er zat elke keer 30 minuten tussen. Ik durf te wedden dat als hij een geregelde constante stroom DMT in het infuus van zijn proefkonijnen had gedaan dat die staat van zijn dan ook constant zou zijn geweest, totdat de toevoer zou stoppen.

Pikachu

Wijs gebruiker
Ik heb ook nog nooit iets van die tolerantie gemerkt. De eerste keer dat ik DMT rookte werkte het de eerste twee pogingen niet. De derde poging deed ik tien minuten na de tweede en toen werkte het wel goed dus...

J0rrit

Badass junkie
RSW zei:
Ik geloof echt helemaal niets van die tolerantie.

De keer dat ik echt verreweg het diepst ben gegaan was halvewege een eerdere poging, zeg maar 5 tot 10 minuten na de vorige hijs. Werkte beter dan ik wou dat het werkte :P
En Strassman's onderzoek toonde ook geen enkele tolerantie aan, er zat elke keer 30 minuten tussen. Ik durf te wedden dat als hij een geregelde constante stroom DMT in het infuus van zijn proefkonijnen had gedaan dat die staat van zijn dan ook constant zou zijn geweest, totdat de toevoer zou stoppen.

Misschien, maar dat neemt niet weg dat als je 30-40 mg oprookt in 5 minuutjes dat je niet hard gaat natuurlijk, omdat het zo kortwerkend is, en dat het in 1 keer gerookt moet worden zon hoeveelheid, daar ging het voornamelijk over.

Bovenaan