Ik heb best een tijdje terug Droomkruid gehaald bij de happy holland in nijmegen.
We hadden ongeveer zo'n zak gratis gekregen omdat we daar haast elke week wel komen. Om paddo's of iets anders te halen.
Steve (de eigenaar van de smartshop) vertelde ons dat je het beste kan roken in een joint met veel tabak omdat tabak de werking versterkt.
Hij vertelde ook dat je voor het slaape gaan, dat moest doen omdat je dan je dromen kon beinvloeden.
(je kan dromen wat je wil, als je wil vliege in je droom dan gebeurd dat, of als je tusse mooie meidjes wil ligge, kan dat natuurlijk ook
)
Mja, wij dus thuis aangekomen ff de dag volgemaakt door flink wat de blowen.
net voor het slaape gaan joint gedraaid met Droomkruid in plaats van wiet.
We hadde de joint klaar en opgerookt (iedeer een eige joint natuurlijk)
We waaren met ongeveer 8 a 9 man.
Nou wij dus dat opgerookt, (smaakt bijna het zelfde als passiebloem) je werd er een beetje wazig van en best moe.
Waarna ik dus op het waterbed was gaan ligge in de afwachting van me droom
Ik weet er egt niet super veel meer van, maar ik kan me nog wel herinnere dat als ik iets niet prettig vond in me droom dat ik het veranderede.
Ikkon niet heel mijn droom stuure, maar wel somige momenten.
Best leuk om te doen trouwens
maja sorry dat ik er niet meer zo veel over weet maja, ik dacht, er staan nog nix op DF van droomkruid, en aangezien ik dat gedaan heb moet ik maar ff iets daarover poste.

Droomkruid (Calea zacatechichi).
![]()
We hadden ongeveer zo'n zak gratis gekregen omdat we daar haast elke week wel komen. Om paddo's of iets anders te halen.
Steve (de eigenaar van de smartshop) vertelde ons dat je het beste kan roken in een joint met veel tabak omdat tabak de werking versterkt.
Hij vertelde ook dat je voor het slaape gaan, dat moest doen omdat je dan je dromen kon beinvloeden.
(je kan dromen wat je wil, als je wil vliege in je droom dan gebeurd dat, of als je tusse mooie meidjes wil ligge, kan dat natuurlijk ook
Mja, wij dus thuis aangekomen ff de dag volgemaakt door flink wat de blowen.
net voor het slaape gaan joint gedraaid met Droomkruid in plaats van wiet.
We hadde de joint klaar en opgerookt (iedeer een eige joint natuurlijk)
We waaren met ongeveer 8 a 9 man.
Nou wij dus dat opgerookt, (smaakt bijna het zelfde als passiebloem) je werd er een beetje wazig van en best moe.
Waarna ik dus op het waterbed was gaan ligge in de afwachting van me droom
Ik weet er egt niet super veel meer van, maar ik kan me nog wel herinnere dat als ik iets niet prettig vond in me droom dat ik het veranderede.
Ikkon niet heel mijn droom stuure, maar wel somige momenten.
Best leuk om te doen trouwens
maja sorry dat ik er niet meer zo veel over weet maja, ik dacht, er staan nog nix op DF van droomkruid, en aangezien ik dat gedaan heb moet ik maar ff iets daarover poste.