Droomkruid (Calea zacatechichi).

qinn

Bewuste gebruiker
Ik heb best een tijdje terug Droomkruid gehaald bij de happy holland in nijmegen.

Droomkruid (Calea zacatechichi).

We hadden ongeveer zo'n zak gratis gekregen omdat we daar haast elke week wel komen. Om paddo's of iets anders te halen.
Steve (de eigenaar van de smartshop) vertelde ons dat je het beste kan roken in een joint met veel tabak omdat tabak de werking versterkt.
Hij vertelde ook dat je voor het slaape gaan, dat moest doen omdat je dan je dromen kon beinvloeden.
(je kan dromen wat je wil, als je wil vliege in je droom dan gebeurd dat, of als je tusse mooie meidjes wil ligge, kan dat natuurlijk ook :grin:)

Mja, wij dus thuis aangekomen ff de dag volgemaakt door flink wat de blowen.
net voor het slaape gaan joint gedraaid met Droomkruid in plaats van wiet.

We hadde de joint klaar en opgerookt (iedeer een eige joint natuurlijk)
We waaren met ongeveer 8 a 9 man.
Nou wij dus dat opgerookt, (smaakt bijna het zelfde als passiebloem) je werd er een beetje wazig van en best moe.
Waarna ik dus op het waterbed was gaan ligge in de afwachting van me droom :grin:

Ik weet er egt niet super veel meer van, maar ik kan me nog wel herinnere dat als ik iets niet prettig vond in me droom dat ik het veranderede.
Ikkon niet heel mijn droom stuure, maar wel somige momenten.
Best leuk om te doen trouwens :grin:

maja sorry dat ik er niet meer zo veel over weet maja, ik dacht, er staan nog nix op DF van droomkruid, en aangezien ik dat gedaan heb moet ik maar ff iets daarover poste. :grin:

:wave:

matthijs

Badass junkie
Dreamroot. Heeft een vriend van mij ook nog thuis liggen en willen we steeds gaan maken maar we zijn op het eind van de avond altijd way to stoned:P

Volgens mij moet je het niet roken hoor...er was iets met schuim wat je met een rietje moest opzuigen dacht ik...

Static Search

Belezen gebruiker
heb ik een van de mooiste dromen ooit van gehad maar je moet er geen wiet bij roken want dat bellemert het dromen juist..

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Een up. Waarom ? Omdat dit spul werkt :)

Na er een aantal keren thee van hebben gezet (bitterder dan sterke caleathee lijkt me onmogelijk) en het te hebben gerookt moet ik zeggen dat ik echt merk dat mijn dromen langer, helderder en raarder worden als ik dit voor het slapen gaan gebruik. En het duurt ook een paar nachten voordat het weer minder word, dus echt dagelijk laat het zich niet doen.
Andere mensen ervaringen mee ?

TrippyShit

Badass junkie
Had hier tijd terug ook een topic over geopend. African Dream Root had ik het toen over.
Het klopt idd dat je hier juist 24 uur niks bij moet nuttigen van wiet of alcohol. En je moet er thee van zetten. Ik wi het ook nog eens proberen..

anseric

Newbie
Voor mensen die er meer over willen weten in de laatste of voorlaatste aflevering van spuiten&slikken was te zien wat de effecten waren enz...

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
anseric zei:
Voor mensen die er meer over willen weten in de laatste of voorlaatste aflevering van spuiten&slikken was te zien wat de effecten waren enz...

Na die aflevering was mijn interesse alvast gewekt :grin: , als ik nog eens in de smartshop kom neem ik gelijk een paar doosjes mee..., lijkt me een intrigerend middeltje.
Hopen maar dat het doet wat het beloofd, al zeggen ze in spuiten en slikken dat het wel degelijk werkt doch wil ik eerst zelf de proef op de som nemen dan zal ik pas overtuigd zijn.

jrat

Newbie
Heb een half jaartje geleden voor een reportage een zak gekocht, het is meteen een flinke hoeveelheid. Hoe dan ook, zelf onthoud ik mijn dromen nooit (wat al vele jaren het geval is), dat lukte me ook niet met calea. En het is vies. Heel erg vies. Een flinke eetlepel honing doet wel wonderen.

doe de duif

Belezen gebruiker
Wat is de het verschil eigenlijk tussen Calea zacatechichi en Silene capensis (en andere) ?
Kan je het ook gewoon roken voor het slapen en een zelfde resultaat bekomen?

Is dat 10x extract het waard?

Iemand een linkje naar degelijk droomkruid van betrouwbare shop?

Cheers

Bovenaan