Of je drugs uit een aansteker die je van een junk hebt gekregen kunt nemen?Yolo2000 zei:Yo
kan je drugs in een aansteker nemen want met een aansteker die ik aan een junkie vroeg we hij zei nog heb je coke eindstand ik zeg eeww die joint is vies opeens zegt me vriend miss heefd ie er wat in gedaan ofz
Dus kan dit want ik stress hem dood nu
Dus ik ging met een vriend van me na shoppa we kochte een voorgedraaide hasjjoint later we doen hem uit en later we doen hem uit daarna me vriend vraagt een aansteker aan een soort van junk om de joint aan te steken daarna hij vraagt hem iets ( zeg niet wat is tegen de regels maar je kan wel wat raden wat en me vriend vroeg dat niet ik en hij zegt heb je coke voor me later me vriend gaf me die joint ( beetje einde) ik neem 2 pofs 1ntje geinaleert andere niet omdat het best wel smerig was daarna geef het terug hij zegt miss heefd ie in de aansteker wat gedaan hoop het niet dus de vraag is kan dat???? Want stress hem enorm nuTijdloos zei:Leg eens uit, drugs in een aansteker? Of drugs die je oprookt ? Geen nood lijkt me er is niets aan de hand toch?
Zweibeiner zei:Ten eerste, volgens mij ben je veel te jong om drugs te gebruiken.
Coke in een aansteker? Een reden waarom ik denk dat je veel te jong bent omdat je dit anders zelf wel had kunnen verzinnen. Waarom dit om meerdere reden debiel is om te denken.
Het gas in een aansteker is vloeibaar, zodra het contact met de lucht krijgt word het een gas. Het is dus verrekte moeilijk om coke in een aansteker te stoppen zonder het gas te verliezen.
Waarom zou iemand coke in een aansteker stoppen? Coke is best prijzig en zo verpest je je goedje alleen maar. Waarom zou een vreemde zijn coke delen met jou?
Een joint word er minder lekker op als een aantal mensen tot het puntje flink hard eraan zuigen, de tip word daar ook heet van, plus het kan zijn dat er nicotine aan het puntje is komen te zitten. Wat ook best smerig smaakt.
Ga naar school, volgens mij kan je het wel gebruiken.
SmartieAndMe zei:Kan niemand zo aardig zijn gewoon even antwoord te geven? :P
Nee dat kan niet, je hoeft je geen zorgen te maken.
Verder klink je inderdaad erg jong, misschien is het verstandig nog even niet te gebruiken, ook niet blowen.
Yolo2000 zei:Ik probeer te stoppen soort van maar dat lukt niet kan wel paar dagen niet doen max 3 maar daarna wordt ik crazy man
Yolo2000 zei:Dus ik ging met een vriend van me na shoppa we kochte een voorgedraaide hasjjoint later we doen hem uit en later we doen hem uit daarna me vriend vraagt een aansteker aan een soort van junk om de joint aan te steken daarna hij vraagt hem iets ( zeg niet wat is tegen de regels maar je kan wel wat raden wat en me vriend vroeg dat niet ik en hij zegt heb je coke voor me later me vriend gaf me die joint ( beetje einde) ik neem 2 pofs 1ntje geinaleert andere niet omdat het best wel smerig was daarna geef het terug hij zegt miss heefd ie in de aansteker wat gedaan hoop het niet dus de vraag is kan dat???? Want stress hem enorm nuTijdloos zei:Leg eens uit, drugs in een aansteker? Of drugs die je oprookt ? Geen nood lijkt me er is niets aan de hand toch?
En mensen begrijpen jou?Peroxide zei:Taalgebruik duid er niet op dat hij jong is, eerder ongeschoold.
Ik praat net zoals hem via sms whatsapp enzovoort. Maar voor een forum doe ik gewoon even beter mijn best en probeer ik zo formeel mogelijk te schrijven.
Ik wel hoor, ligt aan jou denk ik.Benzoboss zei:En mensen begrijpen jou?Peroxide zei:Taalgebruik duid er niet op dat hij jong is, eerder ongeschoold.
Ik praat net zoals hem via sms whatsapp enzovoort. Maar voor een forum doe ik gewoon even beter mijn best en probeer ik zo formeel mogelijk te schrijven.
Was niet echt mogelijk was fucking stonedPeroxide zei:Taalgebruik duid er niet op dat hij jong is, eerder ongeschoold.
Noem je dit formeel? Dit is gewoon normaal Nederlands taalgebruik.Peroxide zei:Taalgebruik duid er niet op dat hij jong is, eerder ongeschoold.
Psychedelibee zei:Noem je dit formeel? Dit is gewoon normaal Nederlands taalgebruik.Peroxide zei:Taalgebruik duid er niet op dat hij jong is, eerder ongeschoold.
somango zei:Haha nee dat kan niet, nu is het wel belangrijk te vermelden dat voorgedraaide joints altijd super smerig zijn. Je krijgt alleen de wiet afval, vloei dat doorweekt is met bleek en de meest bewerkte shag. Ik zeg leer zelf draaien want die voorgedraaide joints zijn niet te pruimen![]()
somango zei:Haha nee dat kan niet, nu is het wel belangrijk te vermelden dat voorgedraaide joints altijd super smerig zijn. Je krijgt alleen de wiet afval, vloei dat doorweekt is met bleek en de meest bewerkte shag. Ik zeg leer zelf draaien want die voorgedraaide joints zijn niet te pruimen![]()
Dunnetjess33 zei:somango zei:Haha nee dat kan niet, nu is het wel belangrijk te vermelden dat voorgedraaide joints altijd super smerig zijn. Je krijgt alleen de wiet afval, vloei dat doorweekt is met bleek en de meest bewerkte shag. Ik zeg leer zelf draaien want die voorgedraaide joints zijn niet te pruimen![]()
Dan weet ik niet naar wat voor flut shop je gaat. Hier heb je veel keuze uit soorten voorgedraaide en ze zijn echt heel goed te roken hoor. Goede wiet en goede tabak, netjes gedraaid.![]()
somango zei:Dunnetjess33 zei:somango zei:Haha nee dat kan niet, nu is het wel belangrijk te vermelden dat voorgedraaide joints altijd super smerig zijn. Je krijgt alleen de wiet afval, vloei dat doorweekt is met bleek en de meest bewerkte shag. Ik zeg leer zelf draaien want die voorgedraaide joints zijn niet te pruimen![]()
Dan weet ik niet naar wat voor flut shop je gaat. Hier heb je veel keuze uit soorten voorgedraaide en ze zijn echt heel goed te roken hoor. Goede wiet en goede tabak, netjes gedraaid.![]()
Tja Groningen hè. Hier zijn ze in ieder geval super smerig en smaken ze naar chemisch bewerkte troep. Misschien als ik weer in Amsterdam ben, kan ik eens kijken of het in Amsterdam wel goed gedaan is![]()
Dunnetjess33 zei:somango zei:Dunnetjess33 zei:Dan weet ik niet naar wat voor flut shop je gaat. Hier heb je veel keuze uit soorten voorgedraaide en ze zijn echt heel goed te roken hoor. Goede wiet en goede tabak, netjes gedraaid.![]()
Tja Groningen hè. Hier zijn ze in ieder geval super smerig en smaken ze naar chemisch bewerkte troep. Misschien als ik weer in Amsterdam ben, kan ik eens kijken of het in Amsterdam wel goed gedaan is![]()
Ook niet bij allemaal hoor. Ik kom niet vaak in Adam maar daar heb je ook goede en slechte shops. Ligt aan de shop.