drug test mabij

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Welke drugs heb je laten testen? Die stof komt mij niet echt bekend voor (mabij?), anders kan ik wat gerichter zoeken naar wat het zou zijn als ik weet welke drugs je hebt laten testen.
:wave:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Dit heb ik gevonden: mabij (reststof productie/uitwassen).
Schijnt een verzamelnaam te zijn voor restproducten van het uitwassen/productie van speed.

Misschien kan je dit verhelpen door je pep te zuiveren met aceton?
Weet zelf echter niets over de schadelijkheid van mabij of wat het nou precies is...

grts

Paperplane.

Wijs gebruiker
Bedoel je mabij? Of MA er bij?
Methylamine? Is niet de gebruikelijke syntheseroute, maar met de schaarste van PMK-olie, kunnen andere synteses gebruikt worden inderdaad. Wel ingewikkeld. Zou niet eens weten hoe dat reactieschema er uit zou te komen te zien. Wel zonde, omdat je via die route ook meth kan maken, wat per gram veeel meer waard is. Maar dat moete die dealers weten :wink:

Methamfetamine geven ze niet aan als MA, als ze dat in je goedje vinden word je meteen gewaarschuwd :)

Als het is wat mandra zegt, dan had je een slechte pep-chemist. Niet eens de moeite nemen je reststoffen uit te wassen. Dit zorgt dus voornamelijk voor de abcessen die IV coke/speed gebruikers krijgen als ze misspuiten.

Misschien kun je volgende keer bij t testcentrum vragen wat MA/mabij is?

Bovenaan