Drugs alleen doen?

Himself

Belezen gebruiker
Ik hoor en lees van veel mensen dat personen graag drugs in hun eentje doen.... dit begrijp ik, maar ik vroeg mij af welke nou de No.1 favorite "lonesome drug" is?

jacey

Experimenterende gebruiker
voor mij niet. Lijkt me echt niets hoor in je eentje. Met een groepje of 1 vriend of vriendin erbij lach je nog samen.

Himself

Belezen gebruiker
jah vind ik persoonlijk ook veel leuker, maar mensen zoeken naar die spirituele inwendige trip. DXM lijkt wel een kandidaat aangezien je toch niet door hebt wat er gaande is.

Mac...

Badass junkie
Ik denk dat ik dan voor mijn ouwe vertrouwde speed ga. Kun je nog een paar uur de dingen doen waar je anders geen zin en tijd voor hebt. Zoals vannacht. Heb ff een compleet stageverslag geschreven.

Himself

Belezen gebruiker
nou jah.... ik ben wel van mening dat drugs en educatie niet nauw samen gaan.... maar ligt misschien aan mij. maar is idd waar dat je wel aan je dagelijkse taken toekomt

Mac...

Badass junkie
Ik denk dat ik dan voor mijn ouwe vertrouwde speed ga. Kun je nog een paar uur de dingen doen waar je anders geen zin en tijd voor hebt. Zoals vannacht. Heb ff een compleet stageverslag geschreven.

wurmpy

Newbie
heb dit weleens gedaan met xtc en naar film kijken maar dat is niet te doen, ik stak toen mijn muziek aan en begon hier lekker te feesten op mijn eentje
opzich wel zielig eigenlijk maar wel geweldig,
tis natuurlijk altijd leuker met vrienden :sunglasses:

Himself

Belezen gebruiker
xtc is geen lone drug.... je moet contact hebben, maar opzich wel leuk voor het experiment :P

Mr. XTC

Belezen gebruiker
ik gebruik nooit als ik alleen ben, ik moet samen met andere spacen anders vind ik het echt niks aan

furny

Euhm tja ik denk dat speed wel de prettigste drug is om alleen te gebruiken.
Ook XTC vind ik wel lekker om in m'n eentje te doen...je zit toch een beetje in je eigen wereldje als je flink wappie bent. Lekker thuis keiharde muziek draaien en helemaal opgaan in de muziek. Misschien komt het ook wel omdat ik altijd een beetje bang ben dat mensen het aan me zien en ik dat absoluut verborgen wil houden. Alhoewel het op feestjes ook heeeerlijk kan zijn...maar ik neig toch eerder naar alleen gebruik bij XTC.
Paddo's natuurlijk ook lekker om alleen te doen...beetje zitten of liggen op de bank en de hele wereld gaat bewegen.

En ja alcohol / wiet en coke zijn voor mij echte sociale drugs. Die het liefst in goed gezelschap.

Enjoy :)

matthijs

Badass junkie
haha, dan kom ik wel even langs om goed te gaan zieken:P
Nou, ik heb de laatste tijd een paar keer een waterpijp gerookt voor het slapengaan...dat bevalt prima :hearteyes:

Bal0n

Badass junkie
Himself zei:
hmmm.... een vriend van mij was best onder de indruk van het spul... wat was jou dosis dan?

300 mg maar. Ik wilde de eerste keer niet hoger gaan, ivm die enzym defficiëntie. Maar heb de behoefte niet om het hoger te proberen eigenlijk.

Himself

Belezen gebruiker
jah ik sprak gisteren één of andere junk in het park :P en die begon tegen me aan te lullen dat hij altijd een beste beste hasj brok rookt in de waterpijp voor hij gaat slapen want dan word hij bloedgeil en krijgt hij mooie dromen.....

icftheycallme

lol. ik zat een paar maand terug naast en junk in de bus...
die begon te zegge dat ik niet van huis moet weglopen en zo.
en dat ik ne goeie jonge was..
en we reden voorbij Jansens Pharmaseutica (daar worde medicamenten gemaakt en zo)

en hij zo: da is mijn fabriek daar worden mijn pille gemaakt

dat was echt lache maar de mense die daar nog stonden keken maar raar

offtopic maarja

Deranged

Badass junkie
Ik vind wiet tegenwoordig het beste om alleen te doen. Ik word er toch altijd stil van en nergens zin in etc. Heb per ongeluk deze avond alleen speed gesnoven en dat bevalt ook wel. Ook met tikkels heb ik mooie tijden alleen beleeft.

roaren*

Bewuste gebruiker
speed hebbek vaak aleen gedaan, is wel nog leuk, kan mezelf altijd wel bezig houden met iets, of tegen mezelf praten.. mezelf uitlachen e.d

Jeller

Badass junkie
Ik heb nooit drugs alleen gebruik, behalve van mss alcohol maar dan niet om za te zijn.. het enigste wat ik nog alleen zou doen is paddos ofzo

BacingsPen

Badass junkie
Wiet doet het goed als ik alleen ben. Dan blijven de gedachtes maar komen en komen en dat is aardig leerzaam :)

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Heb 2x alleen paddo's gedaan, en dat is me prima bevallen (wat al vaker gezegd is, was echter wel van toepassing: dat je iemand mist om de ervaring mee te delen).
Hasj rook ik regelmatig alleen, vind het heerlijk om dan muziek te luisteren.

Bovenaan