Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Lana zei:Als je vet aan de harddrugs zit, dan kan ik erin komen dat iemand graag hebt dat je stopt. Maar dan nog moet je 't zelf willen en niet voor een ander.
Maar als ik nu een vriend zou krijgen die wil dat ik stop met blowen. Dan kan hij mooi ophoepelen. Het laatste wat ik nog heb, laat ik me niet afnemen.
Bal0n zei:Ik zou het sowieso niet verzwijgen, ik zou er eerlijk over doen als er naar gevraagd werd. En als jij twijfelt of je voor drugs of voor een persoon moet kiezen, kan je je zelf beter af vragen hoe diep je in het konijnenhol bent gevallen?
Drugs moet je zien als bijzaak, nooit als hoofdzaak.
Bal0n zei:Ik zou het sowieso niet verzwijgen, ik zou er eerlijk over doen als er naar gevraagd werd. En als jij twijfelt of je voor drugs of voor een persoon moet kiezen, kan je je zelf beter af vragen hoe diep je in het konijnenhol bent gevallen?
Drugs moet je zien als bijzaak, nooit als hoofdzaak.
BobG zei:'dat ene meisje' moet mij accepteren hoe ik ben, zo niet. Is ze het niet waard.
Onvoorwaardelijke liefde, toch??
Bal0n zei:TrisH zei:Bal0n zei:Huh? Hoe bedoel je persoonlijk? Ik zeg alleen zo zoals ik het zou doen.
"En als jij twijfelt of je voor drugs of voor een persoon moet kiezen, kan je je zelf beter af vragen hoe diep je in het konijnenhol bent gevallen?"
Nou, dan is die opmerking voor diegene waar het wel overgaat :/
hoe leuk we het ook samen hebben en hoe graag ik hem ook zie, want ik vind mezelf wel belangrijker dan een pil xtc!qlo zei:ik denk wel dat er nogal wat mensen zijn die vinden dat de ideale liefde niet bestaat, maar dat er wel meer dan één kandidaat is om daar zo dicht mogelijk bij te komen..
en waarom dan niet één van die kandidaten kiezen die wel overweg kan met je druggebruik..? nuja, als je wel gelooft in de ware liefde en je komt die dan tegen kan 'k me wel moeilijk inbeelden dat je dr niet voor stopt...
het gaat er niet echt om, vriendin of drug(s), sommigen willen gewoon beiden en wensen hun tijd niet te verspillen aan een vriendin die die tijd niet waard is.
bovendien is een vriendin die wél kan omgaan met je druggebruik weer een reden om die persoon liever te zien dan iemand die dat niet kan. ik bedoel dan als je twee exact dezelfde persoonlijkheden hebt, maar die ene kan overweg met je druggebruik en de andere niet..
ik zou overigens wél stoppen, op een erg occasionele joint na