Drugs boven vriend/vriendin

• Onderwerp starter Onderwerp starter TrisH
  • Startdatum Startdatum
Ze moeten me maar nemen zo als ik ben

Nou weetr ik dat de meestew jongens het niet erg vinden dien ik dan ken

maar die denken dan ook weer dat ik af en toe een trekje neem

Lana zei:
Als je vet aan de harddrugs zit, dan kan ik erin komen dat iemand graag hebt dat je stopt. Maar dan nog moet je 't zelf willen en niet voor een ander.
Maar als ik nu een vriend zou krijgen die wil dat ik stop met blowen. Dan kan hij mooi ophoepelen. Het laatste wat ik nog heb, laat ik me niet afnemen.

Hier ben ik 't mee eens, je hoort 't gewoon van elkaar te accepteren, zolang het niet zwaar uit de hand loopt, of je relatie negatief beinvloed. Vind dat het gewoon moet kunnen. Dat je niet 'verliefd genoeg bent' is bullshit.

whaha hoe bedole je drug is een bijzaak
wiet is een duidelijke hoofdzaak toch ahaha
niet stoppe voor je vriendje/vriendinnetje dus!

Bal0n zei:
Ik zou het sowieso niet verzwijgen, ik zou er eerlijk over doen als er naar gevraagd werd. En als jij twijfelt of je voor drugs of voor een persoon moet kiezen, kan je je zelf beter af vragen hoe diep je in het konijnenhol bent gevallen?

Drugs moet je zien als bijzaak, nooit als hoofdzaak.

helemaal mee eens.

overigens gebruik ik altijd met mn vriend samen, dus die heeft er geen problemen mee.

Bal0n zei:
Ik zou het sowieso niet verzwijgen, ik zou er eerlijk over doen als er naar gevraagd werd. En als jij twijfelt of je voor drugs of voor een persoon moet kiezen, kan je je zelf beter af vragen hoe diep je in het konijnenhol bent gevallen?

Drugs moet je zien als bijzaak, nooit als hoofdzaak.

Verzwijgen moet je t ook niet, maar als zij/hij je ware liefde is en en je wil er mee kappen omdat hij/zij het vraagt, moet je het zeker niet laten. Maar dan stop je niet omdat hij/zij dat persee wil. Dan is dat omdat je dat zelf ook wilt om welke reden dan ook.

Maar ik zou dus absoluut niet stoppen als ik het niet wil en omdat een ander dat persee wil. Ik zie het zo: de een drinkt zn pilsje de ander neemt een joint/pil/coke op zn tijd.

Het is bij mij absoluut een bijzaak. Mn hubby vindt het alles behalve leuk als ik nuttig maar laat mij mn ding doen. Doe ik bij hem ook! Hij drinkt meer biertjes als ik pillen/jointjes neem. Ik 1x in de zoveel weken hij elk weekend. Maak ik geen punt van zolang het mij of ons niet schaadt en hij idem. (5 jaar samen en nooit herrie!!!)

BobG zei:
'dat ene meisje' moet mij accepteren hoe ik ben, zo niet. Is ze het niet waard.

Onvoorwaardelijke liefde, toch??

Maar stel dat jij altijd onder invloed bent, dat is voor dat meisje dan toch ook niet leuk?
Dan heeft ze nooit zekerheid of je echt van haar houdt, omdat je nooit 100% jezelf bent..
Is wat ik denk hoor.

Ik gebruik alleen wiet, en ik zou best willen stoppen voor n leuke jongen, maar k ken geen jongens die het niet doen of het stom vinden dat ik het doe.
Ken eigenlijk alleen jongens die zelf ook drugsgebruiken. Best slecht.
En ik weet niet of ik het een jongen zou vertellen als ik weet dat hij het niet goed zou vinden. Als k het zou vertellen zou ik stiekem toch nog naar de shop gaan.
Vind t maar n moeilijk onderwerp.

Hmm die post stamt uit januari. Ik ben nu zelf van de wiet af, en wat ik toen heb neergezet zou ik niet zo snel meer zeggen, een drugsvrij(tot zover dat kan :P )leven bevalt mij nu nog wel. Ik drink wel wat vaker maar dat is niet echt een taboe.

Als ik een drugsgebruikend meissie zou hebben zou ik haar niet voor het ultimatum zetten, maar ik zou haar gebruik haar niet kwalijk nemen als het geen invloed heeft op de relatie tussen haar en mij.

Ik vind alles bespreekbaar en zo denkt mijn vriendin er ook over. (anders was ze mijn vriendin niet geweest :wink: ) Zij doet het niet maar is er ook niet tegen, ze is er meestal bij als ik gebruik en soms kan ik er echt lief uitzien na enkele pillen maar ach.. zatte mensen zijn ook schraal. Moest ze mij nu, na 5 maand een heel goeie relatie, voor zo'n ultimatum stellen zou ik er toch mee stoppen maar toch beginnen twijfelen of zij het wel echt goed meent met mij. Ik vind het gewoon bangelijk om op een hardstyle-feest lichaam en geest te stimuleren, ik amuseer me 5keer beter! :love:

Bal0n zei:
TrisH zei:
Bal0n zei:
Huh? Hoe bedoel je persoonlijk? Ik zeg alleen zo zoals ik het zou doen :).

"En als jij twijfelt of je voor drugs of voor een persoon moet kiezen, kan je je zelf beter af vragen hoe diep je in het konijnenhol bent gevallen?"

Nou, dan is die opmerking voor diegene waar het wel overgaat :/

Bij deze nog mijn verontschuldigingen BalOn, ik nam het onterecht aanvallend op.

Ik verschiet eigenlijk van al de reacties: "mijn vriend(in) moet me maar nemen zoals ik ben."

Ik ben verliefd geworden op hem (zijn karakter, zen uitstraling,..) Later heb ik maar ontdekt dat hij veel experimenteert.. Ik heb er geen probleem mee dat mensen (af&toe) een joint roken of wat dan ook. Maar hoe verantwoord je er ook mee omgaat, je kan niet ontkennen dat het je karakter,gemoed enz. verandert als je regelmatig gebruikt.. Bij mij gaat het hem daar nog niet over, maar wel dat hij er praktisch iedere dag mee bezig is (chemische samenstellingen, zelf dingen maken enz.) Ik vind dit een tijdsbesteding die op geen enkele manier zinvol is.. Om de zoveel tijd je eens willen uitleven ok, maar Coke en toestanden gebruiken kan ik dus echt niet begrijpen. Dat je alles eens wil geprobeerd hebben begrijp ik, maar op regelmatige basis? en je hobby er van maken om over alle soorten drugs zoveel mogelijk te weten te komen (echt fanatiek) ?
Ik verbied hem dus geen avondjes/weekends uit (ik doe zelf niet liever)
maar voor mij is dit een uitlaatklep.. Na een weekend zwaar uitgaan ben ik weer bezig met mijn studie,hobby's,familie en dan wil ik geen vriend met allerlei naverschijnselen,humeurwisselingen & chemische zooi samenstellend.
Als ik hem dan het ultimatum stel: "ik of je drugs" dan vind ik dat de keuze 'ik' zou moeten zijn. Als hij vindt dat drugs belangrijker is in zijn leven en hij het niet kan laten, dan denk ik: "Grow up" :wave: hoe leuk we het ook samen hebben en hoe graag ik hem ook zie, want ik vind mezelf wel belangrijker dan een pil xtc!
Dit is dan uiteindelijk ook gebeurd.

ik denk wel dat er nogal wat mensen zijn die vinden dat de ideale liefde niet bestaat, maar dat er wel meer dan één kandidaat is om daar zo dicht mogelijk bij te komen..

en waarom dan niet één van die kandidaten kiezen die wel overweg kan met je druggebruik..? nuja, als je wel gelooft in de ware liefde en je komt die dan tegen kan 'k me wel moeilijk inbeelden dat je dr niet voor stopt...

het gaat er niet echt om, vriendin of drug(s), sommigen willen gewoon beiden en wensen hun tijd niet te verspillen aan een vriendin die die tijd niet waard is.

bovendien is een vriendin die wél kan omgaan met je druggebruik weer een reden om die persoon liever te zien dan iemand die dat niet kan. ik bedoel dan als je twee exact dezelfde persoonlijkheden hebt, maar die ene kan overweg met je druggebruik en de andere niet..

ik zou overigens wél stoppen, op een erg occasionele joint na

qlo zei:
ik denk wel dat er nogal wat mensen zijn die vinden dat de ideale liefde niet bestaat, maar dat er wel meer dan één kandidaat is om daar zo dicht mogelijk bij te komen..

en waarom dan niet één van die kandidaten kiezen die wel overweg kan met je druggebruik..? nuja, als je wel gelooft in de ware liefde en je komt die dan tegen kan 'k me wel moeilijk inbeelden dat je dr niet voor stopt...

het gaat er niet echt om, vriendin of drug(s), sommigen willen gewoon beiden en wensen hun tijd niet te verspillen aan een vriendin die die tijd niet waard is.

bovendien is een vriendin die wél kan omgaan met je druggebruik weer een reden om die persoon liever te zien dan iemand die dat niet kan. ik bedoel dan als je twee exact dezelfde persoonlijkheden hebt, maar die ene kan overweg met je druggebruik en de andere niet..

ik zou overigens wél stoppen, op een erg occasionele joint na

Ik bedoel met de liefde van je leven iemand waar je voor altijd bij zou kunnen blijven. En dat er daar meer dan 1 persoon geschikt voor is ben ik zelf van overtuigd(ook al zijn twee dezelfde persoonlijkheden die je dan nog eens echt graag ziet moeilijk te vinden) maar daar gaat het hem niet om. Ik vind het gewoon nogal raar dat mensen drugs boven iemand verkiezen die ze graag zien, je gaat op je vijftigste toch niet meer aan de Speed zitten zeker? En je vriendin laten vallen voor iemand die wel met je druggebruik om kan gaan vind ik al helemaal zielig, precies of druggebruik iets is dat toegejuichd moét worden

Vind het totaal geen probleem om geen drugs meer te gebruiken als mijn vriendin in kwestie dat zou willen.
Zoals eerder al werd gezegd is drugs bijzaak en geen hoofdzaak. Alleen mijn bakje koffie s'ochtends zou hoofdzaak zijn, en mijn jaegermeister in het weekend. :)

Alleen zou ik wel enige uitleg geven waarom ik gebruik en kijken of het niet mogelijk is 4 keer per jaar ofzo eens wat te nemen. Gezien ik vind dat ik door enkele keren per jaar eens wat drugs te gebruiken ik even stil sta bij de dingen in mn leven en het me helpt na te denken welke weg ik in wil gaan.

Terug
Bovenaan