Highlife18
Experimenterende gebruiker
aaah lang geleden dat ik hier was, kan nog mijn oude berichten zien dat ik mijn eerste pilletje ging nemen, ondertussen bijna jaar geleden, en ondertussen tientallen+ pilletjes gepakt, coke, speed, MD, truffels, salvia enzv alles geprobeerd nooit verslaafd geweest maar toch teveel
gedaan vrees ik voor mezelf dan toch, ene persoon kan er beter tegen dan de andere, enige verslaving was wiet 2 jaar elke dag gerookt was eigenlijk mijn leven, enige wat mij interesseerde was husselen zoveel mogelijk smoren dag in dag uit.. (ondertussen 1,5maand gestopt van de ene dag op de andere omdat het teveel werd) sinds eind januari gestopt met wiet, en laatste pillen(/dope) was 5 december ofzo)
3 Maand geleden te weten gekomen dat ik indogeen depressief ben (zelf moeten achterkomen), wat wil zeggen 'aangeboren' net zoals mijn vader en zijn vader staan de reactoren verder uit elkaar waardoor de serotonine vonken niet aankomen. Dan beginnen met anti deprissiva sipralexa, mirtazapine, wellbutrin,...
Nu ben ik zoveel tijd verder en clean maar ik voel me totaal niet beter, ik neem nu smorgens wellbutrin 150mg, en savonds mirtazapine 15mg en lormetazepam (slaappillen) omdat ik door depressie en te stoppen met wiet roken NIET kan slapen endan echt Niets moet ik die blijven nemen,... die sipralexa moet ik al nietmeer nemen omdat ze toch niet helpen, die mirtzapine zou moeten helpen want het fixt wat ik heb uitgelegd van die reactoren (het verstopt de gaatjes van de eerste reactor zodat de serotonine enzo niet terug kan keren en moet opgenomen worden door de 2de reactor). Maar ik voel me totaal niet beter en een vriend van me heeft me overlaatst verteld dat al die pillen benzo's zijn en ik weet dat die pillen ook dope zijn ze schaden ook je lever, nieren, hart , ...
Ik mis mijn leventje van vroeger, ik ga nu gaan werken en savonds kom ik thuis.. en ik wacht de volgende dag af, verlang naar niets, vind niks leuk, interessant... Zou eigenlijk willen stoppen met al die anti deprissiva shit het zit toch in mijn kop en ik heb het geprobeerd op de 'juiste' manier volgens psychiaters, psychologen (mensen die geen shit van het echte leven weten).
Ook de drugs die ik heb gedaan zullen zeker niet goed gedaan hebben aan mijn situatie maar mijn probleem was er al voor alles begon.
Nu zit ik de laatste weken continu te denken aan; laat mij nog een paar keer doen wat ik wil, ik mis die tijd met vrienden.. je weet zelf wel hoe het gaat
Ik zit te denken aan coke, truffels, ... Liefst van al Xtc, MD maar ik besef da dat het schadelijkste van al geweest ... echt vergif, ook al laat het je denken dat het niet erg is enzo. Dus dat sluit ik zeker al uit. (of mss toch nog 1 keer? toch al 4maand geleden
) Kan het wel niet doen in combinatie met die anti deprissiva, groot risico op hartfalen, hersenfalen, serotoninesyndroom en veel meer...
Nu komt de conclusie van mijn hele verhaal hier; Wat zou het minst domme zijn om nog eens te doen? ( domme vraag ook :/ ) Psychische shit zoals truffels zijn slecht bij depressie.. coke, speed, md zijn helemaal af te raden in die volgorde dan XTC>speed>coke. Heb al veel over zitten opzoeken .. Mss is lijntje coke.. Nuja zou graag een antwoord hebben want het zit de hele tijd aan mijn hoofd de laatste weken. IK WEET DAT HET SLECHT IS EN SOWIESO AF TE RADEN..
Niet gedacht dat ik nog zo'n tekst ging typen
dus das mijn verhaal khoop op een oplossing 
Grtz
gedaan vrees ik voor mezelf dan toch, ene persoon kan er beter tegen dan de andere, enige verslaving was wiet 2 jaar elke dag gerookt was eigenlijk mijn leven, enige wat mij interesseerde was husselen zoveel mogelijk smoren dag in dag uit.. (ondertussen 1,5maand gestopt van de ene dag op de andere omdat het teveel werd) sinds eind januari gestopt met wiet, en laatste pillen(/dope) was 5 december ofzo)3 Maand geleden te weten gekomen dat ik indogeen depressief ben (zelf moeten achterkomen), wat wil zeggen 'aangeboren' net zoals mijn vader en zijn vader staan de reactoren verder uit elkaar waardoor de serotonine vonken niet aankomen. Dan beginnen met anti deprissiva sipralexa, mirtazapine, wellbutrin,...
Nu ben ik zoveel tijd verder en clean maar ik voel me totaal niet beter, ik neem nu smorgens wellbutrin 150mg, en savonds mirtazapine 15mg en lormetazepam (slaappillen) omdat ik door depressie en te stoppen met wiet roken NIET kan slapen endan echt Niets moet ik die blijven nemen,... die sipralexa moet ik al nietmeer nemen omdat ze toch niet helpen, die mirtzapine zou moeten helpen want het fixt wat ik heb uitgelegd van die reactoren (het verstopt de gaatjes van de eerste reactor zodat de serotonine enzo niet terug kan keren en moet opgenomen worden door de 2de reactor). Maar ik voel me totaal niet beter en een vriend van me heeft me overlaatst verteld dat al die pillen benzo's zijn en ik weet dat die pillen ook dope zijn ze schaden ook je lever, nieren, hart , ...
Ik mis mijn leventje van vroeger, ik ga nu gaan werken en savonds kom ik thuis.. en ik wacht de volgende dag af, verlang naar niets, vind niks leuk, interessant... Zou eigenlijk willen stoppen met al die anti deprissiva shit het zit toch in mijn kop en ik heb het geprobeerd op de 'juiste' manier volgens psychiaters, psychologen (mensen die geen shit van het echte leven weten).
Ook de drugs die ik heb gedaan zullen zeker niet goed gedaan hebben aan mijn situatie maar mijn probleem was er al voor alles begon.
Nu zit ik de laatste weken continu te denken aan; laat mij nog een paar keer doen wat ik wil, ik mis die tijd met vrienden.. je weet zelf wel hoe het gaat
Nu komt de conclusie van mijn hele verhaal hier; Wat zou het minst domme zijn om nog eens te doen? ( domme vraag ook :/ ) Psychische shit zoals truffels zijn slecht bij depressie.. coke, speed, md zijn helemaal af te raden in die volgorde dan XTC>speed>coke. Heb al veel over zitten opzoeken .. Mss is lijntje coke.. Nuja zou graag een antwoord hebben want het zit de hele tijd aan mijn hoofd de laatste weken. IK WEET DAT HET SLECHT IS EN SOWIESO AF TE RADEN..
Niet gedacht dat ik nog zo'n tekst ging typen
Grtz