drugs die dopamine verhogen

Psilocyloner

Bewuste gebruiker
Denk maar niet dat het vandaag makkelijk was... Ik had precies hetzelfde. Alles in je zegt dat je dit niet moet doen, zo zijn we geprogrammeerd.
Kan ik me voorstellen ja. Ik moet zeggen dat het bij mij tijdens koud douchen wel mee valt. De eerste seconden is even kwestie van doorademen en daarna telt het me eigenlijk niks.

Anunnaki

Wijs gebruiker
Vraag me af in hoeverre dat zal werken bij sociale angst. Kan me er weinig bij voorstellen. Misschien dat het in hoge, recreatieve doseringen anders werkt?
Ik heb voorgeschreven 3x per dag 10mg Dexamfetamine. (HAD nu.. aangezien ze alleen nog 5mg mogen leveren ipv 2.5 en dat kost je een eigen bijdrage van 80,- ofzo dus helaas:thumbsdown1:)

In ieder geval.. Een dosering van 10mg helpt bij mij al gigantisch erg. Nou moet ik ook zeggen dat je in principe gewoon strak staat en dan speelt sociale angst vrijwel geen rol meer. De woorden rollen zo van je tong af en je kan de hele dag wel door blijven lullen, maakt niet uit met wie en in welke situatie.

Maar dat betekent niet dat dit de juiste weg is, ik heb het al veel te lang als ontsnapping gebruikt maar in principe veranderd er niks. Ik gebruik het nu alleen voor de lol totdat de stash op is zeg maar hahaha. (En voor nachtjes doorhalen met het vrouwtje en dan vooral praten over dingen die we normaal moeilijk vinden om te bespreken.. dus in dat opzicht helpt het wel heel erg maar dat kan je ook wel zonder drugs leren)

De beste tip die ik kan geven voor sociale angst is schijt hebben aan alles en iedereen.. Maar ik weet dat het niet zo simpel is.
Als OP liever middelen gebruikt voor sociale interactie dan raad ik Dexamfetamine aan maar niet dagelijks, dus alleen voor het stappen bijvoorbeeld. Een dosis van 10mg zal al veel veranderen gok ik maar je zou het ook kunnen verdubbelen of zelfs nog meer. Maar niet vergeten dat het een Amfetamine is en dat valt echt wel te zien aan je.

Psilocyloner

Bewuste gebruiker
Ik heb voorgeschreven 3x per dag 10mg Dexamfetamine. (HAD nu.. aangezien ze alleen nog 5mg mogen leveren ipv 2.5 en dat kost je een eigen bijdrage van 80,- ofzo dus helaas:thumbsdown1:)

In ieder geval.. Een dosering van 10mg helpt bij mij al gigantisch erg. Nou moet ik ook zeggen dat je in principe gewoon strak staat en dan speelt sociale angst vrijwel geen rol meer. De woorden rollen zo van je tong af en je kan de hele dag wel door blijven lullen, maakt niet uit met wie en in welke situatie.

Maar dat betekent niet dat dit de juiste weg is, ik heb het al veel te lang als ontsnapping gebruikt maar in principe veranderd er niks. Ik gebruik het nu alleen voor de lol totdat de stash op is zeg maar hahaha. (En voor nachtjes doorhalen met het vrouwtje en dan vooral praten over dingen die we normaal moeilijk vinden om te bespreken.. dus in dat opzicht helpt het wel heel erg maar dat kan je ook wel zonder drugs leren)

De beste tip die ik kan geven voor sociale angst is schijt hebben aan alles en iedereen.. Maar ik weet dat het niet zo simpel is.
Als OP liever middelen gebruikt voor sociale interactie dan raad ik Dexamfetamine aan maar niet dagelijks, dus alleen voor het stappen bijvoorbeeld. Een dosis van 10mg zal al veel veranderen gok ik maar je zou het ook kunnen verdubbelen of zelfs nog meer. Maar niet vergeten dat het een Amfetamine is en dat valt echt wel te zien aan je.
Werkt kennelijk toch bij iedereen anders dan. Ik geloof niet dat ik zoveel losser werd op dexamfetamine in doseringen van 5-20 mg. Misschien dat het bij mij op 100+ ofzo wel zou gebeuren, geen idee, maar niet in therapeutische doseringen in ieder geval. Ik denk eerder het tegenovergestelde. Ik ken wel verhalen van mensen die inderdaad een vooruitgang in hun sociale angst ervaren op dexamfetamine, dus ja... het kan.

Anunnaki

Wijs gebruiker
Werkt kennelijk toch bij iedereen anders dan. Ik geloof niet dat ik zoveel losser werd op dexamfetamine in doseringen van 5-20 mg. Misschien dat het bij mij op 100+ ofzo wel zou gebeuren, geen idee, maar niet in therapeutische doseringen in ieder geval. Ik denk eerder het tegenovergestelde. Ik ken wel verhalen van mensen die inderdaad een vooruitgang in hun sociale angst ervaren op dexamfetamine, dus ja... het kan.
Als je ervaring hebt met speed of dergelijke dan zal je echt hoger moeten gaan doseren. Volgens mij mag je dan wel tussen de 100-150 gaan zitten.. Het hoogste dat ik heb gezeten is rond de 100mg maar toen was ik ook wel echt van het padje af want ik ben er al extra gevoelig voor. (M'n tong hing er bijna uit zeg maar)

Lage doseringen zullen nooit aan speed of cocaine of wat dan ook tippen, het zal sowieso nooit hetzelfde wezen ook niet in hoge doseringen maar je kan het zo gek maken als je wilt. Dexamfetamine stimuleert de aanmaak van Dopamine en Noradrenaline als ik me niet vergis, dus zwart op wit zou het enigzins het gewenste effect moeten hebben.

Dit had je waarschijnlijk zelf ook allemaal wel kunnen bedenken maar ik heb op dit moment zelf ook Dex op dus ik type maar gewoon wat :lolol:.

Karentje

Belezen gebruiker
Doorgaans wordt 6-APB ervaren als minder waus dan MDMA, dus als je van 6-APB al een 'dwaze kop' krijgt, zal dat met MDMA hoogstwaarschijnlijk niet veel beter wezen. Echter, zou het ook niet kunnen dat je te hoog gedoseerd hebt? Zo'n 120-130 mg 6-APB is voldoende. Less is more, is mijn devies.

Ik heb 120mg genomen. Ik denk dat ik de volgende keer juist hoger zou doseren.

Wat je kunt doen met drugs is de angst verzachten, zodat het draaglijk wordt op zo'n manier dat je het wél kunt doorstaan en gaandeweg correctieve ervaringen kunt hebben waardoor de angst geleidelijk kan afnemen.

Ja dit is dus waar ik op reken.

Je zou in plaats van een benzodiazepine daarom eens phenibut kunnen overwegen, wat doorgaans dezelfde angstremming geeft zonder de emotionele afvlakking. Wat doet 'gewoon' alcohol eigenlijk bij je? In het verleden heb ik op alcohol ook enkele malen zeer succesvol mijn onzekerheden voorbij kunnen gaan wat me een enorme boost gaf. Echter kon ik lang niet altijd op dat effect rekenen (het was toch altijd meer een hit or miss) .

Phenibut heb ik al geprobeerd en geeft bij mij een vervelende bodyload zonder de aangename effecten. Ik heb dit inmiddels weggegooid. Was mijn slechtste ervaring ooit met een drug. En ik gebruik wel eens alcohol, alleen kan ik nooit voorspellen hoe het zal uitpakken. De ene keer keer ik in mezelf terug en ben ik ontzettend stil, de andere keer kan ik niet stoppen met praten en lachen. Valt niet te voorspellen..

madhatter

Bewuste gebruiker
Hexen en NEP worden juist geassocieerd met nog heftiger bijwerkingen. Het vervelende van hexen en NEP is dat ze maar een korte plezierige roes geven, maar daarna een heel lange onprettige nastimulatie. Dat veroorzaakt langdurig sterke zin om meer bij de pakken, en als je dat een paar keer doet dan krijg je al snel last van hartkloppingen, overmatig zweten, hallucinaties, paranoia, misselijkheid, hoofdpijn, noem de hele mikmak maar op. En die bijwerkingen blijven dan nog een hele tijd voortduren...

dit is precies hoe ik mij voelde.

madhatter

Bewuste gebruiker
Denk de oude droog vlokkerig spul, kreeg blauwe voeten…..
ja had ook vlokkerige poeder die niet branden en beetje verdoofde. heb op het moment ook niets en zou graag nog eens proberen maar wil totaal geen bijwerkingen nietmeer dus ga ik het links laten liggen ... echt kut 🤣

Bovenaan