Drugs en de dood.

melissa

Wijs gebruiker
fun zei:
zie het zo:

Of je leeft netjes en alles perfect, wordt je heel oud, zie je iedereen om je heen doodgaan en mag je je laaste jaren slijten in een bejaardenhuis.
Of je echt gelukkig bent geweest?

Of je leeft zoals je wilt, en doet de dingen waar je gelukkig van wordt of denkt te worden.
Spijt bestaat niet want een tegenvaller is een ervaring rijker hoe het niet te doen in de toekomst.
Je bent gelukkig en leeft misschien wat minder lang, maar de jaren die je hebt heb je dan ook ten volle benut en je spreid het niet over een langere periode :smoke:

Zelf doe ik veel wat ik wil doen maar soms is het "verstand" er ook nog dat je zegt dat je sommige dingen moet doen die je niet leuk vind om later meer geluk te hebben. (school)
Of dingen moet laten omdat het je geluk in de weg kan staan.
(altijd 280km/u rijden is leuk---> levenlang rolstoel minder)

Sporten is goed, je maakt er een stofje mee aan waarvan je gelukkiger wordt, je voelt je fitter en zelfverzekerder, het voelt gewoon goed en staat mooi. Liever dat dan die paar jaar langer leven, als het al zou kloppen.

das idd ook mijn theorie..........
wie weet wat morgen brengt,leef vandaag.......
das altijd een mooi excuus als ik me te buiten ga aan chocola :grin: :grin: :grin:
maar nu t mooi weer word baal ik toch wel van mijn deriere :rolleyes:
whahaha

Lana

Wijs gebruiker
Als fervent drugsgebruiker loop je theoretisch gezien meer kans om eerder dood te gaan. Je verslijt en vergiftigt de boel van binnen. Ligt er ook aan wat je gebruikt natuurlijk.

Maar het leven is toch oneerlijk verdeeld. De één gebruikt bijna z'n hele leven en blijft vrolijk rond springen. En de ander heeft altijd zo gezond mogelijk geleefd en die legt ineens het loodje.

Dus ik zou er wat dat betreft echt geen rekening mee houden.

A

Anonymous

Gast
Hmm Proffesionele sporters leggen over het algemeen eerder het loodje dan de 'doorsnee mens'. Ik zoek de bron wel ff op ik heb het ergens gelezen.

Bovenaan