Drugs en eten

Gelato43

Bewuste gebruiker
Hai,

Ik zie topics over specifieke drugs en eten. Maar geen post over het algemeen, dus hierbij mijn topic.

Drugs en eten... iedereen weet dat dit vrijwel niet samen gaat, het lukt gewoon niet, alles is droog, je krijgt het niet weg omdat je weinig speeksel hebt, je hebt gewoonweg geen honger, etc.

Echter, persoonlijk kan ik nog wel eten als ik miauw gebruikt heb, maakt niet uit hoe veel, ik kan alles nog eten. Avonden gehad dat ik na een lijn gewoon een broodje, krentebol, friet op festivals, noem het maar op at.
Keta hetzelfde. smaakt alleen wat viezer door omdat die keta smaak altijd in mn mond blijft hangen.

Met pep, xtc, coke, andere stimulerende middelen, nee. Totaal niet. Dat hoef ik echt niet eens te proberen, krijg het niet weg, zelfs niet met water.
Ook ooit meegemaakt dat iemand een vreetkick kreeg terwijl hij XTC geslikt had? De persoon kon niet stoppen met eten, was zo raar om te zien.

Nu vraag ik me dus af, kunnen jullie met bepaalde middelen in je lichaam ook nog eten? Zo ja, wat? of anders gesteld: Wat krijg je vrijwel altijd weg als je drugs gebruikt hebt? Grappige verhalen over mensen die het hebben geprobeerd zijn ook welkom! laten we dit topic een beetje algemeen proberen te houden.

Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden!

MetalGuy

Badass junkie
Is bij mij ook een bekend verschijnsel inderdaad! Toch is het wel goed om tijdens de high wel iets te eten.

Iets lichts, zoals fruit: aardbeien, mandarijnen, bananen etc is wel handig om op voorraad te hebben. Ook groenten zoals snoeptomaatjes doen het goed als je nul eetlust hebt.

En als je dat niet meer wegkrijgt, kun je ook kiezen voor iets vloeibaars met voedingswaarde. Ik persoonlijk doe dan altijd van die drinkontbijtjes.

_shikantaza

Badass junkie
Er schiet me nog wat te binnen. Vers fruit op 2C-B. Wauw!

Wel ff van te voren schillen en snijden enzo want dat kan nog wel eens lastig worden op de piek :)

Ape

Badass junkie
Ik vond witte druiven echt de shit op truffels en alles wat minty is was lekker met speed. Waterijs met xtc en zure snoepjes na blowen.

Cath-R-Ella

Bewuste gebruiker
Met stimulerende middelen had ik vroeger wel problemen om te eten. Werd dan ook altijd als een geraamte wakker😬 Gelukkig is dat nu wel al beter. Nog steeds geen boterham ofzo maar een reepje chocolade, stroopwafel en pasta (niet te veel) gaat ook wel naar binnen.

Yort55

Belezen gebruiker
Ik kon vroeger ook nooit eten met X of 6apb. Maar dit was meer mentaal omdat iedereen zei; je kan niet eten met die shit op of je krijgt er geen trek van. Hoe meer mensen dit zeggen, hoe meer je het gaat geloven.

Sinds een jaar of 2 neem ik tijdens een feest afstand van m’n vrienden en ga ik even een uurtje alleen op pad. Ik ga langs de eet kraampjes en dwing mijzelf om wat te eten. Vaak met een (veel te dure) fruit smoothie ernaast om soms het een en ander weg te spoelen. De ene keer geniet ik van het eten, de andere keer prop ik het naar binnen.

Maar het helpt mij zeker om alleen op pad te gaan, in plaats van in een groep te zijn die allemaal zeggen; ik wil niet/het gaat niet/ het is vies. Echt een mentaal dingetje.

miles

Wijs gebruiker
Vers en koud fruit is heerlijk, witte druiven, water meloen of andere meloenen, smoothies, milkshakes, als je maar rustig aandoet gaat er meestal voldoende naar binnen.
En na mdma/xtc is een licht gebonden bouillon of ander licht soepje echt fantastisch om weer een beetje mens te worden voor ik overstap op coke, en eten toch echt wel lastiger wordt

Cera

Belezen gebruiker
Hai,

Ik zie topics over specifieke drugs en eten. Maar geen post over het algemeen, dus hierbij mijn topic.

Drugs en eten... iedereen weet dat dit vrijwel niet samen gaat, het lukt gewoon niet, alles is droog, je krijgt het niet weg omdat je weinig speeksel hebt, je hebt gewoonweg geen honger, etc.

Echter, persoonlijk kan ik nog wel eten als ik miauw gebruikt heb, maakt niet uit hoe veel, ik kan alles nog eten. Avonden gehad dat ik na een lijn gewoon een broodje, krentebol, friet op festivals, noem het maar op at.
Keta hetzelfde. smaakt alleen wat viezer door omdat die keta smaak altijd in mn mond blijft hangen.

Met pep, xtc, coke, andere stimulerende middelen, nee. Totaal niet. Dat hoef ik echt niet eens te proberen, krijg het niet weg, zelfs niet met water.
Ook ooit meegemaakt dat iemand een vreetkick kreeg terwijl hij XTC geslikt had? De persoon kon niet stoppen met eten, was zo raar om te zien.

Nu vraag ik me dus af, kunnen jullie met bepaalde middelen in je lichaam ook nog eten? Zo ja, wat? of anders gesteld: Wat krijg je vrijwel altijd weg als je drugs gebruikt hebt? Grappige verhalen over mensen die het hebben geprobeerd zijn ook welkom! laten we dit topic een beetje algemeen proberen te houden.

Ja met 2cb kan ik nog wel eten. Maar met al die andere uppers is het haast niet te doen. Toch dwing ik mezelf om toch te eten tijdens gebruik. Want brandstof heb je nodig…..

GroteSmurf

Newbie
Aan de meeste uppers kan ik altijd wel gemakkelijk eten, het is een kwestie van jezelf er toe zetten. De eerste happen gaan vaak wat moeizaam, maar daarna merk je toch wel dat je lichaam het eten nodig had en gaat het wat makkelijker. Als het echt moeilijk weg te krijgen is neem ik bij elke hap een slokje water.

Het aanbod qua eten op festivals/feesten is de laatste jaren ook een stuk beter geworden, dus meestal ga ik dan voor een pasta want die zijn niet zo droog. Op decibel hadden ze afgelopen jaar poké bowls met zalm en stukjes mango, ze vragen daarvoor wel de hoofdprijs maar het voelde wel gezond (en lekker) gezien de omstandigheden waarin ik toen verkeerde haha.

Nog later op de avond eet ik dan meestal nog 1 of 2 banaantjes en heb thuis ook nog altijd wat vers fruit klaar staan om te eten voor het naar bed gaan.

Gelato43

Bewuste gebruiker
Ja met 2cb kan ik nog wel eten. Maar met al die andere uppers is het haast niet te doen. Toch dwing ik mezelf om toch te eten tijdens gebruik. Want brandstof heb je nodig…..
Toen ik 2cb heb gedaan heb ik beide keren niet de kans gehad om eten te proberen, maar dit lijkt me net als met miauw best makkelijk, je krijgt er geen erge droge mond van als ik het me goed herinner.

De Zandman

DF-koning
Ik kreeg enorme vreetkicks indertijd na het roken van een paar stevige jonko's zero zero marokkaanse hasj.....Dat is heel erg lang geleden, maar ik weet dit nog goed.
In Nijmegen, in Doornroosje, ( bestaat die gelegenheid er nog By the way)...was dat goed voor 6 sneden bruin brood, met daarna nog een flink bord soep....alles aan de bar verkrijgbaar!
En toen moest ik me verder nog inhouden ook nog.
De goede oude tijd, jaja....

_shikantaza

Badass junkie
Ik kreeg enorme vreetkicks indertijd na het roken van een paar stevige jonko's zero zero marokkaanse hasj.....Dat is heel erg lang geleden, maar ik weet dit nog goed.
In Nijmegen, in Doornroosje, ( bestaat die gelegenheid er nog By the way)...was dat goed voor 6 sneden bruin brood, met daarna nog een flink bord soep....alles aan de bar verkrijgbaar!
En toen moest ik me verder nog inhouden ook nog.
De goede oude tijd, jaja....
Roosje bestaat nog maar is verhuisd naar een nieuw pand naast CS.

DonkeyGonz

Bewuste gebruiker
zeker belangrijk . kreeg sneller last van spichtigheden na weinig of geen eten maar weetniet of datvoor de ander ook zo is hoor..

Maar met eten puur beter te hendelen..

Nou is dat door halen en spichtig worden in mijn gedachte een ver van me bed show geworden hoor.. maar vroegah weinig eten tot niets nachtje Masters of Hardcore .. bus terug 08:00 bij het pompstation paar uur verderop eerste zakje met zure granny Smith appeltjes kopen :').

Nu mocht ik gebruiken krijg ik eigenlijk alles wel weg , al is het in kleine porties.
Motortje moet warm blijven draaien..

Gelato43

Bewuste gebruiker
zeker belangrijk . kreeg sneller last van spichtigheden na weinig of geen eten maar weetniet of datvoor de ander ook zo is hoor..

Maar met eten puur beter te hendelen..

Nou is dat door halen en spichtig worden in mijn gedachte een ver van me bed show geworden hoor.. maar vroegah weinig eten tot niets nachtje Masters of Hardcore .. bus terug 08:00 bij het pompstation paar uur verderop eerste zakje met zure granny Smith appeltjes kopen :').

Nu mocht ik gebruiken krijg ik eigenlijk alles wel weg , al is het in kleine porties.
Motortje moet warm blijven draaien..
Toevallig ga ik morgen naar masters of hardcore, ik was dus van plan om xtc te slikken. Alleen leek het mij dus slim om eerst een halve te pakken en dan 30-45min daarna wat te eten, dan ligt die pil onderin je maag en zou je zeggen dat ie na t eten ongeveer in zou moeten kicken.

Of het morgen ook zo in de praktijk gaat gebeuren weet ik alleen nog niet haha

DonkeyGonz

Bewuste gebruiker
Toevallig ga ik morgen naar masters of hardcore, ik was dus van plan om xtc te slikken. Alleen leek het mij dus slim om eerst een halve te pakken en dan 30-45min daarna wat te eten, dan ligt die pil onderin je maag en zou je zeggen dat ie na t eten ongeveer in zou moeten kicken.

Of het morgen ook zo in de praktijk gaat gebeuren weet ik alleen nog niet haha

Opzich helemaal geen verkeerd plan toch!

Alleen gedurende het feest is het misschien ook nog mogelijk om een banaantje oid te pakken?

Gaan met die banaan!

Bigcitygirl

Experimenterende gebruiker
En als een banaan niet lukt is een smoothie beter dan niks!
Ik mis nog steeds de milkshake in het festival eet/drink arrangement. Dat zal voor mij perfect zijn!

Dominatin2089

Experimenterende gebruiker
Hai,

Het enige wat ik naar binnen krijg zijn ijsjes, smoothies en een stuk fruit.

Jazz35

Wijs gebruiker
Een banaan of zo'n beker fruit probeer ik altijd. Met lange tanden, dat wel. :sweatsmile: Eten is echt werken met drugs op. Maar toch probeer ik het altijd. Krijg er hernieuwde energie van op de avond/nacht zelf en voel me de dag erna minder slecht. Overigens gebruik ik tegenwoordig geen x of m meer, en met 3mmc gaat eten inderdaad een stukje makkelijker. Nog steeds geen feest, maar het lukt.

Violet

Newbie
Ik snoep juist mega veel met drugs op. Spekkies, winegums, mentos van alles. Maar das niet echt eten/ een banaan krijg ik meestal wel weg en ik heb het gevoel dat dat goed werkt aan het einde als ik misselijk wordt tijdens de comedown.

Bovenaan