drugs en vrienden

Lhasa

Newbie
heb 1 vriendin die het regelmatig doet en voor de rest doe ik t eigenlijks altijd alleen..
vind persoonlijk niet echt vervelend tenzij ik idee krijg dat ze t door hebben!
toch zijn t er best veel die t doen.. maar dat zijn oppervlakkige contacten

aequitas

Newbie
Ik doe het samen met een besloten groep vrienden. Waar ik wel van baal is dat er één persoon tussen zit die tegen mensen gaat zeggen [during het uitgaan] dat wij gebruikt hebben. Als reactie krijgen wij heel vaak negativiteit onze kant op. Mensen geven kritiek op dingen die ze zelf niet eens kunnen waarnemen, laat staan begrijpen.
*sigh*

buzzrider

Wijs gebruiker
ik heb een paar echte goeie vrienden en die gebruiken allemaal, verder heb ik nog een heel aantal gewone vrienden en die gebruiken slechts af en toe... eigelijk iedereen die ik ken doet het :)
ik vind dat je mekaar als vrienden moet helpen en respect hebben voor wat ze doen, in beide richtingen van de vriendschap dus zowel jijzelf als de andere. als dit respect voor de andere ontbreekt zijn het geen echte vrienden volgens mij...

Miriam

Bewuste gebruiker
Over het algemeeen gebruiken niemand drugs in mijn vrienden groep, z weten het ook niet van mij over het algemeen. Collega's daar in tegengebruiken bijna allemaal tijdens t werk of zo nu en dan. Dus dat is mooi in het weekend.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Pff, de ene vriendengroep gebruikt niet, maar weet het wel, en vragen er af en toe ook dingen over. Ze vinden het niet erg, openminded gelukkig. :)

De andere vriendengroep gebruikt de meesten wel. Gezellige bende dus. :)

Bovenaan