Moon zei:er zijn veel goeie drugsfilms, ik snap alleen niet waarom er hier mensen zijn die Christiane F. een goeie film vonden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een ongelooflijke slecht geacteerde, low budget, k*t film is dat zegje kunt veel beter het boek lezen, dan vorm je vanzelf wel een beeld van het hele verhaal dan dat je de film kijkt die zo bagger is dat hij nooit gemaakt had hoeven worden. het boek is daarentegen zeer goed.
Intoxicated zei:Moon zei:er zijn veel goeie drugsfilms, ik snap alleen niet waarom er hier mensen zijn die Christiane F. een goeie film vonden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een ongelooflijke slecht geacteerde, low budget, k*t film is dat zegje kunt veel beter het boek lezen, dan vorm je vanzelf wel een beeld van het hele verhaal dan dat je de film kijkt die zo bagger is dat hij nooit gemaakt had hoeven worden. het boek is daarentegen zeer goed.
Die film is al fucking oud man, kun je ervan uitgaan dat de kwaliteit iets minder is dan die shit die ze in Hollywood maken. En Cchristiane F. is dus echt wel een goede aangrijpende film...
MethodZen zei:http://heavyhosting.nl/~zen/df/
+ Layer cake
Ik ben bezig met een verzameling voor de df'ers op dit forum dus als iemand nog een leuke dvd heeft liggen![]()

Spun ken ik niet, verder past "Easy Rider" in dit rijtje.berbe zei:1 spun
2 fear and loathing in las vegas
3 requiem for a dream
4 trainspotting
5 blow
The hero heb ik deze week op de Belgische TV gezien, spijtig dak alleen maar 't laatste uurtje gezien hebZI09 zei:Spun ken ik niet, verder past "Easy Rider" in dit rijtje.berbe zei:1 spun
2 fear and loathing in las vegas
3 requiem for a dream
4 trainspotting
5 blow
2 Gaste die drugs per motor door Amerika smokkelen, en ergens aan het einde tript heel de film.
Al een tijd niet gezien, maar het feit dat ik hem heb, zegt meestal genoeg over de vaagheid.
Verder:
Sid and Nancy - over Sid Vicious (Sex Pistols) en zn zeurende vriendin. Alle twee ook flink aan de drugs, wat leid tot vreemde momenten waarin ze bijvoorbeeld helemaal lam in een brandende hotel kamer liggen.
Dazed and Confused - Hele softe film eigenlijk, hij gaat ook nergens over. Eigenlijk alleen over een gast die voor het eerst gaat drinken en blowen nadat hij een soort intro het gehad voor "High school". Beetje standaard Amerikaanse shit, maar dan wel leuk.
The Hero - Een film die erg gewardeerd word in Japan, Azië, daarzo ergens. De film gaat niet over drugs, maar het verhaal en het denkwerk zijn mooi. Daarbij komt dat het verhaal op drie manieren word verteld, elke keer in een andere kleur. Erg mooi allemaal.
Pulp Fiction - bekend.
Allemaal vage films incl. de films in de quote die hier aanwezig zijn.
Ik houd daar wel van.
Je moet hem helemaal zien als je hem wilt snappen.Osi` zei:The hero heb ik deze week op de Belgische TV gezien, spijtig dak alleen maar 't laatste uurtje gezien hebKheb het toch nie kunnen volgen en snapte er gene kloot van.
Skippy zei:... heroine is kut!
Dzy zei:Die film is gemaakt op acid. De naam verwijst er zelfs naar.
EDIT: Die hele film stelt eigenlijk een trip voor, het is gewoon een trip report.
wwaazzaapp zei:de film ''la haine'' (de haat)
vind ik een zeer goede film,
zeker het kijken waard
DjTrips zei:herald and kumar go to white castlle