Drugs? Geil? Waar is de grens?

Misschien, ik ben gewoon benieuwd of hij er net zo geil van wordt als ik, en alles dan intenser voelt. Maar hij heeft zoiezo altijd en overal zin dus voor hem maakt het niet uit😂
Ja het lijkt me toch eens eens magisch met hem mee te maken. Die ervaring zal je nioout meer beleven samen toch

Nee dat is ook zo🙂 hij is een keer flink slecht gegaan op M en toen was hij er ook direct klaar mee.
maan de andere kant vind ik het ook prima hoor hij wordt ontspannen van een joint, daar hou ik dan weer niet van. en hij heeft zoiezo altijd zin😂
Niks te klagen dus haha 😁

Nee natuurlijk niks te klagen. Maar uiteindelijk is samen op ‘dat level samen wel tock wel echt nevel. Dat vergeef je nooit meer
Hij heeft de tijd van zijn leven, als ik gebruik.
Als ik niet gebruik vind ie dat ik nooit zin heb en altijd moe ben, ellende is het😅

Hij heeft de tijd van zijn leven, als ik gebruik.
Als ik niet gebruik vind ie dat ik nooit zin heb en altijd moe ben, ellende is het😅
Jaa en daar is het bij ons ook gelijk gestopt, omdat ik alleen nog maar met coke op seks wou hebben..nuchter had ik er geen zin in ..en deed het me niet veel meer

Jaa en daar is het bij ons ook gelijk gestopt, omdat ik alleen nog maar met coke op seks wou hebben..nuchter had ik er geen zin in ..en deed het me niet veel meer
Precies dit! Zonder gebruik ben ik moe en heb ik nooit zin. En gebeurt het dan toch, dan is de magie er gewoon niet helemaal.

• Like
Waarderingen: aait
Precies dit! Zonder gebruik ben ik moe en heb ik nooit zin. En gebeurt het dan toch, dan is de magie er gewoon niet helemaal.
Wij gaan heel vaak op pep (elke 1 á 2 weken). Gelukkig genieten we nuchter ook nog erg van de seks. Na een paar nachten seks duurt het wel even voordat we weer zin krijgen. Ook is de nuchtere seks nu vaak heftiger dan voordat we die pep-avondjes deden.

Ik, Casrus, ben er al diverse keren overheen gegaan, maarrrr...
...alle grenzen in de samenleving zijn door mensen zelf bedacht.

Vroeger hadden we godsdiensten met mensenoffers. Genoeg mensen waren het daarmee eens om ze te laten bestaan.

Maar het was zonder uitzondering met mannen.

Laatst bewerkt:
Ben er al diverse keren overheen gegaan, maarrrr...
...alle grenzen in de samenleving zijn door mensen zelf bedacht. Vroeger hadden we godsdiensten met mensenoffers.
Vroeger gingen we gemiddeld ook eerder dood, nu leven we langer, maar daardoor is die aftakeling door drank en drugs ook iets wat meer is gaan spelen. Als we nou ook nog eens minder van dat zouden doen, worden we gemiddeld nog ouder.

Vroeger gingen we gemiddeld ook eerder dood, nu leven we langer, maar daardoor is die aftakeling door drank en drugs ook iets wat meer is gaan spelen. Als we nou ook nog eens minder van dat zouden doen, worden we gemiddeld nog ouder.
Of dáchten we alleen maar dat we van de ouderdom doodgingen in plaats van de gezondheidssigaretten en de legale gezondheidscocaīne?

Ik heb dus nooit deze discussies gezien onder mn eigen topic. Oeps.
Ik ga het ook niet allemaal lezen, maar even nog voor opheldering. Er waren niet veel mensen in de trein omdat het de aller eerste was in de ochtend (kwam van een feestje).

Er waren sowieso geen kinderen in de buurt.
En als die er wel waren geweest had k het niet gedaan.
Er was ook bijna geen kans dat die binnen zou lopen want het was maar 1 halte. (Meeste mensen veranderen niet van plek midden in hun treinreis)

Ik zou het überhaupt niet fijn vinden mocht iemand het zien. Als iemand het zou kunnen zien had ik het niet gedaan.
Ik weet dat het niet goed te praten is. Maar ik heb geen schade bij mensen verricht.

Laatst bewerkt:
maarrrr...
...alle grenzen in de samenleving zijn door mensen zelf bedacht.
Ja, net zoals normen. Ik stel ze voor mezelf en ga bij voorkeur niet mee in "hoe het hoort". Ik bepaal het zelf wel. Doe je lief, krijg je lief terug. Soms ontkom ik er echter niet aan vanwege m'n werk.

Ik heb dus nooit deze discussies gezien onder mn eigen topic. Oeps.
Ik ga het ook niet allemaal lezen, maar even nog voor opheldering. Er waren niet veel mensen in de trein omdat het de aller eerste was in de ochtend (kwam van een feestje).

Ik was een beetje te ver gegaan hier, en sommige drugsforum-ers heb ik daarmee erg gekwetst.

Maar ik ken exhibitionisten, en dat zijn over het algemeen fijne kerels en niet de op schennis beluste monsters zoals ze soms worden afgeschilderd.

Er waren sowieso geen kinderen in de buurt.
En als die er wel waren geweest had k het niet gedaan.
Er was ook bijna geen kans dat die binnen zou lopen want het was maar 1 halte. (Meeste mensen veranderen niet van plek midden in hun treinreis)

Laten we vooral kinderen voorliegen over seks.

Ik zou het überhaupt niet fijn vinden mocht iemand het zien. Als iemand het zou kunnen zien had ik het niet gedaan.
Ik weet dat het niet goed te praten is. Maar ik heb geen schade bij mensen verricht.

Is iets slecht om de gevolgen die het heeft, of is iets slecht omdat je dan ongehoorzaam bent aan de zogenaamd onwrikbare ideëen van andere lieden, die een vanzelfsprekend recht hebben op jouw onderdanigheid?

Ik was een beetje te ver gegaan hier, en sommige drugsforum-ers heb ik daarmee erg gekwetst.

Maar ik ken exhibitionisten, en dat zijn over het algemeen fijne kerels en niet de op schennis beluste monsters zoals ze soms worden afgeschilderd.

Laten we vooral kinderen voorliegen over seks.

Is iets slecht om de gevolgen die het heeft, of is iets slecht omdat je dan ongehoorzaam bent aan de zogenaamd onwrikbare ideëen van andere lieden, die een vanzelfsprekend recht hebben op jouw onderdanigheid?
Wanneer je onder invloed bent, en waarschijnlijk geil…. Maakt iedereen fouten 😀

Goedenavond df'rs (of miss al goeiemorgen)

Ik merk zelf dat als k drugs gebruik dat k qua seksuele handelingen echt alles zou doen wat er ook maar kan.
Vooral 3mmc laat me altijd dingen doen waarvan k niet eens begrijp waarom ik het überhaupt zou uitproberen.

Nu vraag ik me af wat het gekste is wat jullie ooit hebben gedaan onder invloed van drugs toen jullie er geil van werden.

Ik denk dat voor mij het gekste was om helemaal naakt in de trein te mastruberen. Flink wat 3mmc gesnoven en flink wat risico genomen (gelukkig niet gepakt).

Ik ben benieuwd of jullie mij kunnen overtreffen.

Ik heb dit bericht dus ooit geplaatst toen ik zo geil was dat ik hoopte met dit verhaal nog gekkere verhalen uit de tent te lokken.
Maar ik heb nooit naakt in de trein gezeten en mij afgetrokken. Heb wel is afgetrokken op het toilet van de trein, maar die kan dat wel hebben.

toen ik dit bericht schreef was ik zo zwaar onder invloed dat ik er alles om deed om maar geiler te worden door geile verhalen van mensen te krijgen…

Ik heb dit bericht dus ooit geplaatst toen ik zo geil was dat ik hoopte met dit verhaal nog gekkere verhalen uit de tent te lokken.
Maar ik heb nooit naakt in de trein gezeten en mij afgetrokken. Heb wel is afgetrokken op het toilet van de trein, maar die kan dat wel hebben.

toen ik dit bericht schreef was ik zo zwaar onder invloed dat ik er alles om deed om maar geiler te worden door geile verhalen van mensen te krijgen…
Volgens mij kun jij je gebruikersnaam beter wijzigen in “teveel3mmc” ipv teveelkaas. Hoe kijk je nu zelf terug op dit soort acties?

Volgens mij kun jij je gebruikersnaam beter wijzigen in “teveel3mmc” ipv teveelkaas. Hoe kijk je nu zelf terug op dit soort acties?
Moet zeggen dat 3mmc mij vaak dingen laat doen die ik nuchter echt nooit zou doen. In sommige gevallen zijn dat leuke dingen achteraf en sommige gevallen denk je terug en dan schaam ik me. Grenzen zijn ver te zoeken tijdens de 3M…

Terug
Bovenaan