DRUGS IN BELGIE

Moeten er test labos komen in belgië?

• ja

Stemmen: 0 0,0%
  • nee

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    0
  • Opiniepeiling gesloten .
Ik vind het echt goed, dat men in Nederland je drugs kan testen!! Hier in België moet je gewoon afgaan op het vertrouwen van je dealer...
Ik moet wel zeggen dat ik nog nooit een pil of wat dan ook met iets slecht in heb gehad. (alé nog nooit scheef gegaan) Heb wel al eens pillen gehad waarbij je gewoon niets voelt, an dat vind ik dan jammer...
Mja het word echt tijd voor testcentras in belgië!!! Er zijn zoveel dinge die ik nog wil proberen (lsd,ketamine,...) maar die dingen zou ik liever toch eens laten testen :cry:

Frisko

Badass junkie
technomenneke zei:
Ik vind het echt goed, dat men in Nederland je drugs kan testen!! Hier in België moet je gewoon afgaan op het vertrouwen van je dealer...
Ik moet wel zeggen dat ik nog nooit een pil of wat dan ook met iets slecht in heb gehad. (alé nog nooit scheef gegaan) Heb wel al eens pillen gehad waarbij je gewoon niets voelt, an dat vind ik dan jammer...
Mja het word echt tijd voor testcentras in belgië!!! Er zijn zoveel dinge die ik nog wil proberen (lsd,ketamine,...) maar die dingen zou ik liever toch eens laten testen :cry:
mwoa,pma heb ik wetend ook al gehad...is bijlange nog zo slecht niet :wave:

Frisko

Badass junkie
Bal0n zei:
Maar wel gevaarlijk voor de E-tards die we hier hebben rondlopen.
idd da wel ja...dus kinderen,ALTIJD MAAR OOK ALTIJD LANG GENOEG WACHTEN MET PMA,slaat in als een BOM...kreeg ik ut pokken warm van en ook een gelukzalig gevoel als met mdma...

Frisko zei:
technomenneke zei:
mwoa,pma heb ik wetend ook al gehad...is bijlange nog zo slecht niet :wave:

Ja kan mss wel zijn ja, maar toch, je verwacht je aan mdma en niet aan pma... Mss vinden sommige mensen het niet zo leuk of kunnen er niet tegen... :) En ook voor bv je lsd te testen, ik wil et zo graag eens doen maar ben bang voor een te hoge concentratie :confused: :(

Bollie

Bewuste gebruiker
waarom alsmaar gevaarlijkere drugs nemen, mensen ?
Als je harder wilt gaan trippen neem je toch gewoon een extra portie paddo's?

Kans dat je in lsd blijft is veeeeel kleiner dan paddo's hoor.
Kheb als eens 60 gram hawaiaanse paddo's gegeten, en kleef ook nog :tongueout:
Maar 1 ding weet ik, van lsd blijf ik.

matthijs

Badass junkie
Bollie zei:
Kans dat je in lsd blijft is veeeeel kleiner dan paddo's hoor.
Kheb als eens 60 gram hawaiaanse paddo's gegeten, en kleef ook nog :tongueout:
Maar 1 ding weet ik, van lsd blijf ik.

Ik begrijp het niet helemaal... :confused:

Jeller

Badass junkie
ja hij spreekt zijn iegne tegen..

maar vna de dingen die ik gelezen heb op professionele sites lijkt me toch dat LSD gevaarlijker is dan paddo's

Himself

Belezen gebruiker
gevaarlijk is bij deze 2 drugs echt relatief. Beide hebben hun dodelijke dosis zo hoog liggen dat het praktisch niet te doen is, bij paddo's eerder nog dan bij LSD, Je zou ongelooflijk veel hits moeten doen om een LSD OD te krijgen. Dus om GHB te doen is zeker veel gevaarlijker. Voor de geest is het misschien een ander verhaal, maar in een trip blijven hangen is een verhaaltje en heeft ook niks met de realiteit te maken. Sta je goed in je schoenen en heb je geen achtergrond met scizofrenie dan is er niks aan de hand.

Bovenaan