Drugs in drankje?

Lady_Stup

Newbie
Hallo,

Ik denk dat iemand drugs in mijn drank heeft gegooid, kan iemand deze drugs na beschrijving herkennen? Dit is het verhaal.

We waren naar de kroeg gegaan, heel gezellig allemaal. Ongeveer 7 wijntjes op, waar je misschien aangeschoten van word maar meer niet. Wij zijn wel meer alcohol gewent, en ik heb nooit eerder iets als dit meegemaakt. Ik weet het dat stom is, maar ik raakte aan de praat met een aantal jongens aan de bar en heb mijn drankje zo nu en dan laten staan. Ik kan me na dit drankje met die jongens bijna niets meer herinneren.

Het schijnt dat ik met niemand meer contact had: als mensen tegen me praten drong het niet meer tot me door. Ik heb heel veel gespuugd, wat veel donkerder was. Ik ben knock out gegaan waar ik heel af en toe van bij kwam. Het was dan alsof ik half boven mezelf zweefde. De politie heeft ons thuis gebracht en er kwam zelfs een ambulance. Eenmaal in bed gebracht en uitgekleed door een ander ben ik tot s’morgens in coma geraakt. Het voelde als een droom totdat ik de emmer naast mijn bed zag staan. Volgende dag wou ik alles weten, ik vroeg over mijn jas en of we wel hadden betaald, erg alert. Ik was voor de rest niet brak of hoofdpijn, geen kater. Wel had ik geen honger en voelde mijn maag af en toe draaien. Nu 2 dagen laten voel ik me nog steeds anders. Ik kan niet precies omschrijven hoe.

Ik schaam me een beetje omdat ik daar out ben gegaan, midden in de kroeg en mensen mij aankijken alsof het mijn eigen schuld is geweest. ‘Goh in rotterdam kunnen ze ook niet tegen een drankje’ Dus ik wil graag wat info!

Groetjes.

psych-out

Bewuste gebruiker
wow, grellig verhaal.
GHB kan het al niet zijn , want dat zou je zeker en vast hebben geproeft (zout smaak)
een pilleke denk ik ook niet want die lossen niet echt op in water,.. misschien dat je het zou hebben ingeslikt maar dat zou je waarsschijnlijk ook wel gevoeld hebben.
LSD kan ook maar dan in vloeibare vorm(smaakloos),
verder heb je misschien kans dat je gewoon te veel had gedronken. waarschijnlijk is het dat,
maar dat weet ik dus nie 100% zeker he.
in iedergeval succes :rock:

timmaniac

Bewuste gebruiker
niet toevallig ibuprofen of andere pijnstillers van te vooren genomen?

klinkt erg als wat een vriendin van mij 2 jaar terug had: 2 ibuprofen + 2 whisky = bloedkotsen + ambulance laten komen (overgins allemaal weer goed gekomen, ambulancebroeder zei: ''gewoon uitkateren'' en heeft er laten liggen in het huis waar we waren) Iig, bij haar. Heb het niet zelf geprobeerd :mrgreen:

Lady_Stup

Newbie
Nee ik had vantevoren geen pijnstillers of iets ingenomen, ook gewoon goed gegeten, en ik had absoluut niet te veel op, ik weet dat er iets in is gegooid, maar de vraag is wat!

Maar bedankt voor de reactie's voor zo ver!

geox

Bewuste gebruiker
Toch wel raar, als er drugs zoals GHB, XTC, .., ingegooid zou zijn, zou je het echt moeten proeven! Mss was je wat zwakjes en ging je daarom out van de alcohol? Lijkt me ook het logische eigelijk.

Elfquest

Bewuste gebruiker
GHB kan je best niet proeven als je al een beetje aangeschoten bent en het bv in een zoet drankje is gedaan. Een vriend van mij proefde de GHB is zijn drankje zelfs niet toen hij nuchter was en er is maar een paar ml voor nodig om iemand die al een beetje aangeschoten is out te laten gaan als je licht en klein en een meisje bent. Zoals je het beschrijft klinkt het wel als GHB. Als het dat is zal je er geen blijvende schade aan overhouden hoor.

nicolai

Wijs gebruiker
misschien heel gek hoor...maar denk je dat je die jongens nog eens tegen zal komen? als dat zo is, erop af stappen en gewoon vragen wat er is gebeurd of dat zij van meer weten. ze zullen, als ze wat hebben gedaan, vast niet eerlijk zijn maar dat zie je wel aan iemand.

niemand hier kan je vertellen wat er in je drankje heeft gezeten. ik vind het trouwens wel gek dat de ambulance je niet mee heeft genomen. ik bedoel je ging out! een ambulancebroeder of zuster zou je dan toch op zijn minst even kunnen onderzoeken.

ook dat zou je kunnen proberen; in contact komen met de ambulancemedewerkers en vragen wat zij ervan denken en ervan vinden. zij kunnen je waarschijnlijk meer vertellen dan wij. ik dit geval dan, zij waren er namelijk bij.

als nou blijkt dat er wat in je drankje heeft gezeten? wat dan?

pandalicious

Experimenterende gebruiker
hangt natuurlijk ook af van de glazen wijn. Ik haal er max 5 uit een fles. Dus dan zou 7 glazen wijn anderhalve fles zijn.Er zijn wel meer mensen die daar dronken van zijn. kan natuurlijk ook gbh zijn. maar ghb in iemand anders zijn (of eigenlijk vooral haar) drankje doen, ik geloof er eigenlijk echt niet in.
1/ het is verspilling van eigen ghb
2/ risky business, zeker in combinatie met alcohol. voor je het weet leg je iemand in het ziekenhuis
3/ kotsende, comateuze vrouwen zijn niet ZO aantrekkelijk om mee te lokken

Spor

Wijs gebruiker
LSDmathXtc zei:
GHB kan het al niet zijn , want dat zou je zeker en vast hebben geproeft (zout smaak)

Na een bepaalde hoeveelheid alcohol raken je smaakpupillen (gedeeltelijk) verdoofd waardoor je GHB minder goed proeft. Daarbij hebben bepaalde wijnen best een dominante smaak als ik me niet vergis, en zal er als je al alcohol op hebt niet veel GHB nodig zijn om iemand in coma te laten gaan.

Iets met benzo's (rohypnol lijkt me onwaarschijnlijk omdat daar bijna niet meer aan te komen is) zou ook kunnen; ik heb wel eens mensen precies zo zien reageren op temazepam 20mg nadat ze gedronken hadden. Maar een temazepam of andere benzo slik je normaalgesproken niet in zonder het te merken, en ze lossen neit op in drinken. Daarbij is GHB makkelijker aan te komen en makkelijker in iemands drinken te gooien.

Dat het LSD is geweest is trouwens bullshit, daar reageer je heel anders op. + dat vloeibare lsd zo zeldzaam is dat het voor zover ik weer alleen in de binnenste kringen psychonauten verkrijgbaar is, en geloof me een beetje psychonaut bewaart zijn liquid lsd voor een heftige trip - niet om bij iemand in het drinken te gooien in een bar

Soma

Bewuste gebruiker
LSDmathXtc zei:
wow, grellig verhaal.
een pilleke denk ik ook niet want die lossen niet echt op in water,.. misschien dat je het zou hebben ingeslikt maar dat zou je waarsschijnlijk ook wel gevoeld hebben.

:confused:

G is op zich wel zout, maar eens je het in een drankje smijt, proef je het al veel minder. En al zeker als je smaakpapillen verdoofd zijn door de alcohol. Omdat je zegt dat je je de dag erna ook niet raar voelde ofzo ben ik er vrij zeker van dat het GHB was. Van benzo's ben je de dag erna meestal wel nog suf.

En vloeibare LSD kan het al zeker niet geweest zijn, dat is gewoon absurd, hoe kom je daar in godsnaam bij LSDmathXtc :confused:. Als het LSD was dan zou ze gewoon niet out zijn geweest, maar gewoon beginnen trippen. En dan zou ze op z'n minst toch al trippend zijn wakker geworden..

dain

Bewuste gebruiker
LSDmathXtc zei:
wow, grellig verhaal.
verder heb je misschien kans dat je gewoon te veel had gedronken. waarschijnlijk is het dat,

Niet zo'n dingen posten zonder bronnen aub.

On topic:
LSD is het sowieso NIET, een trip duurt langer en je zou niet gewoon neergegaan zijn.
over GHB weet ik persoonlijk niet zo veel dus ga ik me niet over uitlaten.

Dus als er effectief iets in je drankje zat en ik moest een gokje wagen zou ik gokken op Rohypnol of iets dergelijk. Hier heb ik persoonlijk ook niet veel mee te maken.

ik citeer van Wikipedia over rohypnol(flunitrazepam)

Rohypnol versterkt de remmende werking van de neurotransmitter GABA. Hierdoor wordt de overdracht van prikkels in verschillende onderdelen van de hersenen geremd. Na ca. 10-20 minuten begint het middel te werken, het wordt dus erg snel opgenomen. De bijwerkingen zijn slaperigheid overdag, spierzwakte, duizeligheid, verwarring, moeheid en dubbelzien. Geheugenverlies kan ook optreden. Bij overdosering wordt de ademhaling onderdrukt en kan men in coma geraken.

Het middel werd ingenomen waarna men na inname probeerde wakker te blijven om in een soort droomtoestand te komen. Gebruikers voelden zich verdoofd maar merkten ook dat zij na afloop zich niet meer konden herinneren wat er gebeurd was.

bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Flunitrazepam
en wat erowidlinks die je kan doornemen:
http://www.erowid.org/pharms/flunitraze ... epam.shtml
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=25817

Natuurlijk is dit allemaal al min of meer gezegd en ik neem het van Spor graag aan dat dit niet zo goed te verkrijgen is, maar er zullen genoeg soortgelijke dingen zijn op de markt.

Je kan altijd bij een arts langsgaan moest je je zorgen maken, maar ik vrees dat als alles uit je bloed enzo is dat je het nooit zult weten. Een les voor de volgende keer dus om je drankje altijd bij te houden, dan valt het alleen nog maar op dronken zijn te steken :grin:

Even tussen haakjes kan ik trouwens niet begrijpen welke sicko's op de wereld zoiets zouden doen, naar mijn mening zullen er ook wel genoeg van deze verhaaltjes ontstaan door te dronken mensen die zich hebben overschat, maar voor de echte gevallen kan ik er met m'n hoofd niet bij.
... waarom? Om wat meisjes te verkrachten? Damn,foute boel.

cropp

Badass junkie
pandalicious zei:
hangt natuurlijk ook af van de glazen wijn. Ik haal er max 5 uit een fles. Dus dan zou 7 glazen wijn anderhalve fles zijn.Er zijn wel meer mensen die daar dronken van zijn. kan natuurlijk ook gbh zijn. maar ghb in iemand anders zijn (of eigenlijk vooral haar) drankje doen, ik geloof er eigenlijk echt niet in.
2/ risky business, zeker in combinatie met alcohol. voor je het weet leg je iemand in het ziekenhuis
3/ kotsende, comateuze vrouwen zijn niet ZO aantrekkelijk om mee te lokken

hier sluit ik me bij aan?

andere factoren...
had je goed gegeten? goed geslapen? is er iets anders voorgevallen?

ik hoor vaak dat ik veel drink en ik vind 7 glazen wijn op een avond meer dan genoeg hoor

kiekert

Bewuste gebruiker
Denk eens goed na: Wat zou de reden zijn voor die jongens om iets in je drankje te gooien?

Ik geloof pertinent NIET in die verhalen. Waarschijnlijk is je alcohol gewoon verkeerd gevallen.

Wacky

Badass junkie
Ik wil niet zeggen dat het nooit kan gebeuren ofzo, maar ik ben wel overtuigd dat 95% van de mensen die denken dat er iets in hun drankje gedaan is niets byzonders hebben binnen gekregen.

Coma zeg je ? nadat je ondanks de ambulance toch gewoon thuis ben gekomen ? en in coma heb je een emmer volgekotst ?

Dat je de volgende dag alleen de eerste 7 glazen nog herinnerd is ook normaal toch ? Ik ben ook wel eens extreem dronken geweest dat ik het niet meer wist de volgende dag. Toch weet ik alleen nog de eerste 5 bier en dat daarna het woord tequilla is gevallen....

Als je het echt zeker wilt weten, ga je naar het ziekenhuis een bloedtest laten doen.

psych-out

Bewuste gebruiker
dain zei:
LSDmathXtc zei:
wow, grellig verhaal.

Niet zo'n dingen posten zonder bronnen aub.

On topic:
LSD is het sowieso NIET, een trip duurt langer en je zou niet gewoon neergegaan zijn.
over GHB weet ik persoonlijk niet zo veel dus ga ik me niet over uitlaten.

Dus als er effectief iets in je drankje zat en ik moest een gokje wagen zou ik gokken op Rohypnol of iets dergelijk. Hier heb ik persoonlijk ook niet veel mee te maken.

ik citeer van Wikipedia over rohypnol(flunitrazepam)

Rohypnol versterkt de remmende werking van de neurotransmitter GABA. Hierdoor wordt de overdracht van prikkels in verschillende onderdelen van de hersenen geremd. Na ca. 10-20 minuten begint het middel te werken, het wordt dus erg snel opgenomen. De bijwerkingen zijn slaperigheid overdag, spierzwakte, duizeligheid, verwarring, moeheid en dubbelzien. Geheugenverlies kan ook optreden. Bij overdosering wordt de ademhaling onderdrukt en kan men in coma geraken.

Het middel werd ingenomen waarna men na inname probeerde wakker te blijven om in een soort droomtoestand te komen. Gebruikers voelden zich verdoofd maar merkten ook dat zij na afloop zich niet meer konden herinneren wat er gebeurd was.

bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Flunitrazepam
en wat erowidlinks die je kan doornemen:
http://www.erowid.org/pharms/flunitraze ... epam.shtml
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=25817

Natuurlijk is dit allemaal al min of meer gezegd en ik neem het van Spor graag aan dat dit niet zo goed te verkrijgen is, maar er zullen genoeg soortgelijke dingen zijn op de markt.

Je kan altijd bij een arts langsgaan moest je je zorgen maken, maar ik vrees dat als alles uit je bloed enzo is dat je het nooit zult weten. Een les voor de volgende keer dus om je drankje altijd bij te houden, dan valt het alleen nog maar op dronken zijn te steken :grin:

Even tussen haakjes kan ik trouwens niet begrijpen welke sicko's op de wereld zoiets zouden doen, naar mijn mening zullen er ook wel genoeg van deze verhaaltjes ontstaan door te dronken mensen die zich hebben overschat, maar voor de echte gevallen kan ik er met m'n hoofd niet bij.
... waarom? Om wat meisjes te verkrachten? Damn,foute boel.

als je iets vrder leest dan zie je dat ik op mijn eerste post ben trug gekomen.

shokora

Wijs gebruiker
Wacky zei:
Ik wil niet zeggen dat het nooit kan gebeuren ofzo, maar ik ben wel overtuigd dat 95% van de mensen die denken dat er iets in hun drankje gedaan is niets byzonders hebben binnen gekregen.

Coma zeg je ? nadat je ondanks de ambulance toch gewoon thuis ben gekomen ? en in coma heb je een emmer volgekotst ?

Dat je de volgende dag alleen de eerste 7 glazen nog herinnerd is ook normaal toch ? Ik ben ook wel eens extreem dronken geweest dat ik het niet meer wist de volgende dag. Toch weet ik alleen nog de eerste 5 bier en dat daarna het woord tequilla is gevallen....

Als je het echt zeker wilt weten, ga je naar het ziekenhuis een bloedtest laten doen.

Hier sluit ik me volledig bij aan. Als iemand nadat je, je kut voelde niet contact heeft proberen te zoeken of iets anders met je uit heeft proberen te halen is er weinig reden voor die persoon om iets in je drankje te gooien. Of het moet natuurlijk een slim persoon zijn, die eerst gewoon een hele avond gaat observeren wat er zou gebeuren, maar laten we niet van sociopaten uit gaan :P

Spor

Wijs gebruiker
kiekert zei:
Denk eens goed na: Wat zou de reden zijn voor die jongens om iets in je drankje te gooien?

Ik geloof pertinent NIET in die verhalen. Waarschijnlijk is je alcohol gewoon verkeerd gevallen.

Ik ben het hier in zekere zin wel mee eens, maar het is toch wel meer dan eens bewezen dat het gebeurd is... Ik snap ook niet dat er losers zijn die het doen, maar ik snap wel meer mensen niet.

Wacky zei:

Dit heeft geen zin bij GHB, want dat is een lichaamseigen stof die ongeveer 5 uur na inname weer op het zelfde niveau zit alsof je het nooit gebruikt hebt...

Elfquest

Bewuste gebruiker
pandalicious zei:
GHB is spotgoedkoop.
2/ risky business, zeker in combinatie met alcohol. voor je het weet leg je iemand in het ziekenhuis. Of je krijgt een vrouw net zover dat ze wat makkelijker met je meegaat.
3/ kotsende, comateuze vrouwen zijn niet ZO aantrekkelijk om mee te lokken Zie hierboven. Het is niet te voorspellen hoe GHB valt. Iemand die dit in een drankje gooit kan ook hopen op een meisje dat gewoon wat losser wordt. Of gewoon een sadist zijn en het leuk vinden om te zien hoe iemand out gaat. Hey het is ook niet mijn hobby, maar er zijn nu eemaal gekke mensen...

Elfquest

Bewuste gebruiker
Zoek maar eens op wasted/drugged/passed out girl fucked op internet.
Genoeg mensen die dat leuk vinden helaas. Er zijn complete fansites joh. :openmouth:

Mr.Vanderkart

Belezen gebruiker
GHB proef je denk ik wel? Verder niet veel verstand van.
En van een snackie zou je alleen maar genieten en juist contact zoeken met mensen.
Ik weet et ook niet

LSDmathXtc zei:
wow, grellig verhaal.

jij bent mooi gek dat kan nooit van alcohol zijn, duidelijk GHB... Hier in hoogeveen, waarf k woon, gebruikt bijna iedereen GHB ben dr zelf niet zo'n fan van maar zal zeker niet ontkennen t niet te gebruiken en wat zij beschrijft is duidelijk kenmerk van ghb

Hoi, om niet weer een onderwerp te moeten starten over "wat zat er in mijn drinken", schrijf ik het hier maar bij.

Vorig weekend: personeelsfeest. Ongeveer 15 mensen en zo'n grote fles champagne, daar ga je normaal niet van over de kop... Dat feest was wel in een discotheek, maar omdat we met een groep waren heb ik mijn drinken af en toe laten staan op een tafeltje om bvb. naar het toilet te gaan enzo. Die champagne ging nog allemaal goed, maar na 3 glazen (ongeveer 1,5u later) trakteerde een collega op een fles wodka met frisdrank. Hierna ging het fout, en met bijna iedereen, dus als er iets in is gekapt was het waarschijnlijk rechtstreeks in de fles.

Oké...
Mijn tijd klopte niet meer, mis denk ik geen stukken maar de volgorde is wazig...

* 3 glazen champagne.
* 21u: 2 wodka met frisdrank.
* 2 collega's teruggekust... die niet eens zo speciaal leuk zijn. Normaal drink ik zonder problemen een halve fles wodka op m'n eentje en kan ik nog steeds nee zeggen, dus vreemd.
* Water, water, veel dorst, maar ik proefde niets meer dus weet niet zeker of het water was. Nog steeds "zat" terwijl ik daar normaal snel van ontnuchter. Water smaakte vreemd, maar kan dus ook doordat smaakvermogen was aangetast.
* +/-23u: Niet in staat om nog water te vragen, gewoon leegdrinken wat mij aangereikt wordt door collega, weet niet meer wie. Voelde me precies te "lui" om iets anders te vragen. Wodka-redbull smaakte naar water... Minder zoet, maar kan ook omdat hij sterk was.
+/-1u: na, naar mijn gevoel heel lange tijd, denk sinds 23u eigenlijk, met de baas te hebben zitten kussen, ben ik er vanonderuit gemuisd en een taxi naar huis genomen, gezond verstand kreeg even terug de overhand. Word normaal trouwens niet geil van drank, alleen knuffelig, nu dus niet alleen knuffelig...

Eenmaal thuis: plots misselijk, even snel weer over.

's Anderendaags: moe, maar geen kater. Nog steeds niet helemaal in orde, "zweefde" nog een beetje.
Tegen de avond ook opvliegend tegen huisgenoten maar weet niet of dat daar mee te maken heeft.

Nu: nog steeds een vreemd gevoel in mijn hoofd.

Geen idee wat dat allemaal was, maar ik vond het eigenlijk wel een leuk stofje, heb mij nog nooit zó vrolijk en ... weet geen ander woord ... "donzig" gevoeld in m'n hoofd. :grin: Weet iemand wat dit kan zijn of wat dezelfde kenmerken veroorzaakt? Heb mij altijd alleen tot wiet beperkt, en dat ook maar sporadisch, maar nu ben ik nieuwsgierig...

PS: collega die maar 1 champagne, 1 wijntje en 1 wodka-redbull op had is alles kwijt sinds 21u... Verder nog een hoop dingen gebeurd die niet kunnen tussen collega's en die normaal ook nooit zouden zijn gebeurd.

W.F.L.

Badass junkie
Immo zei:
Klinkt als Ghb. :rolleyes:

+1

Ik proefde GBL nauwelijks in mijn fruitsap dus ik vind het heel aannemelijk dat je na 7 wijntjes die GHB er niet in zou proeven.

Het kan natuurlijk ook iets zijn als flunitrazepam maar ik gok toch op GHB. Hetzelfde voor bovenstaand verhaal trouwens.

Yolo2000

Belezen gebruiker
Hoi, om niet weer een onderwerp te moeten starten over "wat zat er in mijn drinken", schrijf ik het hier maar bij.

Vorig weekend: personeelsfeest. Ongeveer 15 mensen en zo'n grote fles champagne, daar ga je normaal niet van over de kop... Dat feest was wel in een discotheek, maar omdat we met een groep waren heb ik mijn drinken af en toe laten staan op een tafeltje om bvb. naar het toilet te gaan enzo. Die champagne ging nog allemaal goed, maar na 3 glazen (ongeveer 1,5u later) trakteerde een collega op een fles wodka met frisdrank. Hierna ging het fout, en met bijna iedereen, dus als er iets in is gekapt was het waarschijnlijk rechtstreeks in de fles.

Oké...
Mijn tijd klopte niet meer, mis denk ik geen stukken maar de volgorde is wazig...

* 3 glazen champagne.
* 2 collega's teruggekust... die niet eens zo speciaal leuk zijn. Normaal drink ik zonder problemen een halve fles wodka op m'n eentje en kan ik nog steeds nee zeggen, dus vreemd.
* Water, water, veel dorst, maar ik proefde niets meer dus weet niet zeker of het water was. Nog steeds "zat" terwijl ik daar normaal snel van ontnuchter. Water smaakte vreemd, maar kan dus ook doordat smaakvermogen was aangetast.
* +/-23u: Niet in staat om nog water te vragen, gewoon leegdrinken wat mij aangereikt wordt door collega, weet niet meer wie. Voelde me precies te "lui" om iets anders te vragen. Wodka-redbull smaakte naar water... Minder zoet, maar kan ook omdat hij sterk was.
+/-1u: na, naar mijn gevoel heel lange tijd, denk sinds 23u eigenlijk, met de baas te hebben zitten kussen, ben ik er vanonderuit gemuisd en een taxi naar huis genomen, gezond verstand kreeg even terug de overhand. Word normaal trouwens niet geil van drank, alleen knuffelig, nu dus niet alleen knuffelig...

's Anderendaags: moe, maar geen kater. Nog steeds niet helemaal in orde, "zweefde" nog een beetje.
Tegen de avond ook opvliegend tegen huisgenoten maar weet niet of dat daar mee te maken heeft.

Geen idee wat dat allemaal was, maar ik vond het eigenlijk wel een leuk stofje, heb mij nog nooit zó vrolijk en ... weet geen ander woord ... "donzig" gevoeld in m'n hoofd. :grin: Weet iemand wat dit kan zijn of wat dezelfde kenmerken veroorzaakt? Heb mij altijd alleen tot wiet beperkt, en dat ook maar sporadisch, maar nu ben ik nieuwsgierig...

PS: collega die maar 1 champagne, 1 wijntje en 1 wodka-redbull op had is alles kwijt sinds 21u... Verder nog een hoop dingen gebeurd die niet kunnen tussen collega's en die normaal ook nooit zouden zijn gebeurd.

Klinkt als Xtc of mdma maar weet het niet zeker. Waren je pupillen extreem groot????
En van Mdma of Xtc word je inderdaad extreem geil

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod

Oké...

* 3 glazen champagne.

Klinkt als een personeelsfeestje wat een beetje uit de hand is gelopen en mensen die niet willen toegeven dat ze wat meer gedronken hebben.

De kans is heel klein dat er drugs door je drankje zit, dat gebeurt namelijk zelden. Meestal denken mensen dat omdat ze bijvoorbeeld weinig gegeten hadden en moe waren en daarom extra snel aangeschoten/dronken waren, of ze schamen zich om toe te geven dat ze wat meer hebben gedronken.

Het kan, maar het is heel onwaarschijnlijk dus.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
oh haha, hij kwam naar boven omdat Yolo erop reageerde. Niet gezien dat ie zo oud was :P

Ik blijf erbij dat we topics moeten sluiten als ze zo oud zijn. Dan gebeurt dit niet!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Yolo zijn maat heeft nu wel ervaring hahahah! Er was xtc pil in zijn drankie gegooit...... En heeft ie niet geproeft. Knap!

Bovenaan