Drugs in Sigaret?

huhu

Newbie
He mensen,

ik heb een vraag, vrienden van mij hadden gister ruzie met wat mensen en uiteindelijk kwam het erop neer dat ze sigaretten gaven om het goed te maken ofzo, infin... ik kreeg er zo 1 en na 1 hijs voelde ik me heel erg naar. ik begon te zweten hyperventileren onrustig gevoel...

vervolgens moesten ik en een maat van mij kotsen, ik ben naar huis gegaan en heb me hier 4 uur wakker gehouden ondanks dat ik me onzettend moe voelde ik durfde niet te slapen...

heeft iemand enig idee of er misschien iets in de sigaret zat? :(

thanks!

huhu

Newbie
ik ben in oktober gestopt met blowen omdat ik er paranoid van werd :/ maar het is nu 1 uur smiddags en ik voel me nog steeds raar :/

ik heb wel is verhalen gehoord van lsd op sigaretten gespoten enzo en als ik daaraan denk word ik al gek! als ik die aap zie sla ik em neer maar vooral wil ik gewoon weten wat het was :confused:

huhu

Newbie
er was overigens niks te zien aan de sigaret zag er normaal uit en ik naam maar 1 hijs want ik het werd meteen zwart voor me ogen een beetje dus ik gooide em weg

hypersnap

Bewuste gebruiker
LSD op een siggie denk ik zowiezo al niet hoor. Kdenk zelf dat je de stoffen dan gwn opbrandt. pcp weet ik ook niet. Het lijkt e rmee rop neer dat het hasjolie was aangezien dit zee rmakkelijk is om op fuiven mee te brengen in je pakje siggies

Jeller

Badass junkie
LSD werkt niet via verbranding.. hasjolie kan wel ja, ik werd al scheef van 4 trekskes, ik blowde toen dagelijks en ik was zelfs anat trippen daarvoor, en normaal voelt ge nie veel van joints op lsd

huhu

Newbie
hasjolie?

het zou wel verklaring dat ik moest zweten en hartkloppingen kreeg enzo, want dat had ik ook bij blowen... maar wtf ik had er echt meer dan 5 uur last van als ik blow heb ik er hooguit 2 uur last van :/ en dan voel ik me ook niet zo gaar de volgende ochtend :/ het lijkt wel alsof ik een space aap ben nu

xcrement

Belezen gebruiker
lsd en pcp zullen het zeker niet geweest zijn.
Lsd omdat, zoals jeller al zei, het niet actief wordt door verbranding,
en pcp omdat je dan echt wel meer zou gemerkt hebben dan wat je voelde.
Meest logische zou dan wel hasjolie zijn.
Heroïne zou ook wel in een sigaret gestopt kunnen worden, maar dan was je al wel ziek geweest ondertussen. En om nu zomaar wat heroïne uit te delen lijkt me ook al wel raar.
als je je een space aap voelt, probeer er dan wat van te genieten ipv je er negatief tegen op te stellen.?

huhu

Newbie
als ik ervan kon genieten zou ik niet gestopt zijn met blowen :wink:

maar het is een hele geruststelling dat het wellicht maar hasjolie is, en idd als het heroine of coke was ofzo dan wist ik er wel mee om te gaan bovendien zou ik nu dan ziek zijn haha

xcrement

Belezen gebruiker
huhu zei:
als ik ervan kon genieten zou ik niet gestopt zijn met blowen :wink:

maar het is een hele geruststelling dat het wellicht maar hasjolie is, en idd als het heroine of coke was ofzo dan wist ik er wel mee om te gaan bovendien zou ik nu dan ziek zijn haha

je zou wel met heroïne kunnen omgaan maar niet met hasjolie?

huhu

Newbie
dat lijkt me zo sterk omdat het er normaal uitzag, waarom zou je zoveel moeite doen om dat erin te stoppen en dan aan een vreemde weg geven... hasjolie lijkt me daarom simpeler maarik zit nog steeds te spacen hier ligt gevoel in me hoofd en kan me nergens op concentreren

huhu

Newbie
dat vind ik nog wel meevallen 20 euro voor een halfje,

maargoed ik heb het gewoon meegemaakt met een maat die lsd in ze drinken kreeg bij het uitgaan en nu 2 jaar later nog steeds medicijnen slikt tegen depresiviteit, hij is shitzofreen geworden en alles, zwaar fokt op... bent er dus nogal angstig voor dat het de verkeerde shit was

huhu

Newbie
nog iets wat ik heb gevonden hier is dat het wellicht flashbacks waren maar me dikke bad trip van paddo een half jaar geleden, zelfde gevoel ongeveer schijnt meer voor te komen...

Wacky

Badass junkie
huhu zei:

maargoed ik heb het gewoon meegemaakt met een maat die lsd in ze drinken kreeg bij het uitgaan en nu 2 jaar later nog steeds medicijnen slikt tegen depresiviteit, hij is shitzofreen geworden en alles, zwaar fokt op... bent er dus nogal angstig voor dat het de verkeerde shit was

LSD in drank en nog onbekende troep in cigaretten, waar ga jij uit, en met welke mensen maak jij allemaal ruzie ? :confused:

azgaza

Badass junkie
PCP zou nog wel kunnen, dat wordt vaak op cigaretten gedrupt om het te gebruiken.
Ik geloof dat je LSD niet kan roken, en bovendien klinkt jouw probleem na de cigaretten niet bepaald lsd achtig.
Hasjolie is ook nog een mogelijkheid; maar ik zou zegegn dat het of niks is of pcp.

huhu

Newbie
Wacky zei:
huhu zei:

LSD in drank en nog onbekende troep in cigaretten, waar ga jij uit, en met welke mensen maak jij allemaal ruzie ? :confused:

gewoon utrecht techno/breakcore en soms minimal feestjes etc...

Dissonant

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
PCP zou nog wel kunnen, dat wordt vaak op cigaretten gedrupt om het te gebruiken.
Ik geloof dat je LSD niet kan roken, en bovendien klinkt jouw probleem na de cigaretten niet bepaald lsd achtig.
Hasjolie is ook nog een mogelijkheid; maar ik zou zegegn dat het of niks is of pcp.

Ik dacht dat pcp hier in de Benelux niet bestond..?

Dus wel?

azgaza

Badass junkie
Dissonant zei:
azgaza zei:

Ik dacht dat pcp hier in de Benelux niet bestond..?

Dus wel?

Ik ben het iniedergeval nooit tegen gekomen maar het lijktm e wel dat het door iemand geimporteerd kan worden en kleinschalig even rond kan gaan om vervolgens weer te verdwijnen.

Bovenaan