De Zeemeerman
Badass junkie
Drugs intraveneus injecteren dus
Breng hier zonder schaamte je stem uit over dit laatste taboe
Breng hier zonder schaamte je stem uit over dit laatste taboe
Bedankt voor je reactie!Geen van de keuzes. Ik zelf zou het niet dien maar vond wel dat het bespreekbaar moet zijn.
Onkunde met grote kans dat het fout gaat. En ik durf het niet.Bedankt voor je reactie!
Een goed antwoord ook, ik had wel meer keuzes willen invullen op de poll maar t zou wat veel worden 😄
Maar wat is de reden dat je het niet zou doen dan ?
Oude lul van 37?! 🤣nog een ander antwoord, ik had het willen doen. maar aangezien ik met pep gestopt ben en stilaan een oude lul ben van 37.
Lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat ik het nog doe ,gezien de risico's met stimulanten hoger worden naar mate je ouder wordt en neem daar dan nog eens bij dat ik verschrikkelijk onhandig kan zijn...
Ik weet het, ik had ook ooit die ingesteldheid.Oude lul van 37?! 🤣
Welnee gewoon 20 jaar eraf trekken 😄
Ik pas 36 geworden maar voel me meeste tijd eerder 16!
Ik zie het voor me: naald eindigt vast ergens in je navel 🤪🤣
Dikke knuffel van de panda !Ik weet het, ik had ook ooit die ingesteldheid.
Maar ik slaag er niet in me nu jong te voelen door een ganse resem tegenslagen sinds juni 2020.
Mijn vriendin heeft me toen verlaten en sedertdien is het van kwaad naar erger gegaan.
Als je je alleen , verlaten en ongeliefd voelt aan mijn leeftijd midden die corona toestanden begin je je op een gegeven moment oud te voelen
je begint te denken dat je over je piek bent en alles bergafwaarts gaat van nu af aan
moegetergd door zelftwijfel en een negatieve innerlijke dialoog ... de muren komen op je af en de waanzin loert om de hoek.
Ja het zal ook vaak mis gaan denk ikLos van dat het injecteren van drugs vaker gepaard gaat met verslaving omdat je de drugs letterlijk rechtstreeks in de bloedbaan injecteert en hierdoor de grootse “flash” oid krijgt vind ik het hele concept van intraveneus injecteren gewoon eng.
Het is geen ezeltje prikje wat je doet. Het vergt best wel wat discipline, behendigheid en precisie. Dat vind ik ook zo bizar dat IV junks dit keer op keer weten te volbrengen.
Werk zo steriel mogelijk !Ja. Ben nu drie keer geslamd.
Ga het zelf nog een paar keer doen als ik de juiste benodigdheden vind.
Ben een vierde keer geslamd en ook terugdenkend and de derde keer, wil ik dat nooit meer recreatief doen.Werk zo steriel mogelijk !
Doe maar gewoon niet anders!Hmm, zou het misschien ooit wel doen maar ik zou veel te bang zijn voor een vervuilde naald of verkeerd prikken. En uiteraard de grote kans op verslaving
Mijn antwoord was dan ook ‘Nee, te veel risicos’Doe maar gewoon niet anders!
Heel goed. Het risico op klappen met een tafelpoot is reëel 😁Mijn antwoord was dan ook ‘Nee, te veel risicos’