Drugs kwaliteit darknet

Ricoo

Experimenterende gebruiker
Ik heb wel een rond gekeken op het darknet maar nooit iets besteld. Op internet lees ik dat de kwaliteit nog wel eens kan wisselen. Zijn er mensen die me daar iets over kunnen vertellen? Ik ben vooral geïnteresseerd in 3MMC, 4MMC, coke en speed.

Tuurlijk zal t per verkoper verschillen, maar hoe is jouw ervaring?

Het enige zinnige antwoord is: laat het testen. Drugs dealers zijn niet te vertrouwen, online of offline.
Dat is zeker een goede. Was meer in de algemene zin bedoeld. Offline heb ik eigenlijk nooit gehad dat ik echt drugs van slechte kwaliteit heb gekregen. Maar over online kopen lees ik dat kopers ipv speed 50% caffeine en 13% amfetamine kregen. Tuurlijk is dit offline ook mogelijk, maar vroeg me vooral af wat de ervaring van anderen was. Of ze inderdaad gemiddeld minder goede kwaliteit via het darknet krijgen of van een normale dealers.

Ik heb wel een rond gekeken op het darknet maar nooit iets besteld. Op internet lees ik dat de kwaliteit nog wel eens kan wisselen. Zijn er mensen die me daar iets over kunnen vertellen? Ik ben vooral geïnteresseerd in 3MMC, 4MMC, coke en speed.

Tuurlijk zal t per verkoper verschillen, maar hoe is jouw ervaring?
De ervaringen zijn inderdaad wisselend. Soms zijn er zeldzame middelen verkrijgbaar in topkwaliteit. Denk bijvoorbeeld aan zeer zuivere MDA. MDMA is goed verkrijgbaar en dat is zelden iets anders. Hoewel xtc-pillen wel erg hoge doseringen kunnen bevatten of sterk kunnen verschillen in dosis per pil. De cathinones zijn op dit moment een beetje een gok. 4-MMC lijkt wel verkrijgbaar, maar het is ook vaak wat anders. Spullen die als 3-MMC verkocht worden zijn meestal wat anders. Als een dealer zowel "3-MMC" als "4-MMC" in voorraad heeft dan is dat meestal een slecht teken. Reviews geven wel een beeld van de kwaliteit die je kunt verwachten, maar je kunt er zeker niet blind op varen. Speed is meestal zwaar versneden, soms tot op het punt dat er geen amfetamine meer in zit.

Dit gaat natuurlijk over algemene trends en het zegt niks over individuele ervaringen of specifieke aankopen.

Een probleem op het darkweb is dat er flinke concurrentie is op de verkoopprijs. Dit pusht verkopers om hun drugs te versnijden of totaal iets anders te verkopen. In dat opzicht is de kwaliteit van DNMs wel omlaag gegaan de afgelopen jaren. Dat komt omdat de strategie van de politie lang is geweest om de DNMs zoveel mogelijk te ontregelen. Het gevolg is dat de reputatie voor vendors minder belangrijk is geworden en de verkoopprijs belangrijker.

Een derde probleem is dat drugstests meestal 1-2 weken duren voordat je de uitslag krijgt. Maar die periode is te lang om nog een relevante review te geven. Daardoor kunnen de reviews alleen maar informatie geven of de gebruiker de roes fijn vond of niet. Dat is dus niet zo heel betrouwbaar ;)

Eventueel kun je nog de darknetforum Dread raadplegen voor een meer uitgebreide discussie over specifieke vendors.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan