need^weed zei:
jeller en saivy, waarom vinden jullie xtc stom

ik vind dat nogsteeds de leukste drug, maar ik heb het ook nog niet meer gdaan dan 12 keer fzo
al merk ik al wel als er teweinig tijd tussen zit ik de trip en t' gevoel niet meer zo boeiend vind, daarom probeer ik nu ook 3 maanden te stoppen
op zich heb ik niets tegen xtc, maar ik kan mij echt overdreven irriteren aan mensen die op XTC zitten
Waarom?
1) Ze zien er veel te goor uit
2) Ze zijn zichzelf niet meer, ze vinden ineens iedereen leuk en lief terwijl ze nuchter de pest aan je hebben
3) De euforie die je ervan krijgt is veel te fake, kgeef toe dat het wel leuk is, maar tis gewoon zo onnatuurlijk
4) De meesten worden zo saai en mak als een lammetje, je beleeft niets meer, t enigste wat ze nog doen is roken en onzin uitkramen
Heb al 2x gehad dat ik op LSD zat en mijn vrienden op xtc, ik stond daar te springen als een kleuter, bruisend van energie, om te gaan feesten en actief te doen, iets beleven aan de avond terwijl de rest daar de heel tijd zit te chillen als een zombie die de meest oppervlakkige onzin zit uit te kramen..
5) Eens hun pillen zijn uitgewerkt worden ze pas echte zombies
Natuurlijk moet je dit wel met een korreltje zout nemen, veel mensen zijn wel nog goed te doen op xtc en heb je wel nog wat aan, maar bij het meerendeel neemt de drug de controle en bij xtc is dat geen goede zaak imo
btw, tis niet dat ik een afkeer heb tegen xtc of dat ik het beugeslikt ben.. ik laat er zelf ook altijd 2 maand tussen dus kheb nog steeds geen tolerantie ervoor
Tis dus een stomme drug, wel leuk op het moment zelf, maar ik vidn het vooral handig om wakker te blijven.. nu ik lsd heb ontdekt valt dit eigenlijk wel weg, omdat je van lsd langer wakker kan blijve en daar heb je meer energie van