Drugs niet meer leuk?

flash kieke

Wijs gebruiker
Normaal kijk ik elke weekend uit om drugs te nemen.

Maar nu bv. dit weekend heb ik het gevoel dat ik drugs saai en niet tof vindt.
Heb geen goesting om speed te nemen, vindt het gevoel van xtc stom, en de rest ook.En normaal vindt ik het leuk, maarja.

Heeft er iemand dit ook eens meegemaakt?

:wave:

Frisko

Badass junkie
geen goesting hebben maakt nie zoveel uit,maar als je gaat TOCH gaat nemen wanneer je der geen zin in hebt,dat is wat anders...
zo is de bal aan het rollen...

ben blij dat ik dit niet meer zo erg heb,ik had dat erg bij cocaine...
geen zin maar toch snuiven... :( :(

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
ja hoor spijtig genoeg ken ik dat ook
op den duur ben je het allemaal gewoon he, niks speciaal meer
onlangs nog 130mg mdma-kristallen genomen (had al 2 maanden geen mdma meer genomen en weeg maar 60 kg, dus zou genoeg moeten zijn) en ik vond het echt teleurstellend, er is gewoon niks meer aan...
maarja is normaal zeker, van mijn eerste joint ging ik knetterhard ( zoiets geweldig had ik nog nooit meegemaakt)
nu kan ik zoveel paffen als ik wil maar ik word toch alleen maar stoned :( ...
ik ga dan gewoon op zoek gaan naar nieuwe middelen, en als ik die beu ben dan zoek ik weer verder...

en dat allemaal om dat ene wondermiddel te vinden, de ultieme kick, de ultieme drug, waarvan ik weet dat hij toch niet bestaat...
het is een straat zonder einde...

MissParanoid

Belezen gebruiker
op dit moment heb ik da ook als ik drugs neem is da nimmer zo entertainent als in het begin vooral bij speed en pillen heb ik da dus ben nu ff gestopt tot da ik er weer super veel zin in heb
alleen ketamine vind ik echt nog super om te doen :hearteyes:

Jeller

Badass junkie
dat je xtc stom vidn is normaal.. xtc is ook gewoon stom

dan kan je 3 dingne doen..

1) conclusie trekken dat het goede moment om te stoppen is aangekomen

2) even minderen om er dan later meer zin i nte krijgen

3) een andere drugs zoeken

Imke

Badass junkie
Het speedgevoel blijf ik leuk vinden, soms wat mindere momenten, maar da hoort erbij eh.. en ook na een tijdje nemen, ontstaat er gewenning enz.. dus ik moet dan al weer een flinke dosis nemen om steeds hetzelfde effect te bereiken en das ook wel minder.. Xtc daarentegen vind ik meer en meer tegenvallen..

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
jeller en saivy, waarom vinden jullie xtc stom :confused: ik vind dat nogsteeds de leukste drug, maar ik heb het ook nog niet meer gdaan dan 12 keer fzo :beer:

al merk ik al wel als er teweinig tijd tussen zit ik de trip en t' gevoel niet meer zo boeiend vind, daarom probeer ik nu ook 3 maanden te stoppen :wave:

Imke

Badass junkie
Ik vind het niet stom maar heb er gewoon ni meer zoveel plezier aan, ik weet ook ni waarom,kben nu eenmaal gehecht geworden aan mn speed.. :flushed: en ik vind ook, dat de kwaliteit erg achteruit is gegaan hier..

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Saivy zei:
Ik vind het niet stom maar heb er gewoon ni meer zoveel plezier aan, ik weet ook ni waarom,kben nu eenmaal gehecht geworden aan mn speed.. :flushed: en ik vind ook, dat de kwaliteit erg achteruit is gegaan hier..

kijk dat is iets anders :smoke:

Jeller

Badass junkie
need^weed zei:
jeller en saivy, waarom vinden jullie xtc stom :confused: ik vind dat nogsteeds de leukste drug, maar ik heb het ook nog niet meer gdaan dan 12 keer fzo :beer:

al merk ik al wel als er teweinig tijd tussen zit ik de trip en t' gevoel niet meer zo boeiend vind, daarom probeer ik nu ook 3 maanden te stoppen :wave:
op zich heb ik niets tegen xtc, maar ik kan mij echt overdreven irriteren aan mensen die op XTC zitten

Waarom?
1) Ze zien er veel te goor uit
2) Ze zijn zichzelf niet meer, ze vinden ineens iedereen leuk en lief terwijl ze nuchter de pest aan je hebben
3) De euforie die je ervan krijgt is veel te fake, kgeef toe dat het wel leuk is, maar tis gewoon zo onnatuurlijk
4) De meesten worden zo saai en mak als een lammetje, je beleeft niets meer, t enigste wat ze nog doen is roken en onzin uitkramen
Heb al 2x gehad dat ik op LSD zat en mijn vrienden op xtc, ik stond daar te springen als een kleuter, bruisend van energie, om te gaan feesten en actief te doen, iets beleven aan de avond terwijl de rest daar de heel tijd zit te chillen als een zombie die de meest oppervlakkige onzin zit uit te kramen..
5) Eens hun pillen zijn uitgewerkt worden ze pas echte zombies

Natuurlijk moet je dit wel met een korreltje zout nemen, veel mensen zijn wel nog goed te doen op xtc en heb je wel nog wat aan, maar bij het meerendeel neemt de drug de controle en bij xtc is dat geen goede zaak imo

btw, tis niet dat ik een afkeer heb tegen xtc of dat ik het beugeslikt ben.. ik laat er zelf ook altijd 2 maand tussen dus kheb nog steeds geen tolerantie ervoor

Tis dus een stomme drug, wel leuk op het moment zelf, maar ik vidn het vooral handig om wakker te blijven.. nu ik lsd heb ontdekt valt dit eigenlijk wel weg, omdat je van lsd langer wakker kan blijve en daar heb je meer energie van

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
ja de meeste punten die je daar noemt ben ik het wel mee eens, alhoewel dat wel pas het geval is bij een vrij hoge dosis, al neem je een wat lagere dosis voel je je gwoon lekker maar kan je nog wel normaal doen.

Lsd daarintegen wil ik nog wel is proberen :mrgreen: lijkt me tof

Bovenaan