Trip Unit zei:Ik heb een vraagje aan de mensen die bekend zijn met meerdere drugs.
Mijn vraag is namelijk:
Welke drugs heb jij ooit eens onderschat in sterkte en uitwerking of verslavingswekkendheid?
Vertel eens wat er gebeurde (is wel intressant lijkt me)
hmmz,heb ik bij speed toch geen last van...Haze zei:Toch zeker Paddo's en Speed. De 1ste qua effect. De 2e qua drang om meteen weer te halen.
BobG zei:Ik heb de gevolgen van wiet onderschat. Ik heb mezelf altijd wijsgemaakt dat wiet niet verslavend is. Maar het is zoo moeilijk om er mee te stoppen.
Ik ben op dit moment een rusteloze, chagrijnige, luiwammes die alleen maar denkt aan een joint. En wanneer ik die rook ben ik nog niet tevreden. Als ik stoned ben voel ik me schuldig, en vraag ik me af waarom ik blow. En als ik dan weer de volgende dag opsta, denk ik. Yes! vandaag ff geen joint. Maar dan lig ik dezelfde avond in me bed te rollen in me zweet. Zodra ik nuchter ben is blowen het enige wat er in me kop rondgaat. Ik weet dat het niets is vergeleken met een hero verslaving. Maar dit maakt mij geestelijk een beetje kapot. Ik heb op dit moment alle energie van de wereld, maar tegelijkertijd voel ik me futloos en verveel ik me. Al mijn geld gaat er aan op, en ik heb niets bereikt.
angel1 zei:eigelijk heb ik het vertrouwen in een zogenaamde vriend overschat: hij ging speed in koffie doen voor me maar had niet juist gezien hoeveel hij erin deed. toen had ik het nog niet zo vaak gebruikt. bleek dat ie er een grote brok in had gemikt en ik heb die kop koffie nogal snel achtereen uitgedronke: heel erge lulkick, mega strak staan, kon niet stil zitten. maar de dag erna: was zo ziek als een hond, het minste wat ik me nog maar bewoog moest ik al kotsen, moest met een emmer op mn schoot blijven zitten...was echt heel erg.niet dat ik nog ooit speedkoffie zou drinken want de gedachte alleen al doet me kokhalzen, maar moest het er ooit van komen, doe ik het er echt zelf wel in
Dzy zei:BobG zei:Ik heb de gevolgen van wiet onderschat. Ik heb mezelf altijd wijsgemaakt dat wiet niet verslavend is. Maar het is zoo moeilijk om er mee te stoppen.
Ik ben op dit moment een rusteloze, chagrijnige, luiwammes die alleen maar denkt aan een joint. En wanneer ik die rook ben ik nog niet tevreden. Als ik stoned ben voel ik me schuldig, en vraag ik me af waarom ik blow. En als ik dan weer de volgende dag opsta, denk ik. Yes! vandaag ff geen joint. Maar dan lig ik dezelfde avond in me bed te rollen in me zweet. Zodra ik nuchter ben is blowen het enige wat er in me kop rondgaat. Ik weet dat het niets is vergeleken met een hero verslaving. Maar dit maakt mij geestelijk een beetje kapot. Ik heb op dit moment alle energie van de wereld, maar tegelijkertijd voel ik me futloos en verveel ik me. Al mijn geld gaat er aan op, en ik heb niets bereikt.
Zo hey.... dat komt me echt zo bekend voor, heb precies hetzelfde. En dan lukt het me een paar dagen te stoppen, zit ik opeens bij vrienden thuis die allemaal aan het blowen zijn... zo moeilijk om er dan vanaf te blijven. Maar echt alles in jouw verhaal komt me super bekend voor bij mezelf..
SpacingBen zei:Dzy zei:BobG zei:Ik heb de gevolgen van wiet onderschat. Ik heb mezelf altijd wijsgemaakt dat wiet niet verslavend is. Maar het is zoo moeilijk om er mee te stoppen.
Zo hey.... dat komt me echt zo bekend voor, heb precies hetzelfde. En dan lukt het me een paar dagen te stoppen, zit ik opeens bij vrienden thuis die allemaal aan het blowen zijn... zo moeilijk om er dan vanaf te blijven. Maar echt alles in jouw verhaal komt me super bekend voor bij mezelf..
mmm, ik denk dat er iets aan jullie leven ontbreekt, door te blowen hoop je dat dit genoeg is ter compensatie... Soms is dat ook zo, maar wanneer je echt iets mist in je leven, zal het je op een gegeven moment vooral schuld en gevoelens van ongenoegen geven idd...
Je zult dan pas kunnen stoppen als je weet wat je mist, en eigenlijk moet je datgene ook zien te bereiken voor je stopt met blowen... En denk je nu, ik mis helemaal niks, ik ben gewoon verslaafd en ik kom er niet meer van af...
Tsja, tegenwoordig wordt wietverslaving best wel serieus genomen, proffessionele hulp is dus zeker te krijgen!
Dzy zei:SpacingBen zei:Dzy zei:BobG zei:Ik heb de gevolgen van wiet onderschat. Ik heb mezelf altijd wijsgemaakt dat wiet niet verslavend is. Maar het is zoo moeilijk om er mee te stoppen.
mmm, ik denk dat er iets aan jullie leven ontbreekt, door te blowen hoop je dat dit genoeg is ter compensatie... Soms is dat ook zo, maar wanneer je echt iets mist in je leven, zal het je op een gegeven moment vooral schuld en gevoelens van ongenoegen geven idd...
Je zult dan pas kunnen stoppen als je weet wat je mist, en eigenlijk moet je datgene ook zien te bereiken voor je stopt met blowen... En denk je nu, ik mis helemaal niks, ik ben gewoon verslaafd en ik kom er niet meer van af...
Tsja, tegenwoordig wordt wietverslaving best wel serieus genomen, proffessionele hulp is dus zeker te krijgen!
Professionele hulp is niks voor mij, ik denk dat het meer effect heeft er zelf mee te stoppen. Maar ik heb op dit moment niet echt behoefte om te stoppen, dus gaat het vanzelf moeilijker
schranziewanzie zei:ik vond ook dat blowen voor mij een probleem begon te vormen
met een beetje wilskracht lukt da allemaal
heb er nu zelfs nog geen goesting meer in
en dat na zo een 5 jaar iedere dag te blowen
voor zo een 40 a 50 eur per week
spacekonijn zei:spacecake zwaar onderschat.
ketamine nemen tijdens de LSD... naja wat er dan met je gebeurd kun je ook helemaal niet inschatten hehhee
moet ook nie veel van alcohol hebbendickie22_limburg zei:heel juist schranziewanzie. Met nieuwjaar was ik zo dronken van de wodka..Niet normaal, dagen ziek als een hond, met drie mannen hebben ze me naar huis moeten dragen...Ik ben er nu nog beschaamd over...
Alcohol is absoluut de lelijkste drug op aarde. Zeker weten.
Als je daar de werking van hard(?) drugs mee vergelijkt begrijp je niet waarom alcohol nog vrij verkrijgbaar is. Mag ik één voorbeeldje geven: Gisteravond een portie paddo's gegeten (met verse aardbeien en slagroom), dat was lachen en gieren, diepe inzichten, onvergetelijke visies, en dat alles voor de prijs van 3 of 4 pintjes. En GEEN kater, GEEN gezeur, GEEN problemen whatsoever...
Eindelijk besef ik het: Alcohol is mijn vijand nr. 1
BobG zei: