Drugs + Pretparken?

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Zijn er mensen op DF die wel eens onder invloed van drugs naar pretparken zijn geweest?

Zelf alleen een keertje geblowd in een pretpark, niet echt boeiend. :rolleyes:

Maar het lijkt mij onwijs leuk om gewoon een keertje met een zakje pillen naar een pretpark gaan.

Of met een portie paddo's naar de Efteling; beetje rondlopen in de sprookjesbos. :mrgreen:

Gegroet,
GewoonVOL :wave:

Mindless1985

Badass junkie
Ik heb zelf alleen zwaar stoned in pretparken rondgelopen maar trippen in de efteling of achtbanen onder de speed lijken me echt geweldig.

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Dzy zei:
Ik heb zelf alleen zwaar stoned in pretparken rondgelopen maar trippen in de efteling of achtbanen onder de speed lijken me echt geweldig.

Ja zeker! Efteling is volgens mij een trip-paradijs. :hearteyes:

Mindless1985

Badass junkie
GewoonVOL zei:
Dzy zei:

Alleen zou ik dat onder paddo's niet aan kunnen, dan moet ik echt geen nuchtere mensen om me heen hebben. 2c-b of LSD lijken me daar beter geschikt voor.

Lana

Wijs gebruiker
Speed in Walibi, pillen in Bobbejaanland en blowen in de Efteling.
Ik vond blowen in de Efteling het leukst, want iedereen blowde. En het was lekker weer, dus beetje wandelen daar, in het gras zitten. Af en toe in een attractie. 2 jaar geleden.

Speed in Walibi was ook wel leuk, was met een leuk groepje uit m´n klas, alweer 8 jaar geleden. Maar het was jammer dat ik de enige was die dat deed. Iedereen ging allemaal vreten en zuipen, maar ik zat strak aan m´n spaatjeblauw. Ging ik op de plee daar nog wat nemen, kwam k terug, `Lana, er zit witte poeier aan je neus`. Heel het stiekeme verpest.

Pillen in Bobbejaanland is alweer 9 jaar geleden en daar weet ik weinig meer van. Zal wel leuk geweest zijn dan.

Ellesdee

Badass junkie
Dzy zei:
GewoonVOL zei:
Dzy zei:

Alleen zou ik dat onder paddo's niet aan kunnen, dan moet ik echt geen nuchtere mensen om me heen hebben. 2c-b of LSD lijken me daar beter geschikt voor.

paddo's lijkt me zwaar kut daaro...
te veel chaos...

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Lana zei:
Ik vond blowen in de Efteling het leukst, want iedereen blowde. En het was lekker weer, dus beetje wandelen daar, in het gras zitten. Af en toe in een attractie. 2 jaar geleden.

Speed in Walibi was ook wel leuk, was met een leuk groepje uit m´n klas, alweer 8 jaar geleden. Maar het was jammer dat ik de enige was die dat deed. Iedereen ging allemaal vreten en zuipen, maar ik zat strak aan m´n spaatjeblauw. Ging ik op de plee daar nog wat nemen, kwam k terug, `Lana, er zit witte poeier aan je neus`. Heel het stiekeme verpest.

Pillen in Bobbejaanland is alweer 9 jaar geleden en daar weet ik weinig meer van. Zal wel leuk geweest zijn dan.

Volgende keer ga ik mee. :hearteyes:

Imke

Badass junkie
Speed in Bellewaerde, Boudewijnpark, Bobbejaanland, Walibi(sixflags) en last but not least.. in Plopsaland.. :flushed: dat was wel gezellig.

Blowen heb ik ook wel in een paar pretparken gedaan, en dat was niet zo leuk.

Lana

Wijs gebruiker
GewoonVOL zei:
Lana zei:

Volgende keer ga ik mee. :hearteyes:

Haha is goed hoor, join(t) the club! :grin: :beer:

Kim

Wijs gebruiker
Bezopen in: six flags ( niet aan te raden inverband met nog al heftige achtbanen en eht boven komen van maaginhoud)
Efeteling: Cool om bezoepen te zijn je vind alles leuk daar.
Stoned: in de efteling was met school dat was wel vet enz eker voor herhaling vatbaar
high: ook in six flags (niet doen je zit alleen maar met je volgende shot in je hoofd)

Psykaholik

Wijs gebruiker
heb alleen nog maar geblowd en gezopen in pretparken.
Maar jullie hebben me wel op een perfect gedacht gebracht. :P :P
volgend jaar lsd in de efteling :P :P :P :P

lj_bob

Bewuste gebruiker
efteling lijkt me een prima plek daarvoor ja! Sprookjes bos is natuurlijk super. Alleen meot je dan wel op een rustige dag gaan want ik geloof niet dat je blij wordt van die kleine krijsende koters in grote hoeveelheden haha! :sunglasses:

Psykaholik

Wijs gebruiker
lj_bob zei:
efteling lijkt me een prima plek daarvoor ja! Sprookjes bos is natuurlijk super. Alleen meot je dan wel op een rustige dag gaan want ik geloof niet dat je blij wordt van die kleine krijsende koters in grote hoeveelheden haha! :sunglasses:
pff da maakt allemaal niet uit hoe druk het is.
heb ik meer volk voor mee te lachen :wave: :wave: :wave:

Frisko

Badass junkie
Psykaholik zei:
lj_bob zei:
of meer volk om met u te lachen :wave: :wave: :wave:

davie

Wijs gebruiker
Paddo's in de efteling. Dat was wel vet. Dan ziet het sprookjesboos er ineens heel anders uit.

Psykaholik

Wijs gebruiker
Frisko zei:
Psykaholik zei:
lj_bob zei:
of meer volk om met u te lachen :wave: :wave: :wave:
het is maar hoe je het bekijkt
maar wil je eens wedden dat ik het hardst lach :wink: :wave: :P

Jeller

Badass junkie
heb hier ook al over nagedacht om eens te doen..
lsd in de efteling ofzo, maar dat aanschuiven moet wel minder leuk zijn

Bovenaan