Drugs raden

Status
Niet open voor verdere reacties.

nobody78

Newbie
Wie o wie kan mij vertellen welke drugs mijn vriend heeft geen genomen?
Een vriend van mij zegt dat een mannelijke vriend van hem, aan hem drugs heeft gegeven die hem helemaal seksueel ongeremd heeft gemaakt. Letterlijk uitgebreide set lingerie aangetrokken en fotos gemaakt en dildo erin van achteren. Hij was niet bewustloos. Zelf dacht hij dat die man hem een roofie had gegeven. De volgende dag weet hij helemaal niets meer wat hem gebeurd is. Hij heeft wel het gevoel dat hij de hele nacht met hem bezig was waarschijnlijk.. Ik denk zelf dat het keta was, wat denken jullie?? En denk je dat mijn vriend ergens er gewoon aan heeft meegewerkt of dat hij dus echt gedrogeerd is en misbruik vam hem is gemaakt?? Hij is volgens mij niet gay..maar goed je weet nooit..stille fantasien...

nobody78

Newbie
Oh ja hij is erachter gekomen dat dit met hem is gebeurd door die fotos die zijn vriend naar hem heeft opgestuurd..

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Speculeren is inderdaad niet toegestaan. Maar ik ben er altijd heel slecht in om dat te laten.

Of je vriend heeft zulke fantasieën al in zich zitten. Drugs kunnen alleen je remmingen verlagen waardoor je dat soort diep weggestopte verlangens alsnog zal uitvoeren.

Of het moet echt een brute drugs cocktail zijn en dan moet ik even terugdenken aan de omschrijving die @Snuffelaar laatst gaf over a-PHP. (Care to share again? 🤣)

En dan zou ik zeggen pyro's + ghb.
Met ketamine krijg je dit never nooit niet voor elkaar.

3-mmc + een goede benzo zou ik ook nog geloven.

Maar mij lijkt optie 1 het meest waarschijnlijk. Dat ie het eigenlijk stiekem gewoon heel geil vond.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan