drugs&slecht nieuws

Mr.jiho

Wijs gebruiker
hey waar ik wel vaak bang voor ben is dat als ik een drug heb genomen (maakt ni echt uit welke) en dat ik dan een telefoontje krijg van weet ni wie, m'n moeder ofzo en die heel slecht nieuws heeft....
slecht nieuws als: je oma is gestorven of er is een brand uitgebreekt in huis of we hebben ontdekt dat je drugs gebruikt, enzo....
hierom zet ik soms m'n gsm uit
ik ben tot hiertoe gespaard gebleven voor deze horror, wel al slecht nieuws gehad maar nog nooit erg....
houden jullie je hier ook mee bezig en iemand al slecht nieuws gekrege?

groetjes

cunt

Wijs gebruiker
ik denk er wel is over na ..
zou me wel kut lijken als ik met een strakke kop sta te feesten dat ik word opgebeld dat ik op dat moment naar huis moet komen ofzo ..

maar telefoon laat ik altijd aan want als er iets verkeerd gaat met een maatje van me ofzo kan ik dan gelijkergens heen bellen om hulp te vragen ofzo ..

Dr. Tommy

Badass junkie
niet echt bang voor slecht nieuws maar wel als er gebeld wordt door bv mijn moeder of van mijn werk en dat ik dan vaag en wazig overkom..dus dan neem ik maar niet op :P

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ik zou me echt ongeloofelijk schuldig voelen!
als ik weet dat er iets heel ergs is gebeurd ofzo en jij zit daar je te ammusere op drugs..... denk dat je op dat moment je wou dat je het nooit had genomen

Dr. Tommy

Badass junkie
Mr.jiho zei:
als ik weet dat er iets heel ergs is gebeurd ofzo en jij zit daar je te ammusere op drugs..... denk dat je op dat moment je wou dat je het nooit had genomen

daar denk ik ook wel eens over ben altijd wel bang dat er iets met mijn kinderen gebeurd ofzo en dat ik er dan strak bij zit dat zou ik mijzelf niet vergeven..

Mr.jiho

Wijs gebruiker
kaalkopje zei:
Mr.jiho zei:

daar denk ik ook wel eens over ben altijd wel bang dat er iets met mijn kinderen gebeurd ofzo en dat ik er dan strak bij zit dat zou ik mijzelf niet vergeven..

ik denk dat zoiets je hele leven zal achtervolgen....
iemand ervaring hiermee?

caatje

Badass junkie
heel eerlijk gezegt heb ik er nooit over nagedacht, tot nu. Als ik in een andere wereld zit en ik wordt gebeld neem ik m altijd gewoon op. Ik praat (denk ik) wel normaal terug. Mocht het zo zijn dat er iets ergs is gebeurt in de familie dan is dat op zich geen probleem omdat mn man nix gebruikt. Dus we kunnen elk moment onderweg als dat zou moeten. Als ik met mn vriendin bij haar thuis gebruik, blaas ik altijd de kaarsen uit. Op de een of andere manier krijg ik altijd een onbehaagelijk gevoel van kaarsen (brand). Ben ik bij vage via via kennissen of komen er vage kennissen bij mn vriendin dan verstop ik altijd al mn (waardevolle)spullen. (een tic)

spacekonijn

Badass junkie
tijdens de paddo's ooit het nieuws gehad dat er 'iets' aan de hand was en dat mijn vader me wilde spreken. nou dan word je echt al knettergek.

tijdens andere drugs nog nooit meegemaakt , maar drugs en mobiele telefoons doe ik sowieso niet meer aan

Mr.jiho

Wijs gebruiker
spacekonijn zei:
tijdens de paddo's ooit het nieuws gehad dat er 'iets' aan de hand was en dat mijn vader me wilde spreken. nou dan word je echt al knettergek.

ja dat soort dingen heb ik ook wel, als ik stoned/dronke ofzo ben dan krijg ik ook dat soort telefoontjes van: ja we moeten je spreken....
verpest al het plezier
ik heb wel eens het bericht gekregen: we zaten met wat vrienden een beetje te smoren en op een gegeven moment belt m'n ma dat ik de volgende dag naar de dokter moet voor een cannabis-test, was ook wel serieus schrikke :grin:

speedsieweepy

Bewuste gebruiker
haha das wel klote als je dat hoort. Alsk onder invloed van iets ben probeer ik daar helemaal niet aan te denken maar hou ook mn telefoon aan voor ut geval dat :wink:

BacingsPen

Badass junkie
Mr.jiho zei:
spacekonijn zei:

ja dat soort dingen heb ik ook wel, als ik stoned/dronke ofzo ben dan krijg ik ook dat soort telefoontjes van: ja we moeten je spreken....
verpest al het plezier
ik heb wel eens het bericht gekregen: we zaten met wat vrienden een beetje te smoren en op een gegeven moment belt m'n ma dat ik de volgende dag naar de dokter moet voor een cannabis-test, was ook wel serieus schrikke :grin:

LOL, waar was dat voor?

Ik heb het trouwens ook altijd heel extreem gehad onder invloed van wiet! Maar omdat ik het nu ook perioden dagelijks heb gedaan en nu ook doe, kan ik veel meer aan onder invloed :) Het enige nadeel is dat slecht nieuws dan 10 keer zo hard aan komt!

Mr.jiho

Wijs gebruiker
SpacingBen zei:
jij eerst over je pa :P
lol ok, heb een hele tijd cannabis testen bij de dokter moeten doen omdat m'n ouders woude wete of ik van "m'n verslaving" af was :wink:
nu jij :P
en de andere... :mrgreen:

BacingsPen

Badass junkie
Haha, toen ik net begon (en nu nog wel eens) ging ik niet naar huis als ik nog stoned was! Gewoon omdat ik bang was dat mijn ouders mij weer op iets zouden attenderen op iets wat ik volgens hen fout heb gedaan.
Zeker omdat mijn vader het in het begin verbood, en er verder over zweeg, was er de angst dat het ontdekt zou worden. Met rooie ogen binnen komen was dus echt heel moeilijk want m'n pa ziet het meteen!

Heb ook wel eens gehad dat ie het zag, en dan ontkende ik het, was gewoon te bang dat ie me wat zou doen of iets dergelijks...

Maja, nu mag ik het plotseling wel (terwijl we er eigenlijk nooit echt over gepraat hebben) en is die angst wel een beetje verdwenen. Maar het is nog steeds zo dat ik het niet leuk vindt om knetter bij mijn ouders te zitten, er is ook best wel een kille sfeer meestal, maar goed... Meestal probeer ik daarom ook extra vrolijk en opgewekt te doen als ik knetter aan tafel zit. Soms heeft dat positieve effecten en komen er interessante gespreksonderwerpen aanbod, maar soms word ik ook afgesnauwd omdat ik te hard zou praten om iets duidelijk te maken. Maja, dat is juist een goede manier om het verschil te laten zien tussen iets dat gevoel los maakt mij en wat niet!

Maja, opzich kan ik nu wel slecht nieuws aan onder invloed, alleen (zoals gezegd) voelt het 10 keer zo erg! (in het begin) want het leuke is dat je daarna meteen kunt relativeren :)

Mac...

Badass junkie
Nee eigk niet echt bang voor. Als er gebeld wordt door iemand die het toch van me weet pak ik gewoon op, anders negeer ik mijn GSM gewoon. Heb wel vaker de neiging om mijn GSM uit te zetten om gewoonweg niet gestoord te worden. Heb trouwens ook nog nooit slecht nieuws gehad als ik op de drugs zat.

spacekonijn

Badass junkie
Mac... zei:
Nee eigk niet echt bang voor. Als er gebeld wordt door iemand die het toch van me weet pak ik gewoon op, anders negeer ik mijn GSM gewoon. Heb wel vaker de neiging om mijn GSM uit te zetten om gewoonweg niet gestoord te worden. Heb trouwens ook nog nooit slecht nieuws gehad als ik op de drugs zat.
he je bent er weer :)

Mac...

Badass junkie
nooit weggeweest, alleen echt druk. Niet alleen met mijn vriendin maar ook qua werken. En heb de laatste tijd niet meer gesnoven, dus mijn nachtelijke avonturen op het DF zijn er ook neit meer. Maar ben er wel zo af en toe om alleen te lezen, maar dan heb ik vaak geen tijd om veel te replyen

Deranged

Badass junkie
Mr.jiho zei:
slecht nieuws als: je oma is gestorven
Dat heeft een maat van me dus meegemaakt toen we met z'n allen op de tikkels zaten. Hij werd al spacend gebeld dat hij naar huis moest komen, later kwam hij al spacend weer naar ons en bleek dat zijn oma was overleden. Het zat er wel aan te komen, ze lag al een tijdje op sterven.

boy

Bewuste gebruiker
Alleen toen ik redelijk veel gedronken had. Verjaardag bij een vriend van me, en ineens belt een andere vriend me op... Bleek het dat er voor duizenden euro's raceonderdelen (scooter) uit z'n schuur waren gejat de nacht daarvoor, waaronder ook heel wat van mij. Kwam toch wel hard aan ja :smoke:

Frisko

Badass junkie
boy zei:
Alleen toen ik redelijk veel gedronken had. Verjaardag bij een vriend van me, en ineens belt een andere vriend me op... Bleek het dat er voor duizenden euro's raceonderdelen (scooter) uit z'n schuur waren gejat de nacht daarvoor, waaronder ook heel wat van mij. Kwam toch wel hard aan ja :smoke:
waar is dit gebeurt??,zit je ook op scooterforum?,heb ook een scoot gehad die best knalde :mrgreen: :mrgreen:

boy

Bewuste gebruiker
Frisko zei:
boy zei:
waar is dit gebeurt??,zit je ook op scooterforum?,heb ook een scoot gehad die best knalde :mrgreen: :mrgreen:

Was beetje bovenin Noord-Holland (West-Friesland), en ik zit ook op scooter-forum en scooter-freaks ja.

Cathie

Newbie
Hoi,
Ik heb het een keer meegemaakt.
Het was ongeveer 5 uur in de ochtend. Ik was naar een feest geweest en had xtc genomen, coke gesnoven en een paar biertjes op. Normaal snuif en zuip ik alleen.
Ik zat net bij mijn vriend thuis. Mijn ouders woonden vlakbij hem. Hij wordt op zijn huistelefoon gebeld. Mijn moeder aan de lijn. Totaal in paniek met de mededeling dat mijn vader een hersenbloeding heeft en dat de ambulance er aankomt.
Ik was op slag nuchter, voor mijn gevoel. Ik ben er naartoe gegaan en heb alles met de politie, huisarts en ambulance geregeld. Op dat moment, dat ik besefte dat hij in levensgevaar was, kwam er volgens mij, een vette shot adrenaline in mijn lijf vrij. Dat was sterker dan alle drugs bij elkaar en zorgde ervoor dat ik heb gedaan wat op dat moment nodig was.

Wel weet ik dat het nadeel is geweest dat ik, misschien door de drugs, op dat moment geen gevoel heb kunnen verwerken (en tonen). Ik heb heel zakelijk gehandeld. Een half jaar later kwam de klap voor mij pas...

Mijn ervaring is dus dat je kan vertrouwen op je `oerinstincten`. Hoe ver je ook bent.
Hoop ik....
En ik ben blij dat ik die drugs die ik oerinstinct noem, niet kan kopen in een pil of zo...
How high can you get!?!
Cathie.

Cathie

Newbie
Ja, het is nog goed gekomen met mijn vader. Hij had geen hersenbloeding. Hij was/is alcoholist en had op dat moment een delerium. Dat is net als een cold turkey bij heroine. Hij heeft 4 weken op intensive care gelegen. Daarna nooit meer gedronken. Nu (4 jaar later) merk ik aan hem dat hij op het punt staat een terugval te krijgen. Ik ben er erg ongerust over....
Life sucks sometimes, so be it!
Groetjes,
Cathie.

p4r4n01d

Experimenterende gebruiker
aan de drugs en slecht nieuws?

enige slechte nieuws wat ik regelmatig mee maak tijdens gebruik is:

De drugs is op :smilingimp:

Bovenaan