afraidtech
Bewuste gebruiker
Even een vraag tussendoor:
Mijn vriendin en ik zijn verwent recreatief gebruikers maar nu het volgende,
Als wij wat nemen wat geslikt moet worden even een voorbeeld:
woensdag avond namen we mephedrone. Ik een bommetje van 100mg en zij een bommetje van 100mg ik lag hem binnen 20 minuten te spacen etc... zij voelde niets nou een klein beetje high dan.
Dus heb ik nog een bommetje gemaakt van 125 mg voor haar en je raad het al nog steeds niets, misschien een beetje tintelig en meer sociaal, maar verder niets.
DIt heeft ze ook met MDMA/XTC. Met thc heeft ze dit ook maar dat zal komen door veel gebruik van thc denk ik (dagelijks roken wij een of meerdere flinke jointjes)
WIe o wie heeft voor ons de theorie die klopt :P wij komen er niet meer uit
.
Mijn vriendin en ik zijn verwent recreatief gebruikers maar nu het volgende,
Als wij wat nemen wat geslikt moet worden even een voorbeeld:
woensdag avond namen we mephedrone. Ik een bommetje van 100mg en zij een bommetje van 100mg ik lag hem binnen 20 minuten te spacen etc... zij voelde niets nou een klein beetje high dan.
Dus heb ik nog een bommetje gemaakt van 125 mg voor haar en je raad het al nog steeds niets, misschien een beetje tintelig en meer sociaal, maar verder niets.
DIt heeft ze ook met MDMA/XTC. Met thc heeft ze dit ook maar dat zal komen door veel gebruik van thc denk ik (dagelijks roken wij een of meerdere flinke jointjes)
WIe o wie heeft voor ons de theorie die klopt :P wij komen er niet meer uit
) heb ik hem ook goed staan. op Speed reeageerd zo ook nauwelijks.