Drugs top 3!!!

azgaza

Badass junkie
Japi-10 zei:
Even kijken je lijstje mag dan wel nieuw zijn.
Maar koffie rekent men toch niet als drugs ook al is het oppeppend ?!

Ik vind caffeine wel onder drugs vallen, maar onder gewoon de hele lichte drugs.

^_^

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
Japi-10 zei:
Even kijken je lijstje mag dan wel nieuw zijn.
Maar koffie rekent men toch niet als drugs ook al is het oppeppend ?!

Ik vind caffeine wel onder drugs vallen, maar onder gewoon de hele lichte drugs.

Hoef je niet te vinden het heeft een effect op de werking van de stoffen in je hoofd dus het is drugs. Een hele lichte inderdaad lekker de volgende dag niet verrot en elke dag een licht pepje zonder iets kapot te maken :)

lente

Newbie
- alcohol
- xtc
- paddo's

moet wel zeggen dat het moeilijk is om dit lijstje op te stellen zeg! :) hangt meer van de situatie af..

BacingsPen

Badass junkie
Liefde vind ik toch wel de beste drugs :) Jammer dat die niet zomaar beschikbaar is he ? :wink:

1. Paddo's
2. Cannabis
3. Alcohol.

eckies

Belezen gebruiker
1 xtc
2 wiet/hash (waarschijnlijk omdat het gewoon een dagelijk gebruik is geworden).
3 en natuurlijk alcohol, weinig dingen zijn beter als jezelf lekker klem zuipen.

azgaza

Badass junkie
Toch mijn top 3 weer aangepast:

1. LSD
2. Paddo's/Wiet
3. Alcohol

Na een periode gestopt te zijn met blowen en erachter komen hoe prettig het wel niet is, verdient het toch een gedeelde tweede plaats met paddo's. En.. door die opschuiving mag alcohol d'r oo kbij staan, want het is stiekem best leuk.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
1. Mdma --- liefst kristallen gecombineerd met wat speed) :hearteyes:
2. Cocaine --- die eerste snuif, en dan die tweede ... en dan .. :hearteyes:
3. Ketamine --- fijne heldere roes in mn hoofd :hearteyes:

Flut

Belezen gebruiker
Hm moeilijk

1) MDMA: Blijft toch het lekkerste spul wat er bestaat voor mij (jamer dat je er zo verneukt van word)
2) Ketamine: Een drug met 'eigenlijk' geen echte nadelen waar je super hard op kan trippen, zonder er gaar van te worden.
3)......... hier denk ik nog overna :beer:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
wijziging

- Paddo's (still no. 1)
- Ketamine
- DMT (door de fascinatie die ik nu heb na het gedaan te hebben komt hij op 3. super vaag spul )

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Pff tijd om dit topic weer is omhoog te trappen, is dat nog steeds je top 3 Dumpy? Ik vermoed van niet! :mrgreen:

1. LSD
2. DMT (na het een x gedaan te hebben ja!:P)
3. Paddo's

Lauu

Badass junkie
nog niet veel geprobeerd dus

1. xtc
2. mdma kristallen(bommetje)
3. hasj(vooral na de xtc)

pieter-b

Wijs gebruiker
azgaza zei:
1. LSD
2. Cannabis
3. Paddo's
De barriere voor paddos wordt steeds groter hè,..naarmate je meer LSD hebt genomen (voor mij wel tenminste) :wink:

1 en laatste. Cannabis
2 en éénalaatste. Koffie
//Ik geniet er intens van...maar toch is er die mate van afhankelijkheid..en dat vind ik maar niks.
3. LSD (als licht verteerbaar tripmiddel + kans-op-verhoogde-leefqualiteit-staartje) / Paddos ( Als tripmiddel + kans-op-persoonlijke-groei-staartje )

Bovenaan